Skocz do zawartości
IGNOROWANY

do kierowcow aut dostawczych do 3,5t z sypialka


magicman

Rekomendowane odpowiedzi

panowie mam pare pytan odnosnie waszej pracy,mianowicie jak ona wyglada w praktyce,tzn jak to jest z tym spaniem na dachu,posilki grzane na bytli gazowej,ilosc godzin jazdy,jakie towary sie wozi,jak platne jest z km czy placa stala?

dostalem propozycje jazdy autem dostawczym po eu w systemie 3/1

jesli sa tu kierowcy tacy to bardzo bym prosil o szczere streszczenie odnosnie pracy tego typu

dziekuje


auto jakie mi daja to reanult master albo peugot boxter.auto z 2014roku,karta na paliwo.limit paliwowy to 11l( jak wyjdzie wiecej to z wlasnej kieszeni doplacam)

placa 23gr za km,srednio na wyjazd wychodzi 15000tys km czyli 3450zl za 3tygodniowy wyjazd.praca na umowe zlecenie albo z wlasna dzialalnoscia wtedy do pensji doplacaja 500zl na zus.

troche to za pieknie wyglada,jak sadzicie.bo mnie zastanawia to spalanie najbardziej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harry19-19

panowie mam pare pytan odnosnie waszej pracy,mianowicie jak ona wyglada w praktyce,tzn jak to jest z tym spaniem na dachu,posilki grzane na bytli gazowej,ilosc godzin jazdy,jakie towary sie wozi,jak platne jest z km czy placa stala?

dostalem propozycje jazdy autem dostawczym po eu w systemie 3/1

jesli sa tu kierowcy tacy to bardzo bym prosil o szczere streszczenie odnosnie pracy tego typu

dziekuje

auto jakie mi daja to reanult master albo peugot boxter.auto z 2014roku,karta na paliwo.limit paliwowy to 11l( jak wyjdzie wiecej to z wlasnej kieszeni doplacam)

placa 23gr za km,srednio na wyjazd wychodzi 15000tys km czyli 3450zl za 3tygodniowy wyjazd.praca na umowe zlecenie albo z wlasna dzialalnoscia wtedy do pensji doplacaja 500zl na zus.

troche to za pieknie wyglada,jak sadzicie.bo mnie zastanawia to spalanie najbardziej

ja dopiero na taką robotę szykuję się , podobno dają mi 4300zł na rękę , busa z 2014 ,3tygodnie w trasie i tydzień na miejscu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

harry19-19 - 4300zł z umową czy na własnej działalności ?

Robero321 - Przez pierwsze 2 lata ZUS dla nowopowstałej działalności wynosi właśnie ok. 500zł.

magicman - jazda busem to ciężka robota. Ciągle jesteś za kółkiem bo nie ma tachografów a spedytorzy ciągle gonią z terminami dostaw. Śpisz w "kurniku" w którym latem jest bardzo gorąco a w samej kabinie jest ciasno, szczególnie w porównaniu do dużych ciężarówek. Samochody są często przeładowane - w razie wypadku odpowiedzialność spada na Ciebie. W normie paliwowej może się zmieścisz jeżeli będziesz jechał z przepisami i nie będziesz przeładowany - ciężko o to.

Praca dobra jako poznanie branży transportowej i etap przed jazdą "tirami".

Zapytaj może w podwieszonym temacie "truckerzy" - może ktoś jeździ busami bo ja branżę znam z rozmów z kierowcami i właścicielami busów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi normami na paliwo to przegięcie

Pierwsze słyszę o czymś takim. U nas płaca 0,23gr plus 100e za jazdę landem i 100e za tanie tankowanie. Norma na 3 tyg ok 15000 km. Tydzień w domu, czyli system 3 na 1.

Busy Chlodnie Z kurnikiem, trzy z zabudowa wejkama, plandeka z kurnikiem i 5 z zabudowa wejkama.

Wiec jeśli gdzies maja te zabudowy a nie kurniki to polecam, bardzo wygodnie, dużo miejsca i schowków. Wyjety fotel pasażera wiec na postoju jak siedzą na tym łożku to prawie jak na kanapie przed tv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harry19-19

harry19-19 - 4300zł z umową czy na własnej działalności ?

Robero321 - Przez pierwsze 2 lata ZUS dla nowopowstałej działalności wynosi właśnie ok. 500zł.

magicman - jazda busem to ciężka robota. Ciągle jesteś za kółkiem bo nie ma tachografów a spedytorzy ciągle gonią z terminami dostaw. Śpisz w "kurniku" w którym latem jest bardzo gorąco a w samej kabinie jest ciasno, szczególnie w porównaniu do dużych ciężarówek. Samochody są często przeładowane - w razie wypadku odpowiedzialność spada na Ciebie. W normie paliwowej może się zmieścisz jeżeli będziesz jechał z przepisami i nie będziesz przeładowany - ciężko o to.

Praca dobra jako poznanie branży transportowej i etap przed jazdą "tirami".

Zapytaj może w podwieszonym temacie "truckerzy" - może ktoś jeździ busami bo ja branżę znam z rozmów z kierowcami i właścicielami busów.

Pisze źe z umową więc prawdopodobnie tak , jezdziłem busem po polsce i wiem jak jest w polsce ale w EU to bedzie moja pierwsza praca i wiem że będzie ciężko jeżdżąc non stop i być niewyspany przez 2 lub 3 noce , chociaz uwielbiam jezdzic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie

Zapytaj ile dla nich trwa tydzień, czy całe 7 dni jesteś w domu czy w czwartek wracasz i w poniedziałek wyjeżdzasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie masz potrzeby i parcia na zarabianie więcej niż 2,5 tys w fabryce nie pchaj sie tam przerobiłem temat dla mnie dramat ludzki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz cos wiecej prosze

A moze warto kupic busa i dla dhl lub dpd polatac.ktos cos moze wie o takiej pracy i moze sie podzielic swoim doswiadczeniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki za OT

ale również mam do was pytanie odnośnie aut do 3.5 T

do rzeczy

szukam używanego busa plandeki do siebie do firmy , mam do wydania ok. 40 tys.

głównie będzie śmigał krótkie trasy po mieście i kilka razy w miesiącu trasy po PL ,

tylko na co warto wydać kasę

szukałem Iveco ale brałem również pod uwagę Mastera

obecnie mam LT ale przeżył już swoje lata

czekam na wasze opinie i z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, temat nie jest mi obcy śmigam już tak ponad 2 lata z małą przerwa :grin: i stwierdzam ze do tego tematu się wtrącę. Ja nie narzekam teraz śmigam pod spedycja mój boss płaci 150zł za każdy dzień, jeżdżę jak chce, ile chce, normę mam 13l/100km na Renault master 10ep nigdy jej jeszcze nie przekroczyłem (było blisko),średnio robię 10k km miesięcznie i jest czasami tak ze nie śpię jedna noc ale to jest max co nie spałem i w moim przypadku nie sprawdza się stwierdzenie ze nie śpię po 3-4dni tyle to czasami stoję i krew mnie zalewa. koniec bajki :decayed::banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NeFi - masz umowę ? W jakim systemie pracujesz ? 3/1 ?

tak mam umowe o prace. a w systemie pracuje takim jaki mi pasuje :) teraz np. bylem 3tyg. i 2 tyg. jestem w domu, wyjazd wcześniej bylem 6tyg. i 3tyg. w domu, wszystko jest do dogadania tylko zależy jakiego bossa masz :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nie wiem Nefi gdzie trafiłeś takiego miłego człowieka ja dymałem 3/1

Carrera ale co byc chciał wiedzieć ?

Ja twierdze jak nie masz parcia na € nie ciągnął bym w ta stronę mordęga dla ciebie i rodziny

Ale tak jak powiedział Nefi zależy od firmy i dogadanie sie z bossem,ja teraz siedzę do końca września na L4 :decayed: zobaczymy co dalej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to gość ma gowno nie zarobek, skoro jeździsz jak chcesz i ile chcesz.

Jest taka konkurencja na rynku, w całej Europie na każdym parkingu po kilku busów plandek.

Każdy zadowolony jeździ do Hiszpanii, a z Hiszpanii wraca za grosze, tyle jest aut. Jak nieraz gadam ze spedycja ile aut im sie zgłosiło na jeden ładunek np z Madrytu, twierdza, ze aż mi giełdę blokuje, bo ok 70 osob pisze, wiec tylko po znajomosci sie stamtąd wraca. Francja tez ma takie kody pocztowe, ze nic stamtąd nie ma. Podobnie dół Niemiec i dół Włoch oraz górna Anglia.... Itd

A czemu proponuje Chlodnie? Bo na ładunki chłodnicze w Hiszpanii zgłaszają sie dwie osoby, bo za podlot nawet 700km płaca, zwykle jeździ sie z temp na plusie, nawet za krótkie odcinki spoko kasa.

We wtorek laduje cos na lotnisku, 270km trasy, 225 euro.

Cos na CH z Francji 150km- 300e, a z normalnych tras. 750km- 500e....

Poniżej stawki rzadko sie jeździ i póki co aut chłodni jest maloooooo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to gość ma gowno nie zarobek, skoro jeździsz jak chcesz i ile chcesz.

Jest taka konkurencja na rynku, w całej Europie na każdym parkingu po kilku busów plandek.

Każdy zadowolony jeździ do Hiszpanii, a z Hiszpanii wraca za grosze, tyle jest aut. Jak nieraz gadam ze spedycja ile aut im sie zgłosiło na jeden ładunek np z Madrytu, twierdza, ze aż mi giełdę blokuje, bo ok 70 osob pisze, wiec tylko po znajomosci sie stamtąd wraca. Francja tez ma takie kody pocztowe, ze nic stamtąd nie ma. Podobnie dół Niemiec i dół Włoch oraz górna Anglia.... Itd

A czemu proponuje Chlodnie? Bo na ładunki chłodnicze w Hiszpanii zgłaszają sie dwie osoby, bo za podlot nawet 700km płaca, zwykle jeździ sie z temp na plusie, nawet za krótkie odcinki spoko kasa.

We wtorek laduje cos na lotnisku, 270km trasy, 225 euro.

Cos na CH z Francji 150km- 300e, a z normalnych tras. 750km- 500e....

Poniżej stawki rzadko sie jeździ i póki co aut chłodni jest maloooooo

+1 :decayed:

mojeA4 dzisiaj dosłownie przed 10min widziałem pierwszy raz w życiu samochód z zabudowa wejkama super sprawa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...