Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BDH] Wyje, trzeszczy wspomaganie po wymianie rozrządu


darecki79

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Po wymianie kompletnego rozrządu + pasek wspomagania / alternatora + rolki itp. itd. wyje pompa wspomagania, dodam że wycie ustępuje po rozgrzaniu silnika, ale rano po zapaleniu od razu trzeszczy juz przy lekkim ruchu kierownicą.

Może to być związane z odpowietrzaniem układu ??? - nie wydaje mi się że akurat by w tym momencie padła pompa - wcześniej nie słychać było nic jeżeli chodzi o układ kierowniczy.

Bardzo proszę o wszelkie sugestie - może ktoś już miał taką przygodę

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej kolejności sprawdź czy nie zatarło Ci się koło pasowe alternatora - objawy tej usterki są dokładnie takie jak opisałeś. Potrzebna druga osoba która wyłączy silnik - Ty obserwujesz wirnik w aternatorze. Jeśli zatrzyma się razem z paskiem wielorowkowym to znaczy, że sprzęgiełko się zatarło. Wirnik po zatrzymaniu się paska powinien kręcić się jeszcze jakieś 2 sek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu poprawialiśmy golfa IV 2001r po nieudanej wymianie rozrządu u konkurencji. Okazało się, że napinacz paska od pompy wspomagania był źle obsadzony, do tego brak płynu w układzie. Kompletna tragedia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzałeś jakiegoś starego kotleta kolego... :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...