krzychu1995 0 Opublikowano 21 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 Auto odcina przy 4 tyś obrotów prędkość maksymalna to 140km/h i zaczyna się dławić, dusić... Ta sama sytuacja występuję na gazie i na benzynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Tomas- 0 Opublikowano 21 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 przyczyn może być wiele najszybciej znajdziesz je podpinając VAGa. A to się stało z dnia na dzień czy tak powoli słab? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu1995 0 Opublikowano 21 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 Problem wystepuje juz od dawna ale przyszedł na niego kolej.... VAG nie pokazuje żadnych błedów w Silniku ani nigdzie indziej, Ale trapi mnie ten problem już sprawdzilem przepustnice wyczyściłem, przeprowadziłem adaptacje, czyściłem przepływomierz i dalej problem występuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoltyS123 0 Opublikowano 21 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 Na biegu jałowym też odcina przy 4 tyś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu1995 0 Opublikowano 24 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 (edytowane) Dułgo nie odpowiadałem przepraszam niestety praca po 12h nie ma czasu na nic....;( Na biegu jałowym kręci do opooru w granicach 6900-7100RPM Dodam jeszcze że to zjawisko występuje na każdym biegu.. Wygląda to mniej więcej tak (obrazek poglądowy ponieważ nie mam jak zrobić zdjęcia w tej chwili ) Edytowane 24 Października 2016 przez krzychu1995 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pulpecik 13 Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Jaki tam masz gaz -w miarę dokładnie proszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu1995 0 Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Instalacja sekwencyjna BRC wygląda identycznie jak na zdjeciu https://8.allegroimg.com/original/012e0d/3bf4f7454f70be817fca3493bca8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 A jak jest na Pb ? Taki sam objaw jak na lpg ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Ta sama sytuacja występuję na gazie i na benzynie. Jacek, nie czytasz od początku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Jakoś mi umkło ale mniejsza o to . Skoro na Pb jest też lipa wiec zostawmy instalację gazową w spokoju bo to nie jej wina. Wiec do sprawdzenia sonda , świece , moduł z kablami. To na początek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu1995 0 Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 świece i kable nowe, a sondę da się sprawdzić jakoś multimetrem czy trzeba poprostu ją wymienić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się