MagdaM 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Witam, Tydzień temu zauważyłam wyciekający płyn chłodniczy. Zbiorniczek jednym razem potrafił osuszyć się przez zaledwie jedną noc, po ponownym zalaniu potrafił przetrzymać jednak kilka dni i kilkanaście kilometrów. Mechanicy nie wiedzieli jak to ugryźć - najpierw wymienili korek, później zbiorniczek przy nagrzewnicy, a obecnie dostałam telefon, że to prawdopodobnie jakieś szybko-złączki przy kablach doprowadzających płyn do chłodnicy się już zużyły. I właśnie o te kable mam pytanie. Mechanik stwierdził, że w hurtowniach brak jakichkolwiek zamienników i trzeba sprowadzić oryginalne części ze sklepów ASO... po 250zł za sztukę. Przy dwóch kablach, robociźnie, i dotychczasowych próbach naprawy problemu wychodzi to niemały wydatek. Wiecie może o jakich kablach on mówi? Czy spotkaliście się z ich tańszymi zamiennikami lub kablami pasującymi od innych marek lub modeli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniekaudia4 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 jakiś naciągacz, a nie mechanik Jakie kable w układzie chłodzenia ???Może chodzi o łączenie węży z chłodnicą ?złączka wygląda tak tutaj do silnika 1.8, ale nie jestem pewny czy pasuje do reszty silników http://allegro.pl/przewod-waz-chlodnicy-gorny-a4-a6-passat-b5-1-8-i4962776943.htmlnajlepiej zdiagnozować wyciek samemu może się okazać że problem leży w całkiem innym miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwinto69 3 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 u mnie tez zaczęło się sączyć i na glebe jutro na podnośnik i diagnoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Weź jeszcze pod uwagę króciec z tyłu silnika . Często tam cieknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vego 0 Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) własnie chcialbym zapytac o ten krociec z tylu silnika w silniku 1,9 tdi w afn 110 kucy czy Ktos moze juz tam grzebal bo mi sie delikatnie saczy z tego miejsca a nie wiem czy tam jest oring jakis czy cos innego uszczelka prosze o pomoc dodam ze w tym kroccu sa 3 swiece do grzania plynu chlodzacego Edytowane 5 Maja 2015 przez Vego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Tak , jest pod nim oring który z biegiem czasu twardnieje i nie trzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzesio 3 Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 jakieś rady co do jego wymiany, pewnie trzeba puszczać cały płyn z układu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Nie cały. Króciec jest w górnej części silnika i płynu dużo nie stracisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bitelsik 0 Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Witam, Mam problem z cieknącym krućcem z tyłu silnika (1.8 ARG) z węża idącego od nagrzewnicy. Kruciec wygląda tak: http://www.directupload.net/file/d/4035/lq4atai8_jpg.htm Wymieniał ktoś z Was ten oring w środku wtyczki? Nie potrafię nigdzie znaleźć jego wymiarów, a muszę go wymienić, bo gubi płyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opti 1 Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Czy ktoś miał może problem z "zapoconym" szybko złączem dolnym do chłodnicy ? Czy pozostaje tylko wymiana "całości" czy można jakiś oring dokupić ? Trochę się sączy z tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Revor 0 Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 U mnie ciekło właśnie z tego króćca z tyłu silnika (gdzie są świece do grzania płynu) - tutaj wystarczyła wymiana oringu. Drugim miejscem był pękniety plastikowy króciec z boku silnika (tam gdzie znajduję się czujnik temperatury, tutaj potrzebna była wymiana - koszt króćca 20zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się