Filutek 0 Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 koledzy tlucze mi sie chyba wachacz lewa strona pewnie dolny, ale niejestem pewien tylny dol wymienialem jakies 60000tys temu. idzie to jakos samemu sprawdzic bo jestem w Helmutkowie i niebardzo mam gdzie jechac. Dodam jeszcze ze piszczy jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronek11 0 Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 nie sprawdzisz wachacza nie rozpinajac ich sa tam duze naprezenia i lipa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 bierz lapke i i naginaj je mi jak miszczalo to byly gorne wachacze wypadla tuleja gomowa i wachacz ocieral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sloma7d 0 Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 kolego jezeli chodzi o dolne wachacze to wez jakas breszke i ponaginaj luz wyczujesz lub zobaczysz, a gorne podnies autko na lewarek i poszarp kolem gora dol i na boki a najlepiej popros by ktos ci energicznie ruszal kierownica szybkie i krotnie ruchy przy czym pamietaj zeby auto Ci nie zjechalo z lewarka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darenty22 0 Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 u mnie jak piszczało to był dolny wachacz ,wzięłem strzykawę z igłą wstrzyknełem troche oleju i przestało piszczeć na jakiś czas ,ale wiedziałem który wachacz do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nonilion 0 Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Przepraszam że się czepiam, ale co to jest "wachacz"?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzykocholik 0 Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Żeby sprawdzić wahacze we własnym zakresie najlepiej jest podnieść autko, zdjąć koło i chwytając za tarczę hamulcową odchylając ją pionowo i poziomo stwierdzimy luzy końcówki drążka i wahaczy górnych. Natomiast luzy wahaczy dolnych najlepiej sprawdzać z kanału i przy dobrym oświetleniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się