Skocz do zawartości
IGNOROWANY

MAJÓVWKA 22-24.05 2015


DŁUGI ;)

Rekomendowane odpowiedzi

40e81d654b73c975med.jpg

Informacje zlotu MajóVWka 2015

Zlot ma charakter imprezy zamkniętej , na zgłoszenia.

Dlaczego zgłoszenia ? Ogranicza nas trochę miejsce zlotu . Zgłoszenia będą przyjmowane od każdego kto posiada markę VAG i jest zrzeszony na którymś forum motoryzacyjnym.

Na pytanie czy inne marki mogą się pojawić stanowczo odpowiadamy NIE (za wyjątkiem aut sponsorów, co jest chyba oczywiste).

Koszta imprezy wyglądają następująco :

Każda osoba czyli kierowca oraz każdy pasażer opłacają kwotę wjazdową 10 zł za cały pobyt ale dodatkowo macie do wyboru następujące opcje noclegowe:

Pobyt na polu namiotowym – 30 zł pobyt (15zł doba) za całe auto z pasażerami

Domek drewniany – 80 zł osoba/pobyt (40zł doba)

Domek murowany – 80 zł osoba/pobyt (40zł doba)

Pokoje w pawilonie - 60 zł osoba/pobyt (30zł doba) Pokoje są 2 lub 3 osobowe. Znajduje się w nich telewizor, prysznic i balkon.

Wszelkie zgłoszenia dotyczące noclegów w domkach, pokojach i na polu namiotowym kierujemy do Michała Siwka Tel. 504 841 663 jest osobą koordynującą zapisy oraz płatności za pobyt na terenie ośrodka. Do każdej rezerwacji wymagana będzie zaliczka w postaci 50% wpłaty na konto podane później drogą mailową ([email protected] ).

Każdy uczestnik zlotu po dokonaniu wpłaty otrzyma swój indywidualny numer wjazdowy a na miejscu auto oraz uczestnicy zostaną przez organizatorów oznaczeni. Przewidujemy oczywiście wiele atrakcji na miejscu . Obecność DJ-a czy liczne konkurencje to już chyba standard każdego zlotu ale planujemy kilka nietypowych rozwiązań na zajęcie wolnego czasu Emotikon smile

Na terenie ośrodka istnieje możliwość zaopatrzenia się w trunki „niskoalkoholowe” oraz żywność . Śniadania i obiady serwowane na stołówce po uprzednim zapisie u organizatorów… koszt śniadania 14 zł , obiadu 22 zł .

Wszelkie nowinki będziemy dorzucać na bieżąco .

Zapraszamy !!!

Na wszelkie pytania z chęcią odpowiemy : [email protected]

MAJÓVWKA2015 Uwaga! Impreza ma charakter zamknięty - udział mogą wziąć jedynie osoby, które wykupią wjazdówki/wejściówki drogą elektroniczną. Nie przewidujemy sprzedaży wjazdówek/wejściówek na bramie.

[email protected]

Krótki opis jak powinna wyglądać rejestracja na zlocie, aby każdemu było łatwiej się zarejestrować

Wysyłamy mail na adres [email protected], w treści wpisując 3 punkty:

Imię i Nazwisko:

Numer rejestracyjny auta lub aut:

Co chcę zarezerwować (pole namiotowe, pokój, czy domek):

W mailu zwrotnym dostaniecie kwotę zaliczki, oraz dane do przelewu.

Jeżeli wybieracie się grupą to jedna osoba może zarezerwować miejsca, nie ma konieczności, aby każdy z osobna się rejestrował. Wystarczy, napisać w mailu wszystkie numery rejestracyjne aut, które przyjadą. Po zaksięgowaniu wpłaty na mail dostaniecie bilety wjazdowe, które należy mieć ze sobą na bramie. Ewentualne pytania proszę kierować do Michała Siwka pod nr tel. 504 841 663

Edytowane przez DŁUGI ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minimum koszt pola namiotowego.



Plan zlotu MajóVWka 2015 – Firlej ośrodek Wodnik

Piątek

12 00 - Otwarcie bram ośrodka „Wodnik”
W tzw. Międzyczasie dla uczestników zlotu zorganizujemy dodatkowe zajęcia . Na terenie ośrodka istnieje możliwość pogrania w bilard czy ping ponga
16 00 - Siatkówka drużynowa
18 00 – Gra zespołowa w „kolizje”
21 00 – ognisko z poczęstunkiem
22 00 – dyskoteka


UWAGA!
W godzinach 22 00 – 5 00 brama wjazdowa będzie zamknięta !!!
W przypadkach wyjątkowo wyjątkowych dzwonić do Michała Siwka Tel. 504 841 663

Sobota

10 00 – Car Audio
11 00 - wyścig na 0,25
12 00 – koza zlotu
13 00 - Miska olejowa zlotu
14 00 – konkurencja niespodzianka
15 00 - Show & Shine z podziałem na 4 klasy
17 30 – rozdanie nagród
21 00 - dyskoteka

Niedziela

10 00 – zakończenie zlotu

Dodatkowo na terenie ośrodka za dodatkową opłata będzie można skorzystać ze śniadania czy obiadu . Pamiętamy o utrzymaniu czystości na całym ośrodku. Każda osoba zarejestrowana i opłacona dostanie od organizatorów opaskę na rękę z logiem zlotu. Osoby bez tego oznaczenia będą wypraszane z terenu ośrodka. Dodatkowe informacje będzie można uzyskać u osób poruszających się w kamizelkach z napisem organizator oraz logami klubowymi vaglublin i lkaudi. Edytowane przez DŁUGI ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...