Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana tulei sanek(kołyski).


pinciol77

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, niedawno byłem na przeglądzie i diagnosta zauważył że mam luz na tulejkach w sankach(kołysce).

Sam widziałem i rzeczywiście na jednej jest dość spory na drugiej trochę mniejszy.

Samochód ściąga na prawą stronę a gdy jadę lewym pasem to w lewą, geometria zawieszenia sprawdzona i jest ok.

Czy ktoś z forumowiczów przerabiał sprawę wymiany tych tulejek?

Czy trzeba demontować całe sanki czy wystarczy je poluzować?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie chodzi mi o wymianę tulei na belce z tyłu.

Chodzi o wymianę tulei w kołysce sankach z przodu a to duża różnica.


Czy nikt nie wymieniał tych tulei?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam tez musze wymienic te tuleje czy ktos ma numer cczesci tych tuleji oczywiscie przód lub link allegro?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez musze wymienic te tuleje czy ktos ma numer czesci tych tuleii oczywiscie przód

Ma ktoś nry?

Numery ogarniete, ETKA prawde Ci powie hehe.

A jak jest z wymiana, dzialal ktos w tym temacie?

Edytowane przez omzig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak jest w b5 ale gdy wymieniałem w b6 to bez wyjścia sanek się nie obeszło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra powiedzmy, ze sanki wyjete... I co teraz z tulejami? Jak je wyjac/wlozyc? Da rade samemu, czy bez specjalnego urzadzenia ni hu hu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak sanki wyjąłeś to wyjąć te tuleje to możesz w każdy możliwy sposób jaki ci się podoba.

Co do założenia to ja bym je zmroził najpierw, ładnie dokładnie wyszlifował od środka miejsce na tuleje i potem zmrożone posmarowane smarem próbował wcisnąć.

Przy czym to zdaje się mega ciężko idzie i jakiś ściągacz by ci się przydał tudzież jak masz duże imadło to może sobie poradzisz w ten sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie skrzypienie jak woz drabiniasty i stuki przy ruszaniu/chamowaniu. Ale moge sie mylic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pływanie najprędzej, ale prawdopodobieństwo, że tuleje na sankach są całkowicie zerwane jest bliskie zeru i trzeba już mieć pecha aby się tak zdarzyło.

Raczej tylko po mega mocnym dzwonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo mam gdzies luz w prawym przednim kole, wahacze zmieniane drazki koncowki tez brak luzow a gdzies jednak cos jeszcze jest nie tak..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo mam gdzies luz w prawym przednim kole, wahacze zmieniane drazki koncowki tez brak luzow a gdzies jednak cos jeszcze jest nie tak..

A może warto kolego sprawdzić w jakim stanie jest łożysko ? Ja aktualnie przymierzam się do wymiany łożysk z przodu, bo huczą niemiłosiernie i podejrzewam, że też są powodem lekkich wibracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lozysko zmieniane bylo. problem jest tylko w tym kole, na diagnostyce bylem luzow brak a kolo ewidentnie lapie kont do srodka jak kierownica prosto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...