Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B5 2.5 Tdi rok 98 na cieplym silniku faluje i brak mocy


Tomasz 30

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Auto na wolnych obrotach na cieplym silniku pracuje nierówno (faluje ) i nie ma mocy obroty max do 3 tyś a na zimnym silniku jest wszystko ok ma moc nie faluje .

Po badaniu na komputerze błedy się pokazują 513 i 1126.
Co może być nie tak ??
Prosze o pomoc.


Nie ma nikogo kto by pomogl rozwiazac ten problem ??

Edytowane przez Tomasz 30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Auto na wolnych obrotach na cieplym silniku pracuje nierówno (faluje ) i nie ma mocy obroty max do 3 tyś a na zimnym silniku jest wszystko ok ma moc nie faluje .

Po badaniu na komputerze błedy się pokazują 513 i 1126.

Co może być nie tak ??

Prosze o pomoc.

Nie ma nikogo kto by pomogl rozwiazac ten problem ??

U mnie jak rozszczelniła się gruszka od turbo to miałem podobne objawy (brak mocy i obroty max 3 tys.). chyba jakiś błąd mi wywalało ale nie pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod kompa podlaczal mechanik spisal mi tylko na kartke bledy jakie zostaly po wykasowaniu czyli 01126 i 00513.

co jest dziwne to to ze jak jest zimny to ma kopa i nie ma zadnych objawow a jak sie rozgrzeje to lipa :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpala elegancko na cieplym a na zimnym kiepsko gdzie wymienilem wszystkie swiece na nowe bo zadna nie byla dobra

wymienione tez filtr paliwa , oleju i olej .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanik cos mowil ze sa 2 bledy jeden to wlasnie czujnik obrotow na wale ale to zapewne wina lezy po innej stronie bo falowanie zaczyna sie na cieplym silniku i brak mocy obroty max 3 tys i to ten problem moze powodowac blad czujnika na wale ( czujnik powinien chodzic dobrze czy jest cieply czy zimny tak mi sie wydaje)

a jak sprawdzic czy ten czujnik jest dobry ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak zawsze przyspieszajac jest czarny dym ale to nie duzo tego dymu on byl tez przed usterka.

i co musze dodac to juz mialem kiedys problem z brakiem mocy i obrotami max 3 tys. ale ustal i jakis rok ponad bylo ok a tera to pojawilo sie znow i dodatkowo doszlo falowanie obrotow .

co jeszcze umknelo mi to ze mryga kontrolka od swiec .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sprawdził ten czujnik na początek czy przypadkiem po rozgrzaniu nie wariuje na youtube znajdziesz filmik jak go sprawdzić .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jutro go zdemontuje i sprawdze.

mam nadzieje ze to bedzie to i nie wywale kasy na darmo


dzis sprawdzilem ten czujnik i na zimnym silniku jak zawsze chodzil ladnie a po odpieciu kostki nie muszac odkrecac falowal i nie mial mocy a obroty max 3 tys.

zamowilem nowy i bedzie na srode :)

mam nadzieje ze to tylko ta usterka i nic juz nie dojdzie.

jak naprawie i zrobie test to napisze czy to tylko ta wada

pozdrawiam i do srody


dzis wymienilem czujnik polozenia walu skasowalem bledy i wsio jest ok auto ponownie smiga :)

dziekuje za rady i mam nadzieje ze ten temat pomoze komus kto bedzie mial podobny problem.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...