pinciol77 0 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Witam, niedawno byłem na przeglądzie i diagnosta zauważył że mam luz na tulejkach w sankach(kołysce). Sam widziałem i rzeczywiście na jednej jest dość spory na drugiej trochę mniejszy. Samochód ściąga na prawą stronę a gdy jadę lewym pasem to w lewą, geometria zawieszenia sprawdzona i jest ok. Czy ktoś z forumowiczów przerabiał sprawę wymiany tych tulejek? Czy trzeba demontować całe sanki czy wystarczy je poluzować? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sejwel 0 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Temat był już przerabiany. Wystarczy je poluzować i opuścić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinciol77 0 Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Kolego a mógłbyś podrzucić link, bo szukałem ale nie znalazłem aby ktoś ten temat poruszał w A4 B5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
animavili 0 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Szukaj pod hasłem wymiana tulejki belki tył Napisane z Lumi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinciol77 0 Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Kolego nie chodzi mi o wymianę tulei na belce z tyłu. Chodzi o wymianę tulei w kołysce sankach z przodu a to duża różnica. Czy nikt nie wymieniał tych tulei? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrGD 0 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Witam tez musze wymienic te tuleje czy ktos ma numer cczesci tych tuleji oczywiscie przód lub link allegro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 (edytowane) tez musze wymienic te tuleje czy ktos ma numer czesci tych tuleii oczywiscie przód Ma ktoś nry? Numery ogarniete, ETKA prawde Ci powie hehe. A jak jest z wymiana, dzialal ktos w tym temacie? Edytowane 10 Września 2016 przez omzig Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudy51 1 Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Nie wiem jak jest w b5 ale gdy wymieniałem w b6 to bez wyjścia sanek się nie obeszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 No dobra powiedzmy, ze sanki wyjete... I co teraz z tulejami? Jak je wyjac/wlozyc? Da rade samemu, czy bez specjalnego urzadzenia ni hu hu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 No jak sanki wyjąłeś to wyjąć te tuleje to możesz w każdy możliwy sposób jaki ci się podoba. Co do założenia to ja bym je zmroził najpierw, ładnie dokładnie wyszlifował od środka miejsce na tuleje i potem zmrożone posmarowane smarem próbował wcisnąć. Przy czym to zdaje się mega ciężko idzie i jakiś ściągacz by ci się przydał tudzież jak masz duże imadło to może sobie poradzisz w ten sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo15005 2 Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 A jakie objawy moga byc uszkodzonych wlasnie tych tulei? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Pewnie skrzypienie jak woz drabiniasty i stuki przy ruszaniu/chamowaniu. Ale moge sie mylic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Pływanie najprędzej, ale prawdopodobieństwo, że tuleje na sankach są całkowicie zerwane jest bliskie zeru i trzeba już mieć pecha aby się tak zdarzyło. Raczej tylko po mega mocnym dzwonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo15005 2 Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Bo mam gdzies luz w prawym przednim kole, wahacze zmieniane drazki koncowki tez brak luzow a gdzies jednak cos jeszcze jest nie tak.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtaz 1 Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Bo mam gdzies luz w prawym przednim kole, wahacze zmieniane drazki koncowki tez brak luzow a gdzies jednak cos jeszcze jest nie tak.. A może warto kolego sprawdzić w jakim stanie jest łożysko ? Ja aktualnie przymierzam się do wymiany łożysk z przodu, bo huczą niemiłosiernie i podejrzewam, że też są powodem lekkich wibracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo15005 2 Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 lozysko zmieniane bylo. problem jest tylko w tym kole, na diagnostyce bylem luzow brak a kolo ewidentnie lapie kont do srodka jak kierownica prosto... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się