Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A6 C5 Avant Quattro 1,8T AWT K03+++ 295KM/360Nm


McGiver

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie i panie jak że B6 poszło w ludzi, jakieś 3 lata szukałem sobie C5 odpowiedniej no i znalazłem wiosną wreszcie co chciałem. Jako że seryjne AWT to muł przy 1690kg i 4 butach trzeba było temu zaradzić :) takie tam wstępne strojenia na hybrydce K03 i Stage2+, a do finalnych jeszcze troche zejdzie, musi wpaść stage3, bo korby połamie inaczej na tej suszarce :D Silnik stock jeszcze nie otwierany, na zegarach 280000km przelotu. Autko strojone oczywiscie przez Pawła Zaprzalskiego z turbodiesel.pl :good:

u7hdcd55.jpg

a tu log z hamowania

yhurajpm.jpg

Edytowane przez McGiver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

McGiver co było robione ?

hmmmm, no w sumie troche było :)

-turbinka hybryda K03-005 by GVG

-kolektor wydechowy rurowy by FTG

-DP 2,75" + Y-PIPE by GVG

-wydech RS6 C5

-TIP 3"-->2" by GVG

-przepływka S3 + ori obudowa

-wkładka pipercross

-FMIC 230x550 + orurowanie 2,5"

-wtryski 440ccm

-pompa paliwa 040

- i dwa moje prywatne patenty :)

frlzean6.jpg

283w6cwk.jpg

tshwlkhr.jpg

734ta8ff.jpg

5hfs42uk.jpg

mknwhi6g.jpg

m5v4pchj.jpg

bq4929l6.jpg

zhq3gzq6.jpg

Edytowane przez McGiver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że u kolegi Zaprzala robione :D bardzo ładnie nebawem planuje u siebie w 1.8t tyle osiągnąc Obecnie zbieraja się fundusze :D Gratki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że u kolegi Zaprzala robione :D bardzo ładnie nebawem planuje u siebie w 1.8t tyle osiągnąc Obecnie zbieraja się fundusze :D Gratki.

Powiem ci tak od serca, najpierw dobre zawieszenie i hamulce, potem dobra opona a dopiero nastęna jest moc, bo pomieszanie tych kolejności zazwyczaj bardzo źle się kończy. :) zwłaszcza że masz FWD. Zrobienia jakiegoś tam sofcika z korekcjami jest jak najbardziej wskazane, ale modzenie na grubo już to inna bajeczka jest.

A co do miszcza Zaprzalskiego to powiem tylko tyle: jest jedną z 3 osób które o strojeniu 20VT MAJĄ POJECIE, następny człowiek któremu pozwoliłbym modzić moje auto mieszka odemnie 488km czyli miszczunio Gregor, lub szef fszystkich szefuf miszcz Von Kropa (540km). Paweł przekłada na asfalt to co siedzi pod maską nie robiąc cudów z fizyki, chociaż przyznam szczerze jak zobaczyliśmy kreski z dynometa to szczeki nam poopadały a hamowaliśmy w lekką mżawke i kalibracja ciśnienia i temperatury myśleliśmy że się aż tak bardzo krzaczy i dlatego wstawiliśmy go na rolki :) ja tam marzyłem jakieś 260kucyków żeby było, a Paweł sie potem przyznał że stawiał na jakieś 250kuniuf, ale takiego bonusa to się nie spodziewalismy poprostu :)

Edytowane przez McGiver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna A6C5. Plus auta ze Szwecji jest taki, że przynajmniej przebieg pewny.

Przy aktualnym setupie powinna ostro gnać do przodu, a jak jeszcze dorzucisz KM i Nm to już całkowity, niepozorny pocisk.

Po fotkach widzę, że napinacz zdejmowałeś. W jakim celu? Zmieniałeś łańcuch spinający wałki?

Na jakim oleju to auto latało do tych 280kkm? Sitko dość mocno zaklejone.

Edytowane przez azure
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna A6C5. Plus auta ze Szwecji jest taki, że przynajmniej przebieg pewny.

Przy aktualnym setupie powinna ostro gnać do przodu, a jak jeszcze dorzucisz KM i Nm to już całkowity, niepozorny pocisk.

Po fotkach widzę, że napinacz zdejmowałeś. W jakim celu? Zmieniałeś łańcuch spinający wałki?

Na jakim oleju to auto latało do tych 280kkm? Sitko dość mocno zaklejone.

http://images70.fotosik.pl/849/894ab7be4365aea2.jpg

http://images67.fotosik.pl/850/7035da9ae418248a.jpg

http://images67.fotosik.pl/850/140bac3ba796eed1.jpg

http://images68.fotosik.pl/849/9d4f8b0cda160f30.jpg

Powiem tak, jakiś debil wymienił pompe oleju na nową i załozył stary zabetonowany smok, a do tego wymienili fazator na drugi przy okazji, co wyszło po zdjęciu pokrywy zaworów. A jak znam życie to jeżdziło to na 5w30 pewnie bo kolor głowicy w środku wiele na to wskazuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna A6C5. Plus auta ze Szwecji jest taki, że przynajmniej przebieg pewny.

Przy aktualnym setupie powinna ostro gnać do przodu, a jak jeszcze dorzucisz KM i Nm to już całkowity, niepozorny pocisk.

Po fotkach widzę, że napinacz zdejmowałeś. W jakim celu? Zmieniałeś łańcuch spinający wałki?

Na jakim oleju to auto latało do tych 280kkm? Sitko dość mocno zaklejone.

http://images70.fotosik.pl/849/894ab7be4365aea2.jpg

http://images67.fotosik.pl/850/7035da9ae418248a.jpg

http://images67.fotosik.pl/850/140bac3ba796eed1.jpg

http://images68.fotosik.pl/849/9d4f8b0cda160f30.jpg

Powiem tak, jakiś debil wymienił pompe oleju na nową i załozył stary zabetonowany smok, a do tego wymienili fazator na drugi przy okazji, co wyszło po zdjęciu pokrywy zaworów. A jak znam życie to jeżdziło to na 5w30 pewnie bo kolor głowicy w środku wiele na to wskazuje.

Widziałem na mordoksiążce smok, zabity fest. Pewnie były problemy z fazatorem i kontrolką oleju, zmienił pompę i fazator (choć na ori?), ale smoku nie wyczyścił... lub wyczyścił a znowu zabiło go syfem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GVG pokazał klase, to trzeba przyznać z czystym sumieniem.
Zazdroszczę kolektorka - zrobił piękną robotę - jak widać na wykresie. Strojenie na seryjnym kolektorze mocy +250KM to jest mordor :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GVG pokazał klase, to trzeba przyznać z czystym sumieniem.

Zazdroszczę kolektorka - zrobił piękną robotę - jak widać na wykresie. Strojenie na seryjnym kolektorze mocy +250KM to jest mordor :decayed:

Stawiam że w Mordorze to ledwie przesilenie letnie mają w porównaniu z EGT na seryjnym wypierdziunie, że nie chce nawet sobie wyobrażać jakie tam jest BP :D

no to mały filmik 0-210-0

Edytowane przez McGiver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Link nie działa ;)

jusz działa :decayed:

Edytowane przez McGiver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze idzie:) ciekawe jak z moja padaką by wypadł pojedynek:) tylko ten start delikatny strzasznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze idzie:) ciekawe jak z moja padaką by wypadł pojedynek:) tylko ten start delikatny strzasznie

w środku miasta, z telefonem w reku i ze świateł to i tak bajkowy wyszedł :P jesli masz seryjną 2,7 to bez problemu objechana, bo już sprawdzane było :naughty:

Edytowane przez McGiver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze idzie:) ciekawe jak z moja padaką by wypadł pojedynek:) tylko ten start delikatny strzasznie

w środku miasta, z telefonem w reku i ze świateł to i tak bajkowy wyszedł :P jesli masz seryjną 2,7 to bez problemu objechana, bo już sprawdzane było :naughty:
Serii nie mam bo to w ogóle nie jedzie, ic rs4,wydech trochę przerobiony i soft gto na 330hp 465nm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to raczej wynik nie pozostawia wątpliwości :) ale fura za***rdala nie ma co jak na śmiesznej wielkosci k03-005h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

McGiver czy taki kolektor można kupić czy był wykonany specjalnie pod ciebie ? :) Jezeli tak, jakaś orientacyjna cena ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takiego wyniku jeszcze nie widziałem. :o Jak taka moc przeleciała przez ciasną gorącą stronę ko3?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...