DamnUsir 0 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Witam, problem polega na tym, że im szybciej jadę to wspomaganie robi się coraz bardziej czułe. Przy prędkościach ponad 100km/h dosłownie muszę przestawiać kierownicę o milimetry, żeby jechać prosto. Przedtem miałem Golfa IV w tym samym silniku i wspomaganie robiło się mniej precyzyjne im szybciej się jechało i nie było problemów z utrzymaniem toru jazdy nawet przy 140km/h. Olej we wspomaganiu wymieniałem w zeszłym roku, na przeglądzie zbieżność była ok, na drążkach i wahaczach zero luzu. Dlatego pytanie do Was czy ktoś już się spotkał z takim problem i czy da radę coś z tym zrobić? A może jest to całkiem normalne i nie powinienem się tym przejmować? Pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawka66 0 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 A kierownica chodzi Ci ciężko jak jedziesz wolno lub na postoju ? U mnie kierownica chodzi ciężko bo mam polifta i u brata w A6 C5 to samo ale u ojca w przed lifcie to jednym palcem można kręcić. Może coś z pompą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamnUsir 0 Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 (edytowane) Kierownica zawsze chodzi lekko na postoju i jak jeżdżę wolno. Przy niższych prędkościach ze wspomaganiem nie ma problemu tylko przy wyższych robi się zbyt czułe na ruchy kierownicy. Z pompą wszystko w porządku, nic nie cieknie ani nie hałasuje. Edytowane 22 Marca 2015 przez DamnUsir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawka66 0 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Długo jeździsz autem może nie przyzwyczajony jesteś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamnUsir 0 Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Autko posiadam już 2 lata i nawet się przyzwyczaiłem, ale chodzi głównie o moja dziewoję. Niedawno zdała prawko i trochę ją nosi po drodze dlatego się pytam czy można jakoś to ewentualnie wyregulować. A i na pewno będzie bezpieczniej jak będę chciał szybciej jechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Na maglownicy jest śruba od kasowania luzu listwy czyli luzu kierownicy mozesz ją bardzo delikatnie poluzować i powinno sie poprawić. Fota z pasata ale powinno byc tak samo http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://images49.fotosik.pl/313/101c4136230733c8med.jpg&imgrefurl=http://forum.vw-passat.pl/archive/index.php/t-26049.html&h=375&w=500&tbnid=4EwQ0ZNVoHTCvM:&zoom=1&docid=kx2KFV_mkojVZM&ei=9SURVcqzAsz5aPTVAg&tbm=isch&ved=0CCwQMygNMA0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamnUsir 0 Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Dzięki za info. Na weekend będę miał trochę czasu to podziałam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 tą srubą przewaznie kasuje sie delikatny luz ale jesli ja deliaktnie poluzujesz moze pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
icemerc 2 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 a może jest servotronic ? jak natężecnie czułośći zmienia sie z prędkościa to bankowo jest.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Gdyby tak było to przy wysokiej prędkości czułość by spadała, zresztą nie wiem czy b5 miało taki bajer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiowner 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Wydaje mi sie że u mnie też jest za czułe mimo że siada mi pompa ... Ten typ chyba tak ma, po prostu trzeba sie przyzwyczaic, w renault/bmw jest duzo trwardsze, róznice czuć od razu. Nie czuje w nim drogi, ale może przywykne :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert 3024 1 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 I jak kolego DamnUsir poluzowałeś tą śrubę na maglownicy i pomogło? Bo mam ten sam problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestrus 2 Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 a może jest servotronic ? Nie ma. Widziałem mnóstwo AJMów i sam go mam i nie ma tam nic takiego...Nie widziałem też aby w ETKA coś takiego było. Tylko śruba regulacyjna na maglowinicy, o której piszą koledzy ale z tym b.ostrożnie! może potem np. coś zacząć stukać w maglu itp ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 Nie przesadzaj, sruba jest od kasowania luzu na maglu a działa w ten sposób ze dociska listwe do zebatki drazka kierownicy, jak dociśnie sie za mocno kierownica nie bedzie sama wracała do punktu 0, jesli luz jest juz dosc spory mozemy skrecić na maxa a luz na kierownicy dalej bedzie ale za to kiera bedzie bardzo sztywno chodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się