Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Zablokowane klapy i brak nadmuchu


jaro86glogow

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

Mam problem z nadmuchem powietrza oraz ogólnie całą klima :kwasny:

1.Jeśli chodzi o nadmuch to pewnie winny jest wentylator...który chciałem wyciągnąć ale niestety natrafiłem na jakiś wspornik - (chyba od poduszki - foto poniżej) który uniemożliwia wyjecie wentylatora i nie wiedziałem co dalej...

2.Mam zablokowane klapy (brak nadmuchu na nogi i na szybe) sprawdzałem kodami klimatronika i wyskoczyły mi błędy nr.

11.1 (G112) Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągła przerwa

13.1 (G114) Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągła przerwa

15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana

18.1 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe

Kiedyś sprawdzałem błedy polskim VAG 4.9 PL i pamiętam że nie mogłem skasować tych błedów

3.Jeśli chodzi o klime to gdy ustawie temp. np na 18st(bez właczania przycisku klimy) to czuje że troche chłodzi ale jak załacze przycisk klimy to blokuje mi całkowicie dopływ powietrza i nic nie dmucha

98b70879ec17b61em.jpg

[br]Dopisany: 15 Lipiec 2009, 10:12_________________________________________________a wiec...problem z nadmuchem rozwiązany po zakupie na allegro nowego wentylatora (140zł) odkreciłem schowek i pomeczyłem sie troche z 4 śrubkami od wspornika poduszki aby wyciągnąć stary ale jakoś poszło. Po podłaczeniu nowego i przekreceniu zapłonu wreszcie dmucha :)

Nastepnie miałem zamiar wyciągnąć silniczek sterujący klapą centralną wiec znów zanurkowałem pod deske i pojawił sie nowy problem bo okazało sie że kur.. silniczka nie ma :wallbash::angry: a słyszałem że nowy jest dostepny tylko w ASO :kwasny: ma ktoś pojecie ile może kosztować??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest inny problem nadmuch działa ale wydaje mi sie ze średnio bo podczas skręcania wyraznie lepiej dmucha,ale nie wiem co może być przyczyna tego! :myśli:

Witam! Podobne objawy były u mojego ojca w A6/C4. W końcu doszło do sytuacji, że wentylator załączał się dopiero po kilku minutach od uruchomienia lub na jakimś wyboju. Okazało się, że to wina silnika wentylatora - tulejki się wypracowały. Trzeba było kupić drugi silniczek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ASO to silniczki są w cenach kosmicznych.

Poszukaj na forum i szrotach.

Coś mi się przypomina że grzanek85 miał kiedyś takie silniczki. Zagadaj z nim.

jak będziesz miał silniczek z odzysku to koniecznie go rozkręć, wyczyść i przesmaruj (ostrożnie z tym smarowaniem bo to w końcu prąd)

opis całej operacji jest gdzieś w warsztacie.

użyj szukaczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silniczek w ASO kosztuje około 500 zł. ja kupiłem na allegro 3 silniczki za 150 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...