Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wiskoza i problemy z temperaturą


radwdo

Rekomendowane odpowiedzi

Po ostatnich problemach z temperaturą płynu chłodzącego, przyglądnąłem się dokładnie pracy mojej wiskozy. Mam pytanie czy jesteście w stanie zatrzymać wiskozę podczas pracy silnika gdy macie na zegarze 90C. Od jakiej temperatury wiskoza zaczyna łapać odczuwalny opór na sprzęgiełku ??

Ja w moim samochodzie bez problemu mogę ją zatrzymać przy 90C, nie wiem czy jest to prawidłowo czy nie.

Mój problem polega mianowicie na tym, że jadąc z dużą prędkością (od 150 km/h) zaczyna mi wzrastać temperatura nawet do ponad 110C. Po odjęciu nogi z gazu i zejściu do prędkości rzędu 120km/h temperatura spada do 90C i trzyma non stop ten poziom. Nadmieniam, że stojąc w korkach nie mam żadnych problemów z wysoką temp. silnika. Na pewno wiem że wentylator elektryczny jest sprawny, bo przy wysokiej temp. zauważyłem jak się załączył. Niestety nie zwróciłem wtedy uwagi na wiskozę. Wydaje mi się że chodzi tylko wentylator elektryczny i nie może sobie sam poradzić ze zbiciem temperatury.Mam pytanie czy ewentualnie może być to wina ściągniętej chłodnicy klimy. Przed ściągnięciem nie miałem takich problemów. Po ściągnięciu skraplacza do małej naprawy pojawił się ten problem. Może ma to wpływ na jakąś zmianę strumienia powietrza wentylującego wpadającego do komory silnika podczas jazdy????

[br]Dopisany: 27 Kwiecień 2009, 17:31_________________________________________________Kurcze dlaczego nikt nie chce mi pomóc :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...