Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Proszę o ocenę (Seat Alhambra)


Darev

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie koledzy

Proszę Was o ocenę poniższych logów pochodzących z autka znajomego jakim jest alhambra z 1999r 1.9 TDI :wink4:

Jeśli to Wam nie przeszkadza że zamieszczam tutaj inną marke to rzućcie okiem. :shocked:

Druga sprawa to dziwne zachowanie autka: po odpaleniu ma obroty ok. 860 i po upływie 5sek wkręca się na 987 co widać na logach.

No i błąd nie dający się skasować:

Control Module Part Number: 028 906 021 GS

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1904

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00020

1 Fault Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

35-10 - - - Intermittent

DYNAMICZNE

LOG 000

d000.jpg

LOG 001

d001.jpg

LOG 008 i 003

d008_003.jpg

LOG 011 i 010

d011_010.jpg

STATYCZNE

LOG 000

mb000.jpg

LOG 001

mb001.jpg

LOG 003

mb003.jpg

LOG 004

mb004.jpg

LOG 007

mb007.jpg

LOG 008

mb008.jpg

LOG 010

mb010.jpg

LOG 011

mb011.jpg

LOG 013

mb013.jpg

ORAZ BS

LOG 000

bs000.jpg

LOG 003

bs003.jpg

LOG 004

bs004.jpg

LOG 011

bs011.jpg

Z góry wielkie dzięki :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na poczatek popraw statyczny kat wtrysku

To prawda...

1 Fault Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

35-10 - - - Intermittent

a nie świeci się kontrolka od poduchy :cool1:

kod ten mówi o uszkodzeniu w oprogramowaniu pamięci,więc trzeba naprawić soft.

lub wymienić sensor od poduchy..... :wink4:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie świeci się kontrolka od poduchy

No właśnie nie świeci się żadna kontrolka co by wskazywała na jakiś błąd :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw doprowadz podstawowe parametry pracy do optymalnych a potem jezeli nic sie nie poprawi to bedziemy myslec dalej ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw doprowadz podstawowe parametry pracy do optymalnych....

OK :wink4: za niedługo wracam :>[br]Dopisany: 24 Kwiecień 2009, 18:32_________________________________________________Witam

Wczoraj mieliśmy rezanko w aucie i z wielkim bólem udało się ustawić kąt wtrysku :good: Przeciściliśmy wszystkie wtyczki łącznie z przewodami masowymi i po tym zabiegu furmanka rozgrzała się do 89st. i nie podniosła obrotów, ale ta radość nie trwała długo :disgust: zaledwie po 10 minutach podniósł obroty. Wcześniej zaraz po odpaleniu podnosił a teraz znacznie dłuższa jest ta przerwa (zrobiłem logi 001, 005, 010, 011).

Druga rzecz jest taka, że podczas tej normalnej pracy silnika mogłem zmieniać obroty w adaptacji, lecz gdy tylko podniósł je to już nic w adaptacji nie mogłem zrobić (ani w górę ani w dół).

I teraz wiem, że nic nie wiem i proszę Was o jakieś rady.

PS. Jakiś mechanik twierdzi, że trzeba kompa zmieniać :mysli:

Log 001 i 005

new1.jpg

Log 010 i 011

new2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zero innych dziwnych objawów. Płynna praca silnika, tylko te dziwnie podniesione obroty :mysli:

A czy czujnik temperatury może źle działać? (był ostatnio wymieniany) Wypinałem wtyczke z czujnika i żadnej reakcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrob 007 [temp paliwa] po nocy [tylko przy wlaczonym zaplonie-nie silniku]

mozesz jeszcze sprobowac odpiac czujnik predkosci ze skrzyni ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj SPANKY

dzisiaj zmierzyłem temperaturę paliwa i była ok 20 stopni (blok 007)

Próbowałem odpiąć czujnik ze skrzyni ale nie sięgłem aż tak mocno aby go wyjąć, ale tak jakoś wyczułem jeden przewód, który dał się wsunąć ok 1 cm we wtyczkę. Od tej pory obrotów nie podniósł :dance:

Czyżby to było to??[br]Dopisany: 07 Maj 2009, 20:18_________________________________________________ :(SPANKY jesteś tam???

Problem powrócił i teraz nie wiem czy to faktycznie ten czujnik?? Później już do niego nie zaglądaliśmy :mysli: Może znowu przewód wypadł... przydałby się kanał :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj SPANKY

dzisiaj zmierzyłem temperaturę paliwa i była ok 20 stopni (blok 007)

Próbowałem odpiąć czujnik ze skrzyni ale nie sięgłem aż tak mocno aby go wyjąć, ale tak jakoś wyczułem jeden przewód, który dał się wsunąć ok 1 cm we wtyczkę. Od tej pory obrotów nie podniósł :dance:

Czyżby to było to??

Problem powrócił i teraz nie wiem czy to faktycznie ten czujnik?? Później już do niego nie zaglądaliśmy :mysli: Może znowu przewód wypadł... przydałby się kanał :(

dopoko nie doporwadzisz wtyczki od czujnika do porzadku nie bedzie wiadomo czy to jest przyczyna ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki SPANKY :wink4: ... odezwe się...[br]Dopisany: 14 Maj 2009, 21:05_________________________________________________A tak zanim dorwę się do tego czujnika to czy winą może być powietrze w wężykach z paliwem?? Nie ma tak dużo ale co ok 3sek leci bąbelek??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mniej ci pali , powietrze jak masz to masz zaworek zwrotny prawdopodobnie walniety ten przy filtrze paliwa , obowiazkowo odpowietrzyc uklad !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak zanim dorwę się do tego czujnika to czy winą może być powietrze w wężykach z paliwem?? Nie ma tak dużo ale co ok 3sek leci bąbelek??

moze byc ....

filtr paliwa kiedy wymieniany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...