Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TDI Żywotność silnika jakie macie przebiegi


jesionekl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jakie macie przebiegi w swoim AUDI A4 B7 (100KW)

Zastanawiam się nad żywotnością tych silników.

Autko mam z 2005 roku - przejechane 268 tyś ( w tym ja 145) Bez większych problemów.

Zastanawiam się nad ewentualną zmianą (zastanawiam się ile jeszcze obecne autko może mi posłużyć - jaki przebieg jest realny dla tego silnika)

Z góry dziękuję za dyskusje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 144000 km auto mam od 2 tygodni dopiero się poznajemy ;)

144000 km przy roczniku 2005??hmmm...cosik mało się wydaje

Witam,

jakie macie przebiegi w swoim AUDI A4 B7 (100KW)

Zastanawiam się nad żywotnością tych silników.

Autko mam z 2005 roku - przejechane 268 tyś ( w tym ja 145) Bez większych problemów.

Zastanawiam się nad ewentualną zmianą (zastanawiam się ile jeszcze obecne autko może mi posłużyć - jaki przebieg jest realny dla tego silnika)

Z góry dziękuję za dyskusje

niecałe 240tyś i mam nadzieję że jeszcze trochę posłuży :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rocznik 2006 przebieg 289000 tys ale nie obylo sie bez awarii, po przekroczniu 200 tyś. `trzpień` a z nim turbina, dwumas i uszczelka pod glowicą, to w ciągu jedengo roku. Teraz od ponad dwóch lat spokój oby tak dalej, bo jezdzi mi sie tym autkiem calkiem fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Rocznik 2006 przebieg 289000 tys ale nie obylo sie bez awarii, po przekroczniu 200 tyś. `trzpień` a z nim turbina, dwumas i uszczelka pod glowicą, to w ciągu jedengo roku. Teraz od ponad dwóch lat spokój oby tak dalej, bo jezdzi mi sie tym autkiem calkiem fajnie.

Ja jak pisałem 268 tyś.

Przy ok 160 napęd pompy oleju - imbus wytarty (pompa wymieniona -swap)

Przy 200 EGR

Przy 245 dwumas i sprzęgło.

Nadal autko sprawuje się świetnie... Sporo wymienione więc nie bardzo chce zmieniać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mieszkam w UK przebieg potwierdzony przegladami MOT to mój pierwszy tdi wiec nie wiem czego się spodziewać kod silnika BLB

Edytowane przez 100adasko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Autko mam z 2005 roku - przejechane 268 tyś ( w tym ja 145) Bez większych problemów.

Zastanawiam się nad ewentualną zmianą (zastanawiam się ile jeszcze obecne autko może mi posłużyć - jaki przebieg jest realny dla tego silnika)

Ten silnik ma żywotność około 500tkm więc jeśli chcesz zmienić tylko ze względu na przebieg to niekoniecznie dobry pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

135 000 silnik BRD-przebieg oryginał (drugi miesiące u mnie) rocznik 2006

W serwisie audi wymieniona głowica, turbo oraz pompowtryskiwacze-wszystko oryginał.

Serwisowane do zeszłego roku. ;)

Edytowane przez ...radek...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękny avawancik `06 w LZ5F z BPW kupiony jako roczny od emerytowanego pracownika Audi(jak moje wszystkie A4). Od ok. 120kkm rozpoczął się armagedon: przybywanie oleju, uszczelniacze, wałki, na końcu auto zapaliło się od DPF-a :confused4: Auto serwisowane w ASO, zmiany oleju nawet co 5tys. Sprzedane bo zaczęło rdzewieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu ten sam temat :decayed:

BPW kupione w 2008r. z przebiegiem 53 kkm, od dealera Audi w Niemcowni , ledwo co po gwarancji :hi:

55 kkm - program (165KM/370Nm) u Marka Staszewskiego, zaraz potem wymiana hamulcy na 312/255, bo ori 288/245 się spaliły :P , a także powracający co jakiś czas problem ze ślizgającym się sprzęgłem :naughty:

60 kkm- wymiana EGR-a na nówkę, silnik od samego zakupu poszarpywał przy delikatnym przyspieszaniu , w zakresie obrotów 1800-2200 :naughty:

95 kkm- powrót problemu z poszarpywaniem :kox:

105 kkm- wysrała się uszczelka pod głowicą, przy 112 kkm zrobiona kompleksowa obróbka głowicy i wymiana uszczelki pod nią, przy okazji rozrządzik . W czasie tej naprawy stwierdzone ponadprzeciętne zużycie gniazd pompowtrysków, ale z braku sprawdzonej metody naprawy, głowica założona bez ingerencji w ten problem.

140 kkm- rozwiązanie problemu z poszarpywaniem :)

153 kkm- silnik po kilkunastu sekundach pracy na wolnych obrotach, dostaje kurwicy i chce wyskoczyć z ramy :kox: Diagnoza - uszczelniacze pompek, po demontażu pokrywy głowicy niespodzianka, powycierany wałek rozrządu, średnio brakuje po 0,6mm krzywek wydechowych :naughty: . Uszczelniacze pompek wymienione (poprzednie wytrzymały tylko 40 kkm od wymiany uszczelki pod głowicą) , wałek rozrządu pomierzony,

zalany MILITEC , zobaczymy ile jeszcze wytrzyma :hi:. Na razie zapier..ala jak dawniej, ale powoli szukam czapki i wałka na wymianę :decayed:

155 kkm- wymiana kół na zimę, i niespodzianka z blachą, na rancie nadkola lewego przedniego błotnika, dziurka w cynkowanej blasze :decayed::facepalm:

Jak na ten przebieg, to korozja na sankach silnika i tylnym zawiasie massaakra, miałem kiedyś VW Santanę, i te elementy po 20 latach eksploatacji wyglądały w nim prawie jak nowe :facepalm:

CDN...... :)

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu ten sam temat :decayed:

BPW kupione w 2008r. z przebiegiem 53 kkm, od dealera Audi w Niemcowni , ledwo co po gwarancji :hi:

55 kkm - program (165KM/370Nm) u Marka Staszewskiego, zaraz potem wymiana hamulcy na 312/255, bo ori 288/245 się spaliły :P , a także powracający co jakiś czas problem ze ślizgającym się sprzęgłem :naughty:

60 kkm- wymiana EGR-a na nówkę, silnik od samego zakupu poszarpywał przy delikatnym przyspieszaniu , w zakresie obrotów 1800-2200 :naughty:

95 kkm- powrót problemu z poszarpywaniem :kox:

105 kkm- wysrała się uszczelka pod głowicą, przy 112 kkm zrobiona kompleksowa obróbka głowicy i wymiana uszczelki pod nią, przy okazji rozrządzik . W czasie tej naprawy stwierdzone ponadprzeciętne zużycie gniazd pompowtrysków, ale z braku sprawdzonej metody naprawy, głowica założona bez ingerencji w ten problem.

140 kkm- rozwiązanie problemu z poszarpywaniem :)

153 kkm- silnik po kilkunastu sekundach pracy na wolnych obrotach, dostaje kurwicy i chce wyskoczyć z ramy :kox: Diagnoza - uszczelniacze pompek, po demontażu pokrywy głowicy niespodzianka, powycierany wałek rozrządu, średnio brakuje po 0,6mm krzywek wydechowych :naughty: . Uszczelniacze pompek wymienione (poprzednie wytrzymały tylko 40 kkm od wymiany uszczelki pod głowicą) , wałek rozrządu pomierzony,

zalany MILITEC , zobaczymy ile jeszcze wytrzyma :hi:. Na razie zapier..ala jak dawniej, ale powoli szukam czapki i wałka na wymianę :decayed:

155 kkm- wymiana kół na zimę, i niespodzianka z blachą, na rancie nadkola lewego przedniego błotnika, dziurka w cynkowanej blasze :decayed::facepalm:

Jak na ten przebieg, to korozja na sankach silnika i tylnym zawiasie massaakra, miałem kiedyś VW Santanę, i te elementy po 20 latach eksploatacji wyglądały w nim prawie jak nowe :facepalm:

CDN...... :)

bpw 2006 model 2007 kupiony z p;rzebiegiem 68000.teraz mam430000 i nie narzekam.autko smiga ale tez o nie dbam.miłśc odwzajemniona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy moim bucie to taki przebieg moja osiągnie chyba dopiero w drugim życiu :grin::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BRE z 2005 rok modelowy 2006

kupiony w 2010 z przebiegiem niecałe 120tyś przy 140tyś padł egr jak narazie 190tyś i zero problemów olej wymieniany co rok bo od wymiany do wymiany robione jakies 8 tyś. Teraz przymiarka do zmiany pompy oleju i feralnego imbusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...