karwat23 0 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Witam serdecznie jestem nowym właścicielem a4 b6 2001r 1,9 tdi 130km ,pierw była b5 teraz b6 ,i zwracam sie dokolegów z pytaniami jaki zalać olej ,zaznacze że autko ma przejechane 176.tyś kupiony z salonu w polsce jestem 3 właścicielem , :a4fan:nie jest zniszczona w środku kierownica jak i gałka zmiany biegów nie wyglonda jak by miał wiecej przejechane, oczywiście cieknie zawór EGR już oczytałem sie o tym tutaj ale już zakupiłem,i chciałem zapytać jakie są postojówki w bi xenonach bo mam przepaloną a żeby wymienić to już problem czekam na odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kocky 0 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 na temat oleju jest tu wątek: http://www.a4-klub.pl/smf/all_tdi_jaki_olej_do_tdi-t15435.0.html Chodzi o to, żeby olej spełniał normę VW 505.01. Jest to olej do silnika z pompowtryskiwaczami, a właśnie takowy posiadasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karwat23 0 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 ale syntetic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hołk 0 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Postojówki W6W Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 ale syntetic tylko i wyłącznie syntetyk 505.01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kocky 0 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 ale syntetic tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo 2004 2 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Tak jak wyzej koledzy napisali, syntetyk o normie 505.01 Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karwat23 0 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 dzieki chłopaki co powinienem jeszcze sprawdzić, noi jakieś rady co do diesela wcześniej miałem bezyne 2,8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo 2004 2 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Na początek proponuje przeczytać to --> http://www.a4-klub.pl/smf/10_przykazan_dla_diesla_ver_13-t5260.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz-gorz 0 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 nie jezdzij jak dziadek, bo turbine szlag trafi :gwizdanie: po długiej jezdzie poczekaj 1-2 min az turbina odpocznie, a obroty 1800 to minimu. olej syntetic, jak wczesniej był inny to i tak lej syntetic + motul engine cleaner najlepiej podepnij vag i sprawdz błedy, zrob logi, a wszystkiego sie dowiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo 2004 2 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Przy wymianie oleju pamietaj o oleju z oznaczeniem 505.01 do silników z pompowtryskami, ale temat oleju chyba juz ruszyłeś w innym wątku. Przed jazdą tez pozwól mu chwile pochodzić na biegu jałowym a nie po odpaleniu zaraz but To chyba tyle, napewno chłopaki coś jeszcze dopiszą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca.13 0 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 posiadałem passata z takim silnikiem i lałem castrol edge 5w-40 slx vw 505 01 jest to olej specjalnie stworzony do silników diesla i turbodiesla z pompowtryskiwaczami! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 a rozrzadu nie wymieniasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sendrek 0 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Postojówki W6W H6W!!! Do biksenonów są H6W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Ludzie, przecież odpowiedzi na te pytania było setki. Wystarczy poszukać - po co znowu powielacie to samo. karwat23 wysil się trochę i użyj wyszukiwarki. Zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi