Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prośba o analizę logów AFN


tommyy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

proszę o analizę bo mechanik robił coś z pompą i chyba mu nie wyszło??

http://vaglog.pl/log_216435.html

http://vaglog.pl/log_216434.html

http://vaglog.pl/log_216432.html

http://vaglog.pl/log_216433.html

http://vaglog.pl/log_216431.html

Dzięki za opinie.

Wydaje mi się, że kąt trochę za duży - 56 ??

Dawka paliwa około 4.0, może być czy nie??


Witam,

proszę o analizę bo mechanik robił coś z pompą i chyba mu nie wyszło??

http://vaglog.pl/log_216435.html

http://vaglog.pl/log_216434.html

http://vaglog.pl/log_216432.html

http://vaglog.pl/log_216433.html

http://vaglog.pl/log_216431.html

Dzięki za opinie.

Wydaje mi się, że kąt trochę za duży - 56 ??

Dawka paliwa około 4.0, może być czy nie??

To może ktoś coś napisze...

Edytowane przez tommyy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawke masz ustawiona na ok 4.0 czyli moze byc ale gdybys przestawił na mniejszą samochód był by dynamiczniejszy, kąt masz ustawiony na 41 ksiązkowo powinno być 50-55. Jednym słowem nie jest zle i po przestawieniu na żadane wartości wątpie zebys odczuł różnice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 to nie kąt :)) tylko obroty silnika podane w innej wartości. z logów bs wynika że kąt jest 000 a na statycznych 56-60, książkowo dla tego silnika to 49-51.

Musi na nowo zrobić wszystkie logi najlepiej pojedyńczo:P

Edytowane przez baca2309
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz 3 logi i w telefonie zle policzyłem, kąt jest ustawiony na 0 przestaw na 50-55

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki, dzięki wszystkim za porady :)

Czyli ma zrobić MB :

000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023 ??

oraz

Basic Settings: 000, 003, 004, 011 ??

Tymczasowo zrobię tylko statyczne, a jak będę miał kogoś do pomocy to dynamiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Statyczne 14,18,23 jak i bs 04 są nie do twojego silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki, czyli zrobię tylko te logi o których piszecie :)

Czy możecie jeszcze napisać gdzie można odczytać dawkę paliwa, w których logach ??

W grupie 001 poz. 2 ??

Piszecie, że kąt jest ustawiony na 0 ?? W jakich logach statycznych mam go odczytać, aby ustawić go na 49-51 ??

Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2

dobrze znalazłem ??

Edytowane przez tommyy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze znalazles. Klikasz BS następnie tdi timing i tam wybierasz swój silnik i masz kąt wtrysku na wykresie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomnij się wieczorem na pw to wyśle ci link do stronki z opisem i fotami kolejności postępowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomnij się wieczorem na pw to wyśle ci link do stronki z opisem i fotami kolejności postępowania.

OKi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki teraz przestudiuję i będą logi oraz ustawienie, Dam znać jak poszło :)


Witam, Panowie ...

a więc TRAGEDIA !!! Po ustawieniu pompy maksymalnie w lewo kąt wynosi 30 :( i ani troszkę więcej ...

Dawka paliwa po mimo regulacji stoi w miejscu. Co robić... POMÓŻCIE ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestaw pompę o ząbek lub popuść rurki wtrysków przy pompie to powinna przesunąć sie wiecej. Dawkę regulujesz nastawnikiem czy w adaptacjach ?

Edytowane przez Bartollo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestaw pompę o ząbek lub popuść rurki wtrysków przy pompie to powinna przesunąć sie wiecej. Dawkę regulujesz nastawnikiem czy w adaptacjach ?

Dawkę reguluję nastawnikiem i nie ma żadnych zmian ...a z rurkami spróbuję :mellow:

WIELKIE DZIĘKI BARTOLLO :hi:

Takie proste, a nie wpadłem na to, wystarczyło popuścić rurki i kąt jest ok. 56 :banan: także GITARA :D

W wolnej chwili zobaczę jeszcze jak dawka i wrzucę logi ... Zobaczymy czy coś jeszcze nie gra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na pewno popuszczasz dobre śruby od nastawnika ? Bo niemożliwe ze dawka poprzez ruszenie nastawnikiem sie nie zmienia. Moze luzujesz śruby od pokrywki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na pewno popuszczasz dobre śruby od nastawnika ? Bo niemożliwe ze dawka poprzez ruszenie nastawnikiem sie nie zmienia. Moze luzujesz śruby od pokrywki :)

Odkręcam te śrubki, teraz już zgłupiałem... :mellow:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=135193&start=0

punkt drugi w opisie.

Odkręcam te cztery śruby z góry w tym jedna trójkątna - czyżby nie to ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie te :P popuszczasz tą 5cio katną i 3 na torxa ale te niżej i wtedy stukasz nastawnik :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie te :P popuszczasz tą 5cio katną i 3 na torxa ale te niżej i wtedy stukasz nastawnik :)

Dzięki za informację :facepalm:

możesz mi jeszcze napisać gdzie dokładnie sprawdzić dawkę paliwa, w jakich blokach i jaka powinna być ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MB 001 druga wartosc,sprawdzamy na rozgrzanym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...