Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] HID - rozpala się i gaśnie


rotter

Rekomendowane odpowiedzi

witam - założyłem sobie chwilę temu hida 4300 i jak zrobiłem lewą stronę i lampę miałem jeszcze na wierzchu, co się nie mogłem doczekać na efekt i zapaliłem, no rozświeciła się ładnie i byłem hepi - przystąpiłem do drugiej strony i podłączyłem drugą stronę, no i co by nie czekać zapaliłem i ładnie się zaczeły obie rozpalać i tu nagla niespodzianka, prawy palnik zgasł, zgasiłem światła i zapaliłem jeszcze raz, palnik się ładnie rozświecił i normalnie świeciły - obecnie nie ma reguły - jedyne co zaobserwowałem to to, że różnie się to dzieje z tym raz się rozpali normalnie a raz gaśnie i nie raz muszę ze dwa razy je rozpalać - odnoszę wrażenie że brakuje mu mocy do rozpalenia obu na raz, bo jak ujadę chwilę bez świateł i zapalę je po przejechaniu kilkunastu metrów to się ładnie rozpalą bez problemu, z tym że też nie zawsze - nie jest to wina palnika bo zmieniałem, przetwornic nie zmieniałem jeszcze ale może ktoś z kolegów ma jakis pomysł - tym bardziej że mówie - odnoszę wrażenie że nie brakuje mu prądu - aq nowy - pozdrawiam i dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamień jeszcze miejscami przetwornice

tyle to i ja wiem - tylko że rzecz w tym że to troche roboty jest, a robić to samo po to tylko żeby się przekonać że coś nie tak jest z przetwornicą i rozbierać od nowa po to żeby wymieniać na nową, to trochę syzyfowa praca moim zdaniem - bardziej chodzi mi o to czy ktoś się zetknął z czymś takim i czy to może być wina układu elektrycznego lub czegoś w tym stylu - eliminowanie wad za pomocą prób i błędów jest skuteczne ale czasochłonne :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej to wina przetwornicy.

U siebie w Stralisie, zanim dobrałem odpowiednią przetestowałem 4 inne.

Miałem podobne objawy na pierwszych. Zapalały się i gasły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej to wina przetwornicy.

U siebie w Stralisie, zanim dobrałem odpowiednią przetestowałem 4 inne.

Miałem podobne objawy na pierwszych. Zapalały się i gasły.

ale obie ci gasły czy jedna - ja brałem komplet z jednej firmy i gaśnie mi tylko jedna a przetwornice są takie same - i to już jakiś konkret dla mnie kolego :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej to wina przetwornicy.

U siebie w Stralisie, zanim dobrałem odpowiednią przetestowałem 4 inne.

Miałem podobne objawy na pierwszych. Zapalały się i gasły.

ale obie ci gasły czy jedna - ja brałem komplet z jednej firmy i gaśnie mi tylko jedna a przetwornice są takie same - i to już jakiś konkret dla mnie kolego :good:

Gasły mi obie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobnie, złożyłem wszystko, jedna zapaliła się i zagasła na amen,nie miałem pewnosci czy zarnik poleciał czy przetwornica, zamieniłem miejscami okazało sie ze przetwornica, na szczęście miałem je zamontowane na wierzchu a nie pod lampami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo napiszę, że pomimo testowania 5 przetwornic i tak te, które mam teraz powodują komunikat o przepalonych zarówkach na kompie ;(

Mój "dostawca" cały czas poluje na kolejne, ale na 24V nie ma takiego wybory jak na 12V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja właśnie nie mam komunikatu o żarówce jak świeci i do tego nie sieje na cb i na radiu - tylko że jak zgaśnie to komunikat wtedy świeci :disgust: mam slimy z filtrami osobno i prócz tego że mam myk z żarówką to reszta chula fajnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego zrób sobie tak jak ja w man-ie najpierw przejściówkę z 24na 12v i wybór jest pełny :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może masz po prostu jedna przetwornicę walniętą ?

tak się mi widzi właśnie, że to jednak może być przetwornica :disgust:

Raczej napewno tak jest. Tymbardziej że to HID a tutaj to loteria jest i czasami coś jest padnięte. Były przypadki że ktoś kupił nowy zestaw i przetwornice na starcie nie działały :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przetwornica na pewno bo gadałem dzisiaj z gościem w tej firmie - dziwił się tylko że to slim tak padł, bo te teoretycznie nie padają - mówił że to pierwszy przypadek taki i myslał że na poczatku rozmawiamy o zwykłej przetwornicy ale faktycznie karpia zbił jak mu powiedziałem że to slim z filtrem, ale nie ma problemu, podmienią przetwornice i zobaczymy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego zrób sobie tak jak ja w man-ie najpierw przejściówkę z 24na 12v i wybór jest pełny :good:

Na razie mam na 24 i jest ok.

Komunikat o spalonej żarówce wcale mi nie przeszkadza, bo nic nie pipka, tylko kontrolka jest na wyświetlaczu kompa.

I tak zawsze ją miałem, od postojówek LED :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te przetwornice co ja mam nie wywalają spalonej żarówki a na ledy też można coś poradzić bo jest to gdzieś na forum [br]Dopisany: 08 Czerwiec 2009, 16:33_________________________________________________

kolego zrób sobie tak jak ja w man-ie najpierw przejściówkę z 24na 12v i wybór jest pełny :good:

a co to za przejściówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , ja tez mam problem z HIDami i to juz 3 komplet a mianowicie od dnia zalozenia wszystko dziala poprawnie przez okolo 3-4 miesiace (ostatni kpl. az 7 miesiecy wytrzymal) a pozniej d..a.

Po odpaleniu auta i zalaczeniu swiatel automatem pojawia sie blad na FISie o uszkodzonych hamulcach , mruga kontrolka ABSu , hamulca recznego , ESP i wielki czerwony wykrzyknik. ( zadnych bledow czy komunikatow od przepalonych zarowek)

Po zgaszeniu swiatel i ponownym zapaleniu jest oki i nie wazne ile razy bym je gasil i zapalal do momentu kiedy autko postoi dluzsza chwile zgaszone.

Zawsze dzieje sie to z prawa lampa , juz zamienialem przetwornice i to samo bez zadnych zmian. Wspomne tylko ze owe HIDy kosztowaly mnie srednio 500zl kpl. + (jakies filtry zapobiegajace pojawieniu sie bledow na fisie , ktore zakupilem u goscia na Allegro po kilku rekomendacjach z forumi , mialy niby pomoc w 100% i nic :wallbash: .)

Po rozmowie z tym gosciem i przedstaweniu mu calej sytuacji , powiedzial mi ze jest jeszcze inny myk ktory pozwala na obejscie fabrycznego zabezpieczenia ale jak to juz niechcial powiedziec.

Moze ktos wie gdzie trzeba pogrzebac zeby bylo dobrze? bo juz mnie ku....a szczela z tymi lampami , kasa wyzucona w bloto a na ori xenony to juz portfela nie stac.

Dziekuje i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bardzo rozumiem jak mogą wyskakiwać inne błędy jeśli wsyztko jest podłączone pod + i - z zasilania starych żarówek... Może Ci ktoś to źle podłącza?

Xenonami zajmuję się 4 lata i nie takie auta już miały zakładane zestawy, podjedź do kogoś kto się na tym zna.

A myk jest taki że wstawia się opornik w instalacje, lub żarówkę w pudełku. FIS myśli że jest żarówka (bądź na prawdę jest) ale zasilanie pociągnięte jest dalej do przetwornicy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie tez sie nad tym zastanawiam , wszystko podlanczam pod + i - pod orginalne wtyczki od zarowek i po zapaleniu pojawia sie tylko blad od hamulcow jak wspomnialem wyzej.

Sprawdzalem juz poprawnosc dzialania ABSu , ESP itp za pomoca VAGa i wszystko jest oki , na normalnych zarowkach tez tylko xenony powoduja to ze pojawia sie ten cholerny blad o hamulcach.

A moze "aju' mozesz mi powiedziec gdzie wstawic ten opornik , w ktorym miejscu i co powoduje zalozenie owego opornika???

Dziekuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...