Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Skrzypienie kierownicy


miru

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.podczas krecenia kierownica na parkingu slysze slysze dziwne piszczenie albo raczej takie male tarcie tak jakby cos pracowalo bez smarowania.wydaje mi sie ze dzwiek wydobywa pomiedzy kierownica a kolumna kierownicy.mial ktos cos podobnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedyś miałem podobne objawy u siebie ...miałem mało płynu w układzie - jakiś gryzoń garażowy zrobił dziurkę w przewodzie i płyn się sączył aż wreszcie układ zaczął popiskiwać i zerknąłem dolałem płynu i wymieniłem ten cholerny przewód i śmigam bez problemu .. :good: pzdr PIXI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tak samo. Piszczy,ale jak sie auto nagrzeje, na zimnym nie piszczy/skrzypi.

Zajme sie tym niedlugo, zaczne wlasnie od wymiany plynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tak samo. Piszczy,ale jak sie auto nagrzeje, na zimnym nie piszczy/skrzypi.

Zajme sie tym niedlugo, zaczne wlasnie od wymiany plynu.

mi tez skrzypi ale to jest tak jakby jakis plastik tarl o gume... sprobuje zdjac oslone kolumny i zobacze czy tam cos nie obciera...

nie rozumiem co moze miec wspolnego plyn od wspomagania z piszczeniem kierownicy w kabinie :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie zastanawia fakt dlaczego piszczy dopiero jak sie auto nagrzeje, a gdy jest zimne wszystko jest ok.

gdy pojawia sie piszczenie dodatkowo czuc ze cos zaczyna trzec.

na dniach każę sprawdzić co tam sie dzieje, bo juz mnie ch*j strzela :kwasny::wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja zauwazylem ze piszczy mi tylko jak jest zimno... latem bylo ok, zima piszczalo a teraz ostatnio kiedy temp przekracza 7st znowu jest ok :wallbash: ale pisk dochodzi jedynie z pod kolumny kierowniczej na wysokosci przelacznika kierunkowskazow...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo, też przy niskich temperaturach :naughty:

poziom płynu max, kolor czerwony

A może to piski Horcha? Wiecie, poprzednik Audi zza grobu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kiedy piszczało nasmarowałem w miejscu gdzie kolumna kierownicza przechodzi przez ścianę grodziową, i jak na razie jest spokój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem co moze miec wspolnego plyn od wspomagania z piszczeniem kierownicy w kabinie :mysli:

jak jest za malo plynu od wspomagania to pompa moze wydawac dziwne odglosy (jak krecisz kolkiem stojac w miejscu pompa ma wtedy dosc duze cisnienie i czasem zatankowana do pelna piszczy albo rzezi ;) zalezy od samochodu) ale wtedy dzwiek na pewno jest z samej pompy a nie z polaczenia kierownicy z kolumna... :mysli:

chyba ze pompa jest wyciszona i dzwiek przenosi sie przez kolumne :D:D

jak skrecisz kola na maksa i poczujesz na kierownicy opor to powinno byc slychac takze prace pompy ale to dla niej ekstremalne warunki i mi tam by bylo szkoda ja meczyc (choc wiem ze sa kierownicy dokrecajacy kierownice na maksa regularnie i sie nie przejmuja ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego lepiej autko zaprowac do warsztatu miałem tez takie objawy skrzypiało i stukało wiec zrobiłem zawieszeni hmm nie pomoglo jezdziłem i co nagle straciłem płyn wspomaganie usłyszałem pompe ze inaczej chodzi wiec sprawdzilem zbiornik byla juz piana tylko kupilem plyn dojechalem do meczanika po czym dowiedziałem sie ze przekładnia kierownicy jest do wymiany miałem takie odgłosy własnie jak opisałes jak by cos chodziło na sucho taki dziwny odgłos pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kochani - miałem to samo. Moje auto właśnie w związku z tym stoi w warsztacie.

Okazuje się taśma łącząca poduszkę powietrzną z resztą wiązek tak się niefortunnie ułożyła, że systematycznie była przecierana aż do przerwania wiązki. :shocked:

Dodam, że w między czasie z rzadka parę razy pojawiał się błąd czujnika kąta skrętu kierownicy i zapalało się ESP.

Przy okazji - może mi ktoś poradzi - jak przeprowadzić krok po kroku adaptację czujnika skrętu kierownicy :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem co moze miec wspolnego plyn od wspomagania z piszczeniem kierownicy w kabinie :mysli:

jak jest za malo plynu od wspomagania to pompa moze wydawac dziwne odglosy (jak krecisz kolkiem stojac w miejscu pompa ma wtedy dosc duze cisnienie i czasem zatankowana do pelna piszczy albo rzezi ;) zalezy od samochodu) ale wtedy dzwiek na pewno jest z samej pompy a nie z polaczenia kierownicy z kolumna... :mysli:

chyba ze pompa jest wyciszona i dzwiek przenosi sie przez kolumne :D:D

jak skrecisz kola na maksa i poczujesz na kierownicy opor to powinno byc slychac takze prace pompy ale to dla niej ekstremalne warunki i mi tam by bylo szkoda ja meczyc (choc wiem ze sa kierownicy dokrecajacy kierownice na maksa regularnie i sie nie przejmuja ;) )

plynu mam stan a przy skreceniu do konca pompy w ogole nie slychac... natomiast piszczenie o ktorym pisalem pojawia sie nie tylko na postoju ale rowniez podczas jazdy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...