Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Co to za paski ?


matthiess

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,pare dni temu dałem auto do mechaniora aby wymienił kompletny rozrząd oraz olej ,nistety nie moglem odebrac go osobiscie ,zrobila to dziewczyna... ,mechanik powiedzial jej ze wymienil jeszcze kilka rzeczy na ktorej byl juz czas ... i mam problem bo nie wiem co to za 2 paski po lewej stronie :mysli:

Moge jeszcze dodac ze kompletna rozrząd, wymiana oleju na Mobil S 10W 40, filtr oleju oraz klocki hamulcowe z tylu , kosztowaly mnie z robocizna 490 zl czy to duzo ?? :mysli:

b1473b55b5bcc9d4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pewnie paski od alternatora, pompy wspomagania i wentylatora chłodnicy oraz od kompresora klimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

490 zeta to za darmo prawie w porównaniu np z 1.8 to sama wymiana rozrządu kosztuje dwa razy więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja w listopadzie 2008r wymieniłem cały rozrząd, wszystkie napinacze, paski, itp. termostat, płyn chłodniczy, filtr paliwa i środkowy wydech. Za wszystko zapłaciłem 950 zł. Myślę że ty zapłaciłeś nie dużo. Ps. za jeden z napinaczy rozrządu zapłaciłem 250 zł. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo wymienil ci tylko pasek rozrzadu i paski osprzetu, albo masz dojscia do hurtowni i poteznych rabatow bo to az niemozliwe zeby wymienic komplety rozrzad za 490zl z robocizna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo wymienil ci tylko pasek rozrzadu i paski osprzetu, albo masz dojscia do hurtowni i poteznych rabatow bo to az niemozliwe zeby wymienic komplety rozrzad za 490zl z robocizna.

mało tego jeszcze i olej z filtrem oraz klocki z tyłu

ta cena może by pasowała ale za robociznę nie wliczając części

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te części na zdjęciu + olej z filtrem to około 380 zł . Roboty na około 4h z demontarzem przodu auta. to rzeczywiście tanio , ale też bym więcej nie zapłacił jak 250 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to 490 to nie jest czasem za samą robociznę ? Chyba że wymieniłeś sam pasek rozrządu bez rolki i napinacza to wtedy cena się zgadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo wymienil ci tylko pasek rozrzadu i paski osprzetu, albo masz dojscia do hurtowni i poteznych rabatow bo to az niemozliwe zeby wymienic komplety rozrzad za 490zl z robocizna.

mało tego jeszcze i olej z filtrem oraz klocki z tyłu

ta cena może by pasowała ale za robociznę nie wliczając części

nie doczytalem tego juz

Witam ,pare dni temu dałem auto do mechaniora aby wymienił kompletny rozrząd oraz olej ,nistety nie moglem odebrac go osobiscie ,zrobila to dziewczyna... ,mechanik powiedzial jej ze wymienil jeszcze kilka rzeczy na ktorej byl juz czas ... i mam problem bo nie wiem co to za 2 paski po lewej stronie

Moge jeszcze dodac ze kompletna rozrząd, wymiana oleju na Mobil S 10W 40, filtr oleju oraz klocki hamulcowe z tylu , kosztowaly mnie z robocizna 490 zl czy to duzo ??

kolego, popros mechanika zeby oddal ci stare czesci i wtedy sie okaze co wymienil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli te paski na foto, to wszystkie, to albo nie masz klimy, albo nie wszystkie zostały wymienione.

ADP ma:

Pasek rozrządu

Pasek wieloklinowy (zasila serwo, alternator itd.)

Pasek od pompy wody (oddzielny)

Pasek od klimy (jeżeli jest).

Widzę, że na fotce brakuje paska od klimy.

Jest tylko jedna rolka, więc nie ma mowy o kompletnym rozrządzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie wszystko się zgadza, co do kosztów, to niektórzy magicy (np. mój mechanior) potrafią wymienić paski w 1.6 bez rozbierania przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten power grip to nie najlepsza firma pasków rozrządu spotkalem sie wiele razy ze nie dożywaly wymiany lemforder to firma średnia conti zdecydowanie firma w czołówce najlepszych.rozrząd wymienia sie raz na długi czas więc nie powinno się oszczędzać ja wszystko brałem SKF i conti i pompa wody z ruwila ale na łożysko z SKF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ADP nie ma pompy wody na pasku rozrządu (co znacznie zmniejsza koszty)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli te paski na foto, to wszystkie, to albo nie masz klimy, albo nie wszystkie zostały wymienione.

ADP ma:

Pasek rozrządu

Pasek wieloklinowy (zasila serwo, alternator itd.)

Pasek od pompy wody (oddzielny)

Pasek od klimy (jeżeli jest).

Widzę, że na fotce brakuje paska od klimy.

Jest tylko jedna rolka, więc nie ma mowy o kompletnym rozrządzie.

Tam jest tylko jedna rolka , a napinacza jeżeli jest sprawny się nie wymienia. Czyli zrobiony komplet :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem nie dawno o ceny w ASO więc tak:

rolka ta co na zdjęciu 188zł

pasek rozrządu 18mm 121zębów 90zł

napinacz "termiczny" 400zł

i tłumik drgań chyba 275zł :confused4:

robocizna 300zł

2 lata gwarancji

nie było mowy o wymianie reszty pasków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...