Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Laik chce odświeżyc lakier


mastapi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , kolega chciał oświeżyc lakier w swoim starym BMW i ma kilka pytań ...

Chciałem się Was zapytać, bo masz większe doświadczenie w tych kwestiach- co po kolei po polerce powininem użyć...

Ogólnie sytuacja jest taka, że ja zabiore się za "woskowanie" dopiero 1-2 tyg po polerce. Tak więc moje pytanie do Ciebie jest takie- czy można od razu woskować po myciu, gdy minął taki czas od polerki czy muszę np:
- użyc cleanera bądź glinki
- dopiero potem woskować?

Myślę o takich produktach:
http://waxitcar.pl/zestawy/313-zestaw-poorboy-s-world-natty-s-paste-wax-blue-227g-.html
http://waxitcar.pl/cleanery-do-lakieru/156-poorboy-s-world-pro-polish-2-473ml-.html?search_query=polish&results=43



a detailer potem jak będzie gotowe..
http://waxitcar.pl/quick-detailery/157-poorboy-s-world-quick-detailer-plus-qd-473ml.html

Pomożecie ? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim skad pomysl zeby woskowac auto TYDZIEN po polerce a nie od razu? Tak, to zle rozwiazanie. Korekta i jej ostatni element to zabezpieczenie - wlasnie wosk.

Nie da sie jednoznacznie odpowiedziec czy po tym czasie trzeba bedzie uzyc cleanera lub glinki. W wiekszosci wypadkow nie bedzie to koniecznie, ale to nie jest regula i wszystkie takie rzeczy rozpatrywane sa indywidualnie,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Podpinam się pod temat. Również mam bardzo zmęczony lakier u siebie ;/ Jest dużo drobnych rys i tym podobnych rzeczy. Od czego zacząć? Jak to zrobić?

Myślałem o dokładnym umyciu autka i nałożeniu wosku koloryzującego. Ale to chyba za mało? Pomocy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Podpinam się pod temat. Również mam bardzo zmęczony lakier u siebie ;/ Jest dużo drobnych rys i tym podobnych rzeczy. Od czego zacząć? Jak to zrobić?

Myślałem o dokładnym umyciu autka i nałożeniu wosku koloryzującego. Ale to chyba za mało? Pomocy :)

To nie tyle co za mało ale ogólnie bardzo zły kierunek. Wszystko jest opisane na forum ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekta to nie tylko praca na maszynie ale całe mozolnie przygotowanie, z grubsza:

-prewash-piana

-dekontaminacja:zanieczyszczenia metaliczne,smola

-mycie 2 wiadra

-glinka

-mycie

-osuszanie

-inspekcja

-właściwa korekta:ciecie,polerowanie, finish, pasty,Pady dużo ipy

-mycie

-Cleaner

-wosk

Nie pisze o felgach,nadkolach,szybach,plastikach.

Jeśli chcesz zaczac zabawe to warto zaczac od szamponu,2 wiader,jakiegos neutralnego irona,którego będziesz mógł uzyc na lakierze, glinki, cleanera i wosku.

I bawic się recznie. Nie polecam ci megsa uc i tricolora bo troche szkoda rak. Ew aio lub jakis glaze typu blach hole. mozna wypracować recznie. I cieszyć się pierwszym fajnym szajnem;-) jak zachorujesz na detailing to reszta juz pojdzie sama;-)

Edytowane przez ostryziom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega Griffe ma rację z cleanerem. Cleaner jest zbędny przy takiej sekwencji prac.

BlaszczuEU jeżeli chcesz pobawić się w ęczną polerkę coś tam osiągniesz ale łapa odpadnie i zadowolony nie będziesz do końca :) w twoim przypadku proponował bym jakiś glaze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...