Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALT] Prośba o analizę logów


meiniak12

Rekomendowane odpowiedzi

Prosiłbym o analizę. Logi statyczne niestety nie zarejestrowałem, ewentualnie mogę podesłać jeśli komuś by to pomogło w analizie :)

Logi dynamiczne, niestety przez spolszczenie VAG, nazwy są identyczne, choć powinne być inne.

Wtryski:

VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

Zmienne fazy rozrządu:

VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

Nie pasuje mi zasilanie sondy lambda, może to dlatego, że akumulator był padnięty(wybulbiony na prawej cześci), ale naładowany raz jeszcze i jeszcze śmigam.

Od razu zapytam o czujnik G85(Sensor for Stering Angel;Supply Voltage Terminal 30, błąd: 1826 CAN data bus, ABS - nieprawidłowy sygnał. ABS, przewody, rezystor w ECM.), zapalająca się kontrola trakcji nawet na postoju. Stawiam na tasiemkę pod kierownicą, z tego co czytałem, ale mogę się mylić :)

Przy okazji skompletowałem błędy, na które się natrafiłem. Jeśli można popatrzeć i doradzić czy mam się czegoś obawiać.

http://pastebin.com/Zjp3NJA6

Dodam, że przy odpalaniu nie mam żadnych checków itp. Zapala, śmiga bez problemu, jedynie ta kontrolka trakcji od czasu do czasu daje znać życia

Z góry dzięki :)


Odświeżam :/

Edytowane przez meiniak12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi dynamiczne wyglądają dobrze i nie widać wiekszych powodów do niepokoju, można jedynie zadbać o świece jesli nie były dawno wymieniane, bo troche cofa zapłony. CO do błędów to jakiś problem z czujnikiem temp. w dolnym rogu chłodnicy, raczej nieszkodliwy, czujnik pod pedałem sprzęgła do sprawdzenia czy działa, 17927 bład tymczasowy, narazie można go odpuścic, 16804 bład niskiej sprawnosci kata w alt to standard, kat zużyty pewnie od nadmiaru spalanego oleju, trzeba albo wymienić na sprawny, albo jakies tam tulejki emulatory, ewentualnie korekta w sofcie.

Edytowane przez ?ukasz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak się sprawa ma z zasilanie sondy lambda, czy nie jest za niskie ? I od razu chciałbym zapytać czy kontrolka EPC powinna świecić od czasu pozycji zapłonu do kilku chwil po odpaleniu silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...