Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Biały dym oraz mocne dragania tłumika


erceka1234

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam ALT 2.0 od jakies czasu zauwazylem ze na wyzszych obrotach wydostaje sie biały dym oraz czuć mocne ale to mocne bardzo dragania tlumika. (odczywalne nawet przez pasazerów)

Ktoś może cos doradzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd ten dym się wydostaje? Normalnie przy ujściu czy gdzieś spod podwozia? Ubywa Ci płynu chłodniczego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy samym ujsciu, jeszcze nie zwróciłem uwagi na płyn dzisiaj na pewno to zrobie i zdam relacje

Edytowane przez erceka1234
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzęś tłumikiem. Może coś się dostało na niego, może opaska się poluzowała i drga na rurze, może uszkodził się tłumik w środku, albo gumy mocujące puszczają.

Biały dym- możliwa uszczelka pod głowicą. Sprawdź co pod korkiem wlewu oleju się czai. I czy w płynie chłodniczym nie ma oczek oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Może coś się dostało na niego,"

hmm watpie, nawet specjalnie zabrałem szmatke umieszczoną na kiju i przepchalem nieco wydech

Edytowane przez erceka1234
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem na myśli jakaś gałąź/puszka po piwie się wcisnęła. Miałem takie przypadki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj zawiazlem do mechanika i mowi ze swieca albo cewka jest uszkodzona, ale mam kolejny problem ostatnio wymienilem olej na 10w40 i niby za 300km caly wkroil ? ;o

przeczytalem pare watkow na forum i niektory chlopy robili ponoc remot silnika co podobno jest nie oplacalne i wszystko winna jest odma czyż to prawda?

@update

auto przyjechalo od mechanika i po wymianie swiec nadal kopci mechanik stwierdzil, ze jest potrzebny remont silnika

Edytowane przez erceka1234
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to jest tak. 2.0 ALT to silnik który nawet jak jest w miarę zdrowy to pije olej, praktycznie każdy do tego silnika coś dolewa. A to, że Twój kopci to możliwe, że pierścienie się zapiekły np.

Remont jest nieopłacalny, lepiej szukać innego silnika, chociaż to też loteria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierścienie raczej nie, pewnie płyn chłodniczy sie dostaje poprze kanał uszczelki pod głowica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm wydaje mi się ze to kopcenie jest przyczyna brania nadmiernego oleju (360km - 1l 10w40 pół syntetyk) ktoś cos?

zauwazylem takze lekki ubytek płynu chłodniczego ;/

Edytowane przez erceka1234
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmień opis pod avatarem

Bo to T przy 2.0 wprowadza w błąd !

jak masz zwykłe 2.0 to te silniki nie pija tylko chleją olej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rejestracja byla robiona na szybko i zaznaczylem 2.0 t bo nie bylo aeltee hehe.

zresztą pisze jak byk "Witam posiadam ALT 2.0" ;)

Edytowane przez erceka1234
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja dobrze przeczytałem? Bierze Ci prawie 3 litry oleju na tysiąc kilometrów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...