duszek19907 1 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Witam, mam takowy problem, podczas skręcania( im większy skręt tym większy efekt) np. W lewo zauważyłem ze prawa opona tak jakby została ściągana do środka. Podczas mocniejszego skrętu opona zaczyna piszczeć, nie jest to duża prędkość przy której piski powinny występować. Kierownica podczas pełnego skrętu gdy ja puścimy powinna zaczynac prostować koła?Ma ktoś jakiś pomysł co sprawdzić ew przyczyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAKI_73 0 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Sprawdz luzy na drazkach kierowniczych jesli brak to dolne wahacze zbierznosc kiedy byla robiona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duszek19907 1 Opublikowano 19 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Miałem stłuczkę, auto naprawiane w Aso, podobno robili zbieżność około pół roku temu, ale chyba się wybiorę na czasie jeszcze raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAKI_73 0 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 To podjedz na zbieznos raz jeszcze wez wydruk zwroc uwage na pochylenie kola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Podobny efekt miałem. Jedź zrób pełną geometrię a nie tylko zbieżność u mnie po wyregulowaniu wszystkich katów nie ma już tego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Przed sprawdzeniem geometrii sprawdź całe zawieszenie. Może coś się już wypracowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duszek19907 1 Opublikowano 20 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 OK, zrobię tak jak mówicie, dzięki za porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logyn 0 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Też mam taki problem. Robiłem zbieżność, pełną geometrie, sprawdzane luzy i Nic mówią że wszystko jest w porządku a dalej się tak dzieje przy skręcaniu w lewo. Macie pomysł co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek02 1 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 a ja z kolei jak skrece maxymalnie w lewo to cos mi piszczy...;/ co to moze byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4b6quattro 5 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Miałem podobny problem,umnie była zwrotnica do wymiany,nie trzymało górnego tylniego wachacza,aż koło posuwało.Po wymianie problem znikł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się