Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wąż gumowy do intercoolera


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebny mi numer węża gumowego dolotu do intercoolera do A4 [AFN]. Chodzi mi dokładnie o ten wąż co na zdjeciu zaznaczony jest strzałką(fotka zaporzyczona)

silnikafn.th.jpg

Mógł by ktoś sprawdzić w etce :notworthy: Mam numer z węża 058 145 856 C ale jak wpisuje go na online VAG katalog(www.vagcat.com) to niestety nic nie znajduje :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

literka J zamiast C na końcu, a tak swoją drogą toś se wynalazł france za ponad 400,- w ASO :thumbdown:

No to ładnie, cena kosmos :wallbash: A wymienić musze bo jest dziura od spodu. Wczoraj zwiedziałem 2 szroty na jednym wyrwałem tą rurke za 20zł od passata, ale musiałem zaraz oddać bo mocowanie do intercoolera było inne(nie na opaske) :disgust: A wiecie moze czy jak bym oddał do wulkanizacji to mogli by to skutecznie załatac czy to raczej na krótką mete :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja na ETCE mam nr 8D0 145 840 M

to jest ta "ostatnia" już między rurą plastikową a kolektorem (swoją drogą rysunek w ETCE mało czytelny jest)

>Kowi wiesz co a może weź ją całkiem wyp...l a zamiast wstaw łączniki z silikonu i kawałek stalówki, podglądnij gdzieś ktoś tak zrobił przy FMIC-u, taniej będzie i solidniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja na ETCE mam nr 8D0 145 840 M

to jest ta "ostatnia" już między rurą plastikową a kolektorem (swoją drogą rysunek w ETCE mało czytelny jest)

>Kowi wiesz co a może weź ją całkiem wyp...l a zamiast wstaw łączniki z silikonu i kawałek stalówki, podglądnij gdzieś ktoś tak zrobił przy FMIC-u, taniej będzie i solidniej

to też jakieś rozwiązanie, ale jeszcze mam dwa szroty na oku moze da sie wyrwać w śmiesznych pieniądzach. Patrzyłem na alegro to są te rury ale po 100-150zł :wallbash: są tańsze ale po zdjeciach nie widać czy pasują, a nawet numeru na aukcji nie ma :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłeś Piotrek na tym szrocie za niwą? tam kilka a4 stoi rozwalonych, może tam znajdziesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłeś Piotrek na tym szrocie za niwą? tam kilka a4 stoi rozwalonych, może tam znajdziesz

Byłem byłem ale niestety mieli tą od passata która mi nie podeszła :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi87 ja jutro bede na szrocie,rozejrze sie jak znajde taka rurke to dam znac :naughty:

Aj za póżno :disgust: w desperacji zakupiłem na alegro taka rurke o tym samym numerze co mój za 79zł plus koszty wysyłki :rolleyes:

http://www.allegro.pl/item620427152_rurka_waz_intercoolera_audi_a4_b5_8d0_1_9_tdi_1_9.html

Byłem na 3 szrotach i nic :wallbash:

Ale dzięki :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w angli 3 miesiace temu jak bylem niunia to za rure tylka tol od filtra co idzie do turbo itp dalem 3funty :tongue4: pytanie ile za to on tak mysli rura 20 + demontarz 40 a ja do niego a jak sam sobie wyciagne a on a ile masz a ja miedziaki z kieszeni i daje mu a on ja wyjmiesz to w ciagu 3 min to ok ja spoko co to 3 sciski i wyciagnolem a angol ahhh wy polaczki sprytni jestescie ja sie ostatnio meczylem 30 min z taka rura :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj podobna rure miałem za 20zł tyle że od passata(nie pasowała jedna stroną), więc czasem warto zajechać na szrot :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem jednego. Rura kosztuje w ASO 400 PLN. To za ile ja chciales kupic? Za 10% wartosci? 80PLN to moim zdaniem i tak dobra cena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem jednego. Rura kosztuje w ASO 400 PLN. To za ile ja chciales kupic? Za 10% wartosci? 80PLN to moim zdaniem i tak dobra cena.

Chodziło mi o to że dostałem prawie taką samą za 20zł, to że wydałem na nią 80zł to mnie nie boli, tylko chciałem pokazac jaka jest rozbierznosć cenowa :gwizdanie: no ale dobra temat mozna już zamknąć :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakieś 3 lata temu kupowałem w Niemczech w ASO rurę od dolotu - tą co wychodzi z góry intelcoolera i łączy się z plastikową przy zbiorniczku wyrównawczym - płaciłem jakieś 34 Euro wówczas ze 130zł a patrząc w ETKA dla silników 110KM ta rura kosztuje obecnie 80 Euro w naszych ASO ok 420zł

Moja obecnie w ETKA ma numer: 058 145 856 K (koszt 40 Euro) a dla AVG 058 145 856 J (koszt 85 Euro)

Czy to jest w pożądku? Obie rury musza byc bardzo podobne. Moja ma mocowanie na opaski skręcane śrubokrentem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I moja też miała własnie na opaski z obu stron a od paska z takim samym silnikiem było inne wejscie na intercooler, rurka kończyła sie takim metalowym pierścieniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga na mocowanie filtra paliwa , u mnie było tak ,że poprzedni właściciel lub jakiś mechanik przy wymianie filtra nie wsunął go dostatecznie głęboko w jego mocowanie i oczywiście tarło , tarło aż przetarło ową gumową rurę . Przetarło ją zaciskiem na wężyku paliwowym. Rurę dałem do wulkanizacji ,

przykleili mi łatkę na zewnątrz wzmocniłem to taśmą samowulkanizacyjną i już rok trzyma . Dobrze byłoby ją wymienić ale skoro trzyma ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga na mocowanie filtra paliwa , u mnie było tak ,że poprzedni właściciel lub jakiś mechanik przy wymianie filtra nie wsunął go dostatecznie głęboko w jego mocowanie i oczywiście tarło , tarło aż przetarło ową gumową rurę . Przetarło ją zaciskiem na wężyku paliwowym. Rurę dałem do wulkanizacji ,

przykleili mi łatkę na zewnątrz wzmocniłem to taśmą samowulkanizacyjną i już rok trzyma . Dobrze byłoby ją wymienić ale skoro trzyma ...

u mnie prawdopodobnie tak samo sie stało bo też mam dziure nad filtrem paliwa, dzieki za rade :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza się tam najczęściej się przeciera, u mnie w poprzednim aucie już zaczynał się robić ślad bo śrubka od zacisku wystawała łbem do góry, (wiadomo że przy dokręcaniu opaski wygodniej ją ustawić tak by śrubka była pionowo zamiast z boku) ale popuściłem przekręciłem i dokręciłem w takiej pozycji że od strony przewodu do turbiny było gładko (tylko blaszka opaski) i już się nie pogłebiał ślad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...