Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak działa serwo w 1.8T AEB FWD?


darioo99

Rekomendowane odpowiedzi

W wolnossącym silniku wspomaganie hamulca idzie z kolektora ssącego, a jak jest w takim A4 z tematu? Jest jakaś pompa czy jak? Pytam bo z dnia na dzień hamulce się sporo pogorszyły - wcześniej wystarczyło położyć palce na pedale i auto hamowało, któregoś pieknego dnia podczas jazdy hamulec zrobił się "tępy", trzeba trochę mocniej wciskać pedał (ale też nie jakoś strasznie - jeździłem Astrą F i tam sprawne hamulce tak się właśnie zachowywały), no i teraz dojeżdżając do skrzyżowania i hamując nie wystarczy tylko położyć palców na hamulcu, a trzeba go wcisnąć. Pedał nie wpada w podłogę, wspomaganie działa, bo na zgaszonym silniku po kilku depnięciach jest twardy i jak się wtedy odpali to czuć jak mięknie. ABS też jest sprawny i działa. Od czasu awarii wymieniłem już cały układ hamulcowy - klocki, tarcze, płyn, przewody na przodzie, odpowietrzanie na wszystkie możliwe sposoby i... NIC się nie zmieniło. W sumie zostaje tylko serwo bo pompa ABS wydaje mi się sprawna (można zablokować koła, nic nie ściąga, abs działa jak należy, brak błędów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz przewod podcisnienia z kolektora do serwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no winc

zdjąłem ten przewód od strony kolektora, bo od strony serwa ciągnąłem ale coś nie chciał wyleźć :D

zassać się da, ale dmuchnąć w niego nie da rady więc chyba tak jak powinno być...

jakieś inne pomysły macie czy kupić plaka i szykować się do sprzedaży? :D

-----------------------------------------------------------------------------------------------

EDIT:


widzę, że nikt nie ma pomysłów :D

ale mam nowe info, trochę dzisiaj przepaliłem złomixa na mieście i nie jest dobrze:

trzy mocne hamowania ze 160-180 i brak hamulców, gdybym nie umiał redukować z międzygazem to bym się wyebał w barierki :decayed:

smród z nich potworny, ale oba w takiej samej temperaturze, tył nie śmierdział, wypaliłem szlugę na parkingu i hamulec wrócił (chociaż miętki dosyć)

tarcze i klocki przód to ferodo

tarcze tył bosch, klocki też ferodo

poszukam opakowań, bo nie pamiętam nazw, ale raczej nie były to jakieś sportowe modele :D no ale też nie chinole

płyn dot5 chyba, w każdym razie drogi fest

no i nowe przewody hamulcowe -.-"

jakieś pomysły ?

Edytowane przez darioo99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ze sie zagotowaly to normalne 288 to malutka tarcza........... nie nadaje sie do takiego katowania 3 razy pod rzad
a u mnie jest to samo nowy plyn, serwo wieksze uzywka z pompa, przewody w oplocie, taki urok b5tek z tymi hamulcami

Edytowane przez pioteros
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 15" nie wejdzie, nie zalało Ci czasem podszybia? Odpływy drożne? Podjedź na jakiegoś spota i porównaj z inną B5-tką to serwo, czy może jest jakaś różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...