matthiess 0 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Witam ,pare dni temu dałem auto do mechaniora aby wymienił kompletny rozrząd oraz olej ,nistety nie moglem odebrac go osobiscie ,zrobila to dziewczyna... ,mechanik powiedzial jej ze wymienil jeszcze kilka rzeczy na ktorej byl juz czas ... i mam problem bo nie wiem co to za 2 paski po lewej stronie Moge jeszcze dodac ze kompletna rozrząd, wymiana oleju na Mobil S 10W 40, filtr oleju oraz klocki hamulcowe z tylu , kosztowaly mnie z robocizna 490 zl czy to duzo ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudineze 21 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 To pewnie paski od alternatora, pompy wspomagania i wentylatora chłodnicy oraz od kompresora klimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobradd 0 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 490 zeta to za darmo prawie w porównaniu np z 1.8 to sama wymiana rozrządu kosztuje dwa razy więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano007 1 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Witam. Ja w listopadzie 2008r wymieniłem cały rozrząd, wszystkie napinacze, paski, itp. termostat, płyn chłodniczy, filtr paliwa i środkowy wydech. Za wszystko zapłaciłem 950 zł. Myślę że ty zapłaciłeś nie dużo. Ps. za jeden z napinaczy rozrządu zapłaciłem 250 zł. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fend18 0 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 albo wymienil ci tylko pasek rozrzadu i paski osprzetu, albo masz dojscia do hurtowni i poteznych rabatow bo to az niemozliwe zeby wymienic komplety rozrzad za 490zl z robocizna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano007 1 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 950 zł z robocizną ma sie rozumieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek598 0 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 albo wymienil ci tylko pasek rozrzadu i paski osprzetu, albo masz dojscia do hurtowni i poteznych rabatow bo to az niemozliwe zeby wymienic komplety rozrzad za 490zl z robocizna. mało tego jeszcze i olej z filtrem oraz klocki z tyłu ta cena może by pasowała ale za robociznę nie wliczając części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rysiu 0 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 albo masz bardzo ładną dziewczynę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loco87 1 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 rozrząd w 2.5tdi 2.5 tyś A Ty 500pln I jeszcze sie pytasz czy duzo ? Jeszcze razem z wymianą klocków hamulcowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narcyz 35 1 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Te części na zdjęciu + olej z filtrem to około 380 zł . Roboty na około 4h z demontarzem przodu auta. to rzeczywiście tanio , ale też bym więcej nie zapłacił jak 250 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dibo 1 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 A to 490 to nie jest czasem za samą robociznę ? Chyba że wymieniłeś sam pasek rozrządu bez rolki i napinacza to wtedy cena się zgadza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fend18 0 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 albo wymienil ci tylko pasek rozrzadu i paski osprzetu, albo masz dojscia do hurtowni i poteznych rabatow bo to az niemozliwe zeby wymienic komplety rozrzad za 490zl z robocizna. mało tego jeszcze i olej z filtrem oraz klocki z tyłu ta cena może by pasowała ale za robociznę nie wliczając części nie doczytalem tego juz Witam ,pare dni temu dałem auto do mechaniora aby wymienił kompletny rozrząd oraz olej ,nistety nie moglem odebrac go osobiscie ,zrobila to dziewczyna... ,mechanik powiedzial jej ze wymienil jeszcze kilka rzeczy na ktorej byl juz czas ... i mam problem bo nie wiem co to za 2 paski po lewej stronie Moge jeszcze dodac ze kompletna rozrząd, wymiana oleju na Mobil S 10W 40, filtr oleju oraz klocki hamulcowe z tylu , kosztowaly mnie z robocizna 490 zl czy to duzo ?? kolego, popros mechanika zeby oddal ci stare czesci i wtedy sie okaze co wymienil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sisi1977 0 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 sie nabijacie a kolega sie pewnie pomylił pewnie miał na mysli 1,490 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo 0 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Jeżeli te paski na foto, to wszystkie, to albo nie masz klimy, albo nie wszystkie zostały wymienione. ADP ma: Pasek rozrządu Pasek wieloklinowy (zasila serwo, alternator itd.) Pasek od pompy wody (oddzielny) Pasek od klimy (jeżeli jest). Widzę, że na fotce brakuje paska od klimy. Jest tylko jedna rolka, więc nie ma mowy o kompletnym rozrządzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matthiess 0 Opublikowano 12 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 napinaczy nie ująłem na zdjeci ale zostaly na 100 % wymienione ,robocizna kosztowala mnie 100 zl olej 55 zl , pozostalych czesci cen nie znam )) klimy niestety nie posiadam (( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo 0 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 W takim razie wszystko się zgadza, co do kosztów, to niektórzy magicy (np. mój mechanior) potrafią wymienić paski w 1.6 bez rozbierania przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habeta 0 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 ten power grip to nie najlepsza firma pasków rozrządu spotkalem sie wiele razy ze nie dożywaly wymiany lemforder to firma średnia conti zdecydowanie firma w czołówce najlepszych.rozrząd wymienia sie raz na długi czas więc nie powinno się oszczędzać ja wszystko brałem SKF i conti i pompa wody z ruwila ale na łożysko z SKF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo 0 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 W ADP nie ma pompy wody na pasku rozrządu (co znacznie zmniejsza koszty) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narcyz 35 1 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Jeżeli te paski na foto, to wszystkie, to albo nie masz klimy, albo nie wszystkie zostały wymienione. ADP ma: Pasek rozrządu Pasek wieloklinowy (zasila serwo, alternator itd.) Pasek od pompy wody (oddzielny) Pasek od klimy (jeżeli jest). Widzę, że na fotce brakuje paska od klimy. Jest tylko jedna rolka, więc nie ma mowy o kompletnym rozrządzie. Tam jest tylko jedna rolka , a napinacza jeżeli jest sprawny się nie wymienia. Czyli zrobiony komplet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turban1982 0 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Pytałem nie dawno o ceny w ASO więc tak: rolka ta co na zdjęciu 188zł pasek rozrządu 18mm 121zębów 90zł napinacz "termiczny" 400zł i tłumik drgań chyba 275zł robocizna 300zł 2 lata gwarancji nie było mowy o wymianie reszty pasków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się