Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Zawór EGR


elkrecik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie dotyczace EGR. W FAQ na temat klekotow jest opisany problem z EGR, ale nie ma tam satysfakcjonujacej dla mnie odpowiedzi :cool: Podczas przegladu auta ( A4 B6 130 KM 2003r.)przed kupnem mechanik w serwisie stwierdzil ze EGR jest do wymiany, sika syfem po komorze silnikowej. Koszt nowego w serwisie to 700 zl. Sprzedajacy auta opuscil mi cene, chce go teraz wymienic. Tu mam jednak pytanko: jak ten zaworek wplywa na prace silnika? Wiem ze dopala reszte syfu, czy wplywa w widoczny sposob na kulture pracy, wibracje, kopniaka, spalanie itp ?? Dzieki za odpowiedzi :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze dopala reszte syfu, czy wplywa w widoczny sposob na kulture pracy, wibracje, kopniaka, spalanie itp

trochę wpływa, dlatego często w PDekach nie zamka się EGRa blaszkami jak ma to miejsce w starszych konstrukcjach, tylko zmienia jego pracę w sofcie.

Dziwne, że sprzedający opuścił dlatego cenę :eek: No chyba, że EGR to już naprawdę dead był...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze dopala reszte syfu, czy wplywa w widoczny sposob na kulture pracy, wibracje, kopniaka, spalanie itp

trochę wpływa, dlatego często w PDekach nie zamka się EGRa blaszkami jak ma to miejsce w starszych konstrukcjach, tylko zmienia jego pracę w sofcie.

Dziwne, że sprzedający opuścił dlatego cenę :eek: No chyba, że EGR to już naprawdę dead był...

Sorki że odgrzeje temat.

Ale szukam i nie mogę znaleźć, jak zmienić pracę EGR'u programowo.

A dosłowniej jak go wyłączyć zmieniając ustawienia programu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie ostatnio wymienialem, nowy orginalny (wahlera chyba?) kupiłem za 450 zł, dobry mechanik powiedział ze ten zawór to ogolnie jest nie potrzebny to to tylko chodzi o ekologie i spełnianie normy Euro4 czy jakoś tak ale jak juz jest i psika to trzeba go wymienić i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie ostatnio wymienialem, nowy orginalny (wahlera chyba?) kupiłem za 450 zł, dobry mechanik powiedział ze ten zawór to ogolnie jest nie potrzebny to to tylko chodzi o ekologie i spełnianie normy Euro4 czy jakoś tak ale jak juz jest i psika to trzeba go wymienić i tyle

aby diesel spelnial euro 4 musi byc wyposazony w DPF czyli filtr czastek stalych. te silniki spelniaja norme euro3

rola EGR to nie tylko ekologia... poczytaj na forum

jezeli egr jest nieszczelny, nalezy go wymienic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gain a gdzie kupiłes za 450 zł ?????? EGR - ja szukam owego zaworka wahler 7372D

allegro, InterCars 450zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie stałem się posiadaczem nowego zaworu EGR i mam zamiar go założyć tylko mam jedno pytanie popsikać go może wd40 czy zakładać tak na sucho jak jest?

:hi:

tak jak jest ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...