Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Dymienie przez niskie ciśnienie czy końcówki


Rudi

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobię komplet, ale dopiero w sobotę bo wcześniej nie dam rady. Tymczasem dzięki za odzew :) [br]Dopisany: 16 Wrzesień 2008, 10:57_________________________________________________Witam ponownie.

Wczoraj zrobiłem logi i oto one:

000 BS

cd5df0530ac9d6e1m.jpg

003 BS

eeee27ebcd0bb7e8m.jpg

004 BS

596524d5929e2aebm.jpg

000 S

7df2c48c787eae94m.jpg

001 S

6ff5570f310821abm.jpg

003 S

973714be2306709bm.jpg

004 S

54f3e61505bac71bm.jpg

007 S

246e5f1fbb4240dcm.jpg

008 S

a9d341e33f4842f5m.jpg

011 S

3eb7acb66ef35023m.jpg

013 S

bab155175ce236bam.jpg

000 D

c52a4a82c6eb3cbdm.jpg

001 D

004473e4337ac9d4m.jpg

003 D

10d862baca1d2d69m.jpg

004 D

bff65384a15d0dc2m.jpg

008 D

f9988b548e6b09c6m.jpg

010 D

035878de3449c81fm.jpg

011 D

04bc008f48beca70m.jpg

Jak coś brakuje to dorobię. A co po tych można wywnioskować. Aha wywaliło mi ostatnio błędy:

Saturday, 20 September 2008, 14:47:56

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 028 906 021 CE

Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 11SG 0803

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00012

2 Faults Found:

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-00 - Open or Short to Ground

00575 - Shareware Version. To Decode all DTCs

17-00 - Please Register/Activate

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Ja nie jestem specjalista od diagnozy bo dopiero tego sie ucze ale na moje oko to troche zle masz kąty wtryskow i przeplywomierz tez raz ma za male a raz za duze wartosci... za to bardzo dobra masz turbine, ja u siebie mam mniejsze cisnienie. A pochwal sie jaki masz przebieg w tym aucie i czy jest potwierdzony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbawka w lipcu 2007 przeszła regenerację i chyba stąd te wyniki :gwizdanie:. Z wtryskiem nie wiem co się stało, bo go korygowałem jakieś 4 miesiące temu na 49-54, ale znowu nie gra :no:. Przebieg mam 324000 i raczej jest poprawny (bez korekcji :wink4:) mam :a4fan: trzeci rok a wpisy w książce serwisowej były (jak dobrze pamiętam) do maja 2005 przy stanie 230000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przedstaw 008 w czytelnej wersji ..

wykasuj bledy i zobacz czy powroca ...

a podsumowywuja logi do doopy [przynajmniej 010] pedal gazu nie opieral sie o podloge ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spanky, chodziło ci zapewne o poprawienie 000 BS, bo 008 wydaje mi się, że są w porządku.

Wszystkie logi dynamiczne trzeba poprawić czy tylko 010? Aha, a z tych statycznych "coś widać" czy nie?

co do 008 to zle Ci sie wydaje ... :wink4:

to zalezy .. jak we wszystkich dynamicznych od 1500 rpm do 4000 rpm pedal nie byl w podlodze to wszsytkie do poorawy ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok zrobiłem nowe logi i zamieściłem na miejscu starych żeby nie zaśmiecać forum. Jak na razie błędów nie wywaliło :).

Spanky mam nadzieję, że te nowe są ok?

rudi a ile Cie wynioslo regenerowanie tej turbiny? i co Cie sklonilo do tego?

jakie byly objawy? w ogole nie chcial ciagnac, slabo, czy jak?

Zimny0000 robiłem regenerację z dwóch powodów.

Po pierwsze miałem zawalone przewody powietrzne olejem i dość mocno dymił, a po drugie łapał mi NOT LAUF'y (chyba dobrze napisałem) bo łopatki się przycinały.

Koszt 700 PLN [br]Dopisany: 22 Wrzesień 2008, 20:16_________________________________________________Może ktoś zerknąć na poprawione logi. Bo nie wiem co jest grane z :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

termostat - OK

statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku - OK

dawka paliwa - OK

mechanizm wyznaczania dynamicznego kąta wtrysku - OK

Turbo - OK

LMM - OK

EGR - nie mozna nic powiedziec bo nie zrobiles 003 BS

uklad wtryskowy - OK

Niektore grupy skonwertowałes dwa razy - dlatego są nieczytelne :)

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki przemik

EGR (logi są w BS chyba że źle) raczej ok bo rok temu przy regeneracji turbiny też go wyczyściłem.

Więc jeśli wszysko ok to skąd biorą się te kłęby dymu za autem macie jakiś pomysł?

Może trzeba tylko wymienić te końcówki na nowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanizm wyznaczania dynamicznego kąta wtrysku - OK

uklad wtryskowy - OK

Przemik, fakt dynamiczny OK, a ten kąt w 004 statycznym nie powinien wynosić -2,5? Tutaj autor ma prawie +2

Czy to przypadkiem nie świadczy o zużytej sprężynce w pompie? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR zaślepiony ale niewiele to pomogło, może delikatnie mniej tego dymu ale i tak jest go za dużo. Banshee o co chodzi z tą sprenżynką?[br]Dopisany: 05 Październik 2008, 18:25_________________________________________________Witam

Może ktoś jeszcze raz zerknąć na logi i podpowiedzieć czy coś jeszcze jest nie tak ("jakaś sprężynka w pompie" ????) bo nie wiem co dalej. Szukać innych przyczyn, czy może wymienić te końcówki i zobaczyć jak będzie, bo nie mam już pomysłu skąd ten dym. ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle spojrzałem - w 004S jest wszystko poprawnie, więc pompka jest OK. Tak samo w 004dyn. Wszystko gra.

Kąt masz poprawny i lepiej żeby był 59 niż 50. Gdzieś na forum jest piękny wykład na temat kąta wtrysku. Ty masz go OK.

Wg mnie dymienie nie jest spowodowane końcówkami, bo masz bardzo dobre korekcje. Auto nawet przy korekcji 1,6 nie dymi. Jedyne co mi się rzuciło w oczy to późno zaczyna pompować twoja turbinka i zacząłbym od regulacji sztangi, żeby przy około 1700 obr./min. pompowała jakieś 1600-1700, a około 2000 obr./min. dała lekko ponad 2000 mbar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...