Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI CDNB 180KM nie za duży wzrost ?


mcemsi

Rekomendowane odpowiedzi

Autko z 2010. Manual, bez Q

Nominalnie i w teorii 180PS / 320Nm

Tuner mówi że silniczek łatwo przyjął takie wartości jak widać.

W internecie dość często mozna znaleźć podobne osiągi dla tego silnika po samym programie ale oczekiwalem ok. 220KM. Ja wiem ze fajniej jak wiecej ale czy jednak nie nazbyt to fajniej ?

vz9bn9.jpg

Co ciekawe seria okazała się na pomiarze dziwnie mocna 197/331?

Wzrosło więc sporo i to czuć.

Nie zamierzam go żyłować ile wlezie ale przy wyprzedzaniu jest fenomenalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiam że hamownia troche plusa daje niezależnie czy mod czy seria. Mnie bardziej zastanawia prowadzenie momentu a konkretnie pofalowana krzywa. Nie ciągnie jakoś dziwnie między 2500 a 3500 obr?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przygladalem sie temu jeszcze bardzo uwaznie w trakcie jazdy. Ale dokladnie jak mowisz , tuner tez na to zwrocil uwage podczas hamowania.

Wg niego problem moze wynikac z brudnego dolotu (FSI niestety maja ta przypadlosc). Auto ma lekko ponad 108kkm przebiegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy tym przebiegu może coś już być na rzeczy. Obserwuj i ciesz sie jazdą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ten sam silnik co w B7 200KM tylko przydławiony fabrycznie programem,

w tych silnikach samym softem robi się z 200 ponad 240KM, ale Nm to ci dopieprzył za dużo,

jakie masz doładowanie? bo te fale na wykresie najprawdopodobniej są spowodowane overboostem na wg

Edytowane przez Booster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno ten sam ? W B7 2-litrowe TFSI o kodzie EA113 miały 3-literowe oznaczenia , potem w B8 były/są EA888 z czteroznakowymi oznaczeniami. Odgrzali kotleta ?

Moment spory to fakt ale juz zasiegnałem co nieco języka i o ile nie bede wyciagał TIR-a z rowu przez 30 min na pełnym ciagu to powinno spokojnie wytrzymac :wink:

Zauważ , że pofalowany wykres był też przed modyfikacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silniki nie różnią się niczym poza ECU,

wykres faktycznie wcześniej lekko pofalowany w tym samym zakresie,

ja zaczął bym i tak od sprawdzenia gruchy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podtrzymam swoje zdanie, hamownia daje plus na wstępie i stąd wynik przed i po taki duży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to za tsunami ? (przecież to jakaś masakra), pomiar robiony na bp95 czy bp98 ?

powietrze sprawdzałeś ?

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...