reizen 0 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Ogólnie na przeglądzie samochodu gościu powiedział mi że zbieżność nie jest w normie w dodatku miałem lekkie luzy kierownicy ale myślałem że to przez to że górny wahacz nie trzyma.Pojechałem na ustawienie zbieżności ale na szarpakach wyszło że mam 2 wahacze do wymiany ( górny i banan ) dla pewności wymieniłem 2 górne i banana z prawej strony , samochód faktycznie lepiej się prowadzi ale luzy w kieronicy zostały , a nawet powiedziałbym że jeszcze się zwiększyły.W dodatku samochód na nierównościach ( mam na myśli nierówną drogę ) zachowuje się jak łódź na morzu , cały lata , i ciężko utrzymać panowanie nad kierownicą mając luzy ;/Pomoże ktoś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Sprawdź tuleje tylnej belki czy nie są zerwane, najczęściej one są powodem pływaniem auta. Ewentualnie magiel może już niedomagać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Amorki ,magiel,pozostałe wahacze,tuleje,drążki,łożyska,krzyzak-wsio to jest do sprawdzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanaper 0 Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 Wymiana pojedynczych wahaczy to nie jest długoterminowe rozwiązanie chyba lepiej by bylo zregenerować wszystkie i wyszlo by to tyle co koszt 3 nowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reizen 0 Opublikowano 23 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 Dobrze panowie chyba źle ująłem to w słowa.Usterka która doskwiera mojej b5 to luzy kierownicy , po wymianie wahaczy jeszcze minimalnie większa.Na nierównościach nie jest to bujanie lecz tracenie panowania nad samochodem.Więc magiel albo drązki kierownicze taa? Nikt nie pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 No ale sam sobie odpowiedziałeś.. Jak auto pływa i musisz kontrować kierownicą by utrzymać samochód na wprost to albo krzyżak,albo magiel albo końcówki lub drążki. Jak nie jest stabilne na zakratach to mogą być amorki. Prawie wsio sprawdzisz na stacji diagnostycznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reizen 0 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 (edytowane) A więc tak , podniosłem dzisiaj przód samochodu aby koła były w powietrzu .Poprosiłem ojca żeby poruszał kierownicą , i przy zlapaniu za prawe koło było czuć luz i słychać sztuki .A więc końcówki drążków do wymiany ?I ogólnie jak złapałem za 2 górne wahacze z lewej strony i poruszałem nimi to czuć wyraźny luz , złapałem za nowe z prawej niedawno wymienione- sztywno.Czy to oznacza że 2 górne z prawej też do wymiany ? Edytowane 5 Czerwca 2015 przez reizen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio13022 0 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 Górne wahacze najlepiej diagnozuje się na podniesionym samochodzie z zamocowanym kołem. Łapiesz za koło dwoma rękoma i ruszasz w kierunku takim jak bys skrecał kołami lewo-prawo. Wtedy jak wahacz ma luz to czuć to na wahaczu oraz widać. Najlepiej robić to we dwie osoby, jedna rusza kołem a druga trzyma za wahacze i wyczuwa luz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się