Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Pytanie o turbosprężarkę z TT


megfrog

Rekomendowane odpowiedzi

Zupełnie inna turbina, której nie da rady zamontować w AVJ. Do A4 wchodzi turbina k04-15 (mocniejsza niz seryjna k03) :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież Poziek pomoże w imporcie - prowizja jedyne 150$ + koszt zakupu i przesyłki z USA :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież Poziek pomoże w imporcie - prowizja jedyne 150$ + koszt zakupu i przesyłki z USA :decayed:

no powiedzmy, że 100$ :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba tylko wyspawac kolektor nowy

koszt około 1500-2000 złotych... dobrze byłoby gdyby tez flansza się nie gięła w takowym :gwizdanie: :naughty: plus nowy dolot bo seryjny wówczas nie za bardzo się nada :gwizdanie: to już lepiej chyba kupić k04-15 i mieć z głowy :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koleszko, pytanie było czy można. Napisałeś ze nie mozna, jednak sie mylileś bo jest to jak najbardziej mozliwe, a ze bedzie kosztowalo...o to autor nie pytał.

Masz rację. Można zamontować taką sprężarkę w A4 :polew: :polew:

Tak samo jak można i dwie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

część z tych które są na aukcji z Twojego linka to podróbki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie tak...zdecydowana czesc-tylko jak je rozpoznac-wszystkie takie nowe i swiecace... :tongue4:[br]Dopisany: 02 Grudzień 2008, 23:00_________________________________________________a tak na marginesie- jaka zywotnoscia rozni sie ori od jakiejs podrobki,no bo przecierz jakas roznica jest,mysle ,ze jedna z roznic moze byc material i jakos wykonania,ale co jeszcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie tak...zdecydowana czesc-tylko jak je rozpoznac-wszystkie takie nowe i swiecace... :tongue4:[br]Dopisany: 02 Grudzień 2008, 23:00_________________________________________________a tak na marginesie- jaka zywotnoscia rozni sie ori od jakiejs podrobki,no bo przecierz jakas roznica jest,mysle ,ze jedna z roznic moze byc material i jakos wykonania,ale co jeszcze

poszukaj tematów na racingforum.pl o chińskich turbawach...i popatrz na fotki ori turbin...nie bedziesz miał żadnych problemów z rozpoznaniem podróbki :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bedziesz miał żadnych problemów z rozpoznaniem podróbki

...tak,jak TY :tongue4:[br]Dopisany: 02 Grudzień 2008, 23:10_________________________________________________Poziek,jedno pytanie-jak dlugo ''rozgryzasz''1,8T?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko co wiem nauczyłem się od CTV :kox::decayed:

tez bym chcial,tylko On pojawia sie zadko,a jego wypowiedzi sa krotkie,ale nie powiem,uwagi byly cenne... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio kolega robił sobie hybrydkę K04 do A4 AJL

cześc gorąca od K04, srodek z ośką od K04, częśc zimna podajże od transita a tam własnie siedzi muszla K04,

jeszcze nie jest to zestrojone ale na pewno bedzie pysznie :> :> :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...