Maniusiek28 9 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Mam w swoim AVJ w kiepskim stanie ta rurke (pęknięcia) i chce ją wymienić w aso 250zł widziałem na allegro od B5 1.8Tza 70zł moje pytanie brzmi czy podejdzie do B6 AVJ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Nie podejdzie. Trzeba było pisac wcześniej to puściłbym ci od swojego AVJ... Bo mi się ostała po robieniu orurowania z kwasówki :tongue4: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotter 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Nie podejdzie. Trzeba było pisac wcześniej to puściłbym ci od swojego AVJ... Bo mi się ostała po robieniu orurowania z kwasówki :tongue4: no kwasówka zamiast gumy to super rozwiązanie, cyknął byś kolego fotkę jak to masz zrobione bo sam mam ochotę na takie triko - jak to połączyłeś z przepustnicą i ic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Ja to miałem razem z FMICem i tylko taką fotkę mam: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotter 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 czyli przy łączeniach, tak mi się widzi, są zaciski z elementami elastycznymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 czyli przy łączeniach, tak mi się widzi, są zaciski z elementami elastycznymi dokładnie tak, takie złączki możesz kupic tu: http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotter 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 dzięki poziek, pare kolanek z kwasówki i łączki z zaciskami i wyrezam sobie bajera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniusiek28 9 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Nie podejdzie. Trzeba było pisac wcześniej to puściłbym ci od swojego AVJ... Bo mi się ostała po robieniu orurowania z kwasówki :tongue4: czyli jak rozumiem nie masz już tej rurki(węża) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Nie podejdzie. Trzeba było pisac wcześniej to puściłbym ci od swojego AVJ... Bo mi się ostała po robieniu orurowania z kwasówki :tongue4: czyli jak rozumiem nie masz już tej rurki(węża) mam tylko napisałem, że wysłałbym ci razem z TIPem ale jak ją chcesz to daj znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Zależy w B5 z jakim silnikiem. Bo były rury zwykłe gumowe tak jak w AEB i były te z łącznikiem metalowym na oringu po stronie IC jak w AWT np. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się