Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pobiera płyn chlodniczy


rafal9119

Rekomendowane odpowiedzi

Siema auto od jakiegos czasu zaczyna pobierac płyn tak gdzieś poł litra na 1000km. w zbiorniczku syfu nie ma , weże nie puchna, płynu nie wywala bo zamontowałem butelke po wodzie pod zbiorniczkiem tak wiec jak by wywalało to bym to zauważył. Kruciec z tyłu silnika wymieniony . ogolnie wyciekow nie ma. Jak myslicie uszczelka pod głowica czy głowica??? przebieg 340 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby to byla uszczelka i plyn dostawal sie do komory spalania to przedewszytkim kopcilby na bialo.pewnie gdzies masz maly przeciek ,ktorego nie widzisz bo plyn zdaży wyparowac na goracym bloku.posciagaj oslony i szukaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niedawno skaczyłem walke z przepustnica i miałem wyciek na górnym wężu co idzie od chlodncy oleju do przepustnicy . Założyłem opaske i sie okaze co dalej bede obserwował zbiorniczek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby to byla uszczelka i plyn dostawal sie do komory spalania to przedewszytkim kopcilby na bialo.pewnie gdzies masz maly przeciek ,ktorego nie widzisz bo plyn zdaży wyparowac na goracym bloku.posciagaj oslony i szukaj

Ostatnio robiłem głowice w pasku szwagra , brał płyn i Nie Kopcił na Biało :wink: Po wymianie uszczelki jest git

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z mojego zawsze leci para dość mocno, a płynu nie bierze :P I bądź tu mądry.

Obserwowałem auta na ulicy i jakieś to dziwne, że z jednych chmurki a z innych zero, nawet jak mają lpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam z tym katalizatorem u mnie dzieje sie to samo normalnie jak stane do dym mi przez samochod przelatuje jak wieje w kierunku jazdy :naughty: normalnie az smiesznie to wyglada, ale kata nie ma juz dawno a i w koncowkach wydechu zbiera sie woda i podczas jazdy sobie paruje :) i z tego powodu jest ten dym. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedź do mechanika niech zrobi test na obecność spalin w płynie chłodniczym. Potrzebne do tego sa takie dwa plastikowe pojemniczki.Specjalny płyn. Pozniej pobiera sie próbke płynu ze zbiorniczka i gdy płyn zmieni kolor to znaczy ,że są spaliny w płynie i uszczelka do roboty.


Kopcenie na biało nie musi byc oznaka uszkodzonej uszczelki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...