Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Poradnik jak zrobić polerkę dla początkującego


majuDJ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Proszę o poradę jak wykonać polerkę mechaniczną. Jakich użyć kosmetyków, past itp. Nie chce zepsuć więc może na początek jakaś pasta mało ścierna. Jak nakładać jakie wykonywać ruchy polerką itp.

Do tej pory nie mam żadnego doświadczenia z polerką, ponieważ mój max to nakładanie twardego wosku w płynie lub w formie stałej Sonaxa za pomocą gąbki, a później ręczne ścieranie szmatkami z mikrofibry.

Chciałbym wykonać polerkę na bardzo miękkim lakierze w samochodzie Honda CR-V czarny lakier metalik z 2008r.

Planuje również zrobić polerkę na aucie brata Audi A4 B5 sedan polift srebrny.

Polerkę mechaniczną będę miał od kolegi, jakiś tani model za ok 200zł.

Chciałbym aby z polerką i później nawoskowaniem wyrobić się z 1 autem w jedną sobotę ( od rana do wieczora) o ile to możliwe.

Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się ale już od samego przeglądania forum da się wywnioskować, że brak doświadczenia+miękki lakier i jeszcze tania maszyna to prawie na 100% skończy się armagedonem na lakierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee tam, jak ktoś ma dwie lewe ręce, do tego jedną krótsza, podchodzi do tematu napiety bez cierpliwości, to faktycznie nic z tego nie będzie.

Jak kupiłem: polerke z Juli za 119zł, pasty Menzerna 1000 i 3500, gąbki jedną twardą (do finiszu) drugą miekką (do ostrzejszej pasty), kilka szmatek, i 5 kasztelanów.

Efekt bardzo dobry, mimo że narazie przeleciałem wszystko dopiero tą pastą 1000.

Musisz uważać żeby nie przegrzać lakieru. Popróbuj jak musisz mocno docisnąć żeby lakier się opowiednio nagrzał ale nie zagotował.

Ruchy, ja robiłem przejazd obok przejazdu w pionie, potem w poziomie, patrzyłem czy się błyszczy, jak nie to powtarzałem,