Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 BMM Mały przyrost i ciecie dawki


Krzy0

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiono mi program w 2.0 Bmm na dsg dpf został oto wynik

7d14ba3071c497a3m.jpg

Mały przyrost wychodził od początku chyba z uwagi na dpf 150/345 po kilku poprawkach udało się uzyskac 159/372 tylko auto tnie dawke paliwa przy 3283 rpm mimo podnoszenia dawki paliwa.Czy może to być przez dpf?

Jestem umówiony jeszcze raz na korektę albo wgranie seri

Zrobiłem logi dyn.

004 http://vaglog.pl/log_207070.html

010 http://vaglog.pl/log_207071.html

011 http://vaglog.pl/log_207072.html

008 http://vaglog.pl/log_207073.html

003 http://vaglog.pl/log_207075.html

001 http://vaglog.pl/log_207076.html

i dpf 068/074/074

http://vaglog.pl/log_207074.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hp performance Rzeszów ,a jak to wyglada?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to tak że nie został ruszony limiter momentu dla skrzyni (bez niego też da się wystroić, ale nie jest to w pełni skalibrowane tak jak być powinno - oszukuje się sterownik żeby brał wartości z kolumny 380NM, zamiast np. 410NM bo ktoś nie potrafi tego odblokować i odpowiednio zrobić).

Druga sprawa to jeżeli by ciął limiter EGT to w grupie 8, okienko 3cie malało by przy wyższych obrotach, a tutaj jak widać do 4000obr jest w porządku cały czas tak samo, a więc nie tnie.

Po grupie 4 widać natomiast że czas wtrysku maleje powyżej 3400obr = powyżej tych obrotów moc utrzyma się na tym samym poziomie bądź spadnie i nie jest to wina "cięcia dawki" lecz no takiego wystrojenia i tyle.

Dodatkowo seryjny początek wtrysku... nie wygląda to zbyt profesjonalnie.

Krótko mówiąc do poprawki albo do wystrojenia przez kogoś bardziej obeznanego w temacie

//edit//

Również doładowanie jest za duże dla tej małej turbinki.

Edytowane przez Daron7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daron7 to mi sie podoba,merytoryka i zero ściemy,przyrost rzeczywiście słaby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aktualnie każda firma ,która zajmuje się tuningiem , powinna mieć tdi na pompkach w małym palcu ,tym bardziej że teraz jest mnóstwo info na ten temat ,nie to co kiedyś ....wystarczy tylko trochę chęci ....których w tym przypadku ewidentnie zabrakło....lenie i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dzis byłem na korekcie miał byc koks a wyszlo 155ps potem został jeszcze zwiekszony kąt wtrysku i dalej 155ps w końcu została wgrana seria tu wrzucam plik mojego programu jak by ktoś chciał sobie popatrzeć


Na koncu chłopak przyznał ze nie robił jeszcze 2.0 tdi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dzis byłem na korekcie miał byc koks a wyszlo 155ps potem został jeszcze zwiekszony kąt wtrysku i dalej 155ps w końcu została wgrana seria tu wrzucam plik mojego programu jak by ktoś chciał sobie popatrzeć
Na koncu chłopak przyznał ze nie robił jeszcze 2.0 tdi

Tak jak Ci pisałem na TKP, program shit, tuner amator, sciemniacz.

Proste edc16 , po edycji widać zero wiedzy, zero doświadczenia tJUUUnera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jak pierwszy raz miałem do czynienia z dsg uświadomiłem właściciela że nigdy jeszcze nie robiłem dsg i to mu wystarczyło by więcej nie przyjechać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...