Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 t 180/150km


igor.ddk

Rekomendowane odpowiedzi

Poluję na audi a4 b5 1.8t 180 km w quattro i manualnej skrzyni. szukam wersji po lifcie. W planach mam lekkie podkręcenie

mocy, jest sporo informacji ale o silniku 150 km, a nie 180. Czy intercooler jest większy niż w zwykłym 150km i da rade na mocy +/- 230km?

Nie wymieniając turbosprężarki i intercoolera da się zrobić +/- 230? Planuje zrobić program, wyciąć katalizator

( na forum piszą że można zyskac okolo 10km ale czy to prawda to nie wiem) do tego wtryski, tylko że kompletnie nie wiem jakie, czy pasowałyby z s3 8l? do tego dolot, może jakiś kulturalny cichy tłumik końcowy KN.

jest to realne osiagniecie takiej mocy bez większego grzebania? planuje wydać około 3 000

Edytowane przez igor.ddk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ori osprzecie nie ugrasz tyle ,zakładając że motorownia zdrowa to jesli chcesz okolice 230 koni to jak na moje to .:

-DP

-Fmic

-Wtryski minimum bex które i tak przy 230 koniach będa juz na granicy

-Mocniejsze turbo przynajmniej k03s

Edytowane przez booolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poluję na audi a4 b5 1.8t 180 km w quattro i manualnej skrzyni. szukam wersji po lifcie. W planach mam lekkie podkręcenie

mocy, jest sporo informacji ale o silniku 150 km, a nie 180. Czy intercooler jest większy niż w zwykłym 150km i da rade na mocy +/- 230km?

Nie wymieniając turbosprężarki i intercoolera da się zrobić +/- 230? Planuje zrobić program, wyciąć katalizator

( na forum piszą że można zyskac okolo 10km ale czy to prawda to nie wiem) do tego wtryski, tylko że kompletnie nie wiem jakie, czy pasowałyby z s3 8l? do tego dolot, może jakiś kulturalny cichy tłumik końcowy KN.

jest to realne osiagniecie takiej mocy bez większego grzebania? planuje wydać około 3 000

180KM ma dokladnie ten sam osprzet co 150KM. niestety ale 230KM jest nie do zrobienia bez powazniejszych inwestycji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poluję na audi a4 b5 1.8t 180 km w quattro i manualnej skrzyni. szukam wersji po lifcie. W planach mam lekkie podkręcenie
mocy, jest sporo informacji ale o silniku 150 km, a nie 180. Czy intercooler jest większy niż w zwykłym 150km i da rade na mocy +/- 230km?
Nie wymieniając turbosprężarki i intercoolera da się zrobić +/- 230? Planuje zrobić program, wyciąć katalizator
( na forum piszą że można zyskac okolo 10km ale czy to prawda to nie wiem) do tego wtryski, tylko że kompletnie nie wiem jakie, czy pasowałyby z s3 8l? do tego dolot, może jakiś kulturalny cichy tłumik końcowy KN.
jest to realne osiagniecie takiej mocy bez większego grzebania? planuje wydać około 3 000

Ostatnie wypusty A4 B5 miały też silnik AWT 150KM i to moim zdaniem najlepsza opcja. :D

Zmieniasz wtryski wyrzucasz kata i jak zdrowe turbo to robisz 210-220KM bez większego nakładu. Starsze AEB 150 czy AJL 180 miały mniejsze wtryski, mniejsze turbo, wąskie psmo, programowanie bezpośrednio kości, a nie OBD. Jak dla mnie same minusy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bede miał za 2-3 tyg do sprzedania, DP pod jedna sondę, wtryski z 1.8T BEX i turbo K03s, wszystko z rozsądnej kasie bo zmieniam graty na większe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O widzisz ja bym chetnie cos przytulil z twojego zestawu jak cos napisz mi co za ile na pw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra policzylem sobie mniej wiecej i naszly mnie pewne wnioski. kupie w dobrym stanie a4b5 1.8t w Q (10 000zł), lpg ( 2500), podkręcenie do 250km (nie mam pojecia ile ale celuje ze okolo 6 000 do tego jeszcze lepsze hamulce), felga opony (2500), moze zderzaki s4 (napewno 3000) - kurde to jest jakies 25 000 za samochod ktory ma 16 lat :D nie lepiej pojechać do muhhameda czy innego abdula niemca i kupić s4 b5 za 15 000 ? zrobić gaz za 4 000 i odłożyć awaryjne "pare zł" na większe ew. naprawy? może bez sensu rzeźbić i kupić poprostu s4? :D milionerem nie jestem 2 000 moja wyplata nie przekracza ale nie mam za dużych wydatków życiowych :D wiec mysle ze dałbym rade z naprawami, a elpidżi jest po 1,50 :D tak wiem profanacja, jak narazie wszystkie samochody jakie mialem były w gazie i mysle ze skoro można przyoszczędzić bez utraty mocy czy żywotności silika to czemu nie, myśle że to żaden wstyd. ile mniej wiecej kosztuje wymiana klocków, rozrząd, sprzęgło, takie eksploatacyjne sprawy, zawieszenie

Edytowane przez igor.ddk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś znalazł S4B5 to bierz i nie dłub się w 1.8T ;-) ale czy znajdziesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bo szkoda czasu i pieniędzy na cos co i tak nigdy nie bedzie prawdziwą s4, a koszty przeróbek przewyższa wartość prawdziwej s4. tylko koszty utrzymania, bo wiadomo kasą sie nie podcieram, z tego co sie orientuje to zawieszenie nieciekawie kosztuje. mam znajomych którzy sprowadzają samochody i z tego żyją wieć wiedzą gdzie jechac, mysle ze cos by sie znalazło. szukalbym czystej serii. spalanie lpg mnie nie martwi moze wypic i 25 litrów, chociaz mysle ze w trasie 14-15 przy normalnej jezdzie daloby sie zejsc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bo szkoda czasu i pieniędzy na cos co i tak nigdy nie bedzie prawdziwą s4, a koszty przeróbek przewyższa wartość prawdziwej s4. tylko koszty utrzymania, bo wiadomo kasą sie nie podcieram, z tego co sie orientuje to zawieszenie nieciekawie kosztuje. mam znajomych którzy sprowadzają samochody i z tego żyją wieć wiedzą gdzie jechac, mysle ze cos by sie znalazło. szukalbym czystej serii. spalanie lpg mnie nie martwi moze wypic i 25 litrów, chociaz mysle ze w trasie 14-15 przy normalnej jezdzie daloby sie zejsc.

Nie wiem ile to spali.

Jak martwi Ciebie zawieszenie i koszty jego ewentualnej wymiany to odpuść S4B5, bo zawias to na prawdę niewiele przy np. regeneracji dwóch turbin, zmianie dwumasy lub innych cyrkach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwumas okolo 1500 zł + wymiana, regenracja turbin z tego co wyczytalem na forach okolo 2000. jeżdzę okolo 8 000 km rocznie prywatnym samochodem więc mysle ze jesli byloby trzeba robić ww. to robilbym to tylko raz :D schowałbym w skarpete pare zł na takie niespodzianki

Edytowane przez igor.ddk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S4 B5 to koszty razy dwa lub dwa i poł.

Wyjecie turbin wiaze sie z wyjeciem silnika.

Wiem, wiem... sa specjalisci ktorzy robia to bez demontazu ale nie zawsze to dobrze wychodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a4 b5 99r lift 1.8t ANB 150km . Czy zamiast tego podejdzie mi 1.8 t 180km AJL silnik jest kompletny ze wszystkim co przy silniku komputer turbo sprzegło itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...