Bartass_1 0 Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Witam.Mam pytanko .. dzisiaj podlaczylem sprzet pod komputer i wyskoczyl bład przepływomierza powietrza.. objawy byly takie, ze podczas jazdy byl moment ze brakuje mocy. po wylaczeniu silnika bylo normalnie.. (przy rozgrzanym silniku dzialo sie tak ) Rozebalem osłone filtra powietrza i byl w stanie beznadziejnym. Moze to byc przyczyna ?? Jaki koszt jest filtra do AFN oraz przepływomierza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Jaki koszt jest filtra do AFN oraz przepływomierza ? filtr powietrza jakies grosze, a przeplywke polecam tylko w ASO, lubia czesto padac! koszt pm ok500-600pln jak zostawiasz im stary(w zaleznosci od ASO) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartass_1 0 Opublikowano 14 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Oki dzieki Murzyn . Tylko Aso nie chce pchac jakiegos badziewia. A ten spadek mocy moze byc tym spowodowany ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 tak ,natomiast jezeli po wylaczeniu silnika moc wraca, to silnik udaje sie w tryb awaryjny...najpierw troche przdmuchaj swojego traktorka....szczegolowe info na ten temat bylo kilka postow nizej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratpit 3 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Jaki koszt jest filtra do AFN oraz przepływomierza ? Dokładnie 400 zł jak oddasz im swoją starą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo 389 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Oki dzieki Murzyn . Tylko Aso nie chce pchac jakiegos badziewia. A ten spadek mocy moze byc tym spowodowany ?? Przjedź kawałek normalnie , a potem odepnij przepływke i też się przejedź kawałek i zobacz czy będzie jakaś różnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Witam.Mam pytanko .. dzisiaj podlaczylem sprzet pod komputer i wyskoczyl bład przepływomierza powietrza.. objawy byly takie, ze podczas jazdy byl moment ze brakuje mocy. po wylaczeniu silnika bylo normalnie.. (przy rozgrzanym silniku dzialo sie tak )Rozebalem osłone filtra powietrza i byl w stanie beznadziejnym. Moze to byc przyczyna ?? Jaki koszt jest filtra do AFN oraz przepływomierza ? Objawy jednoznacznie wskazują na awarię albo N75 albo przepływomierza, albo zacinających siękierownic w turbinie. Skoro VAG wypluł przepływkę to od nien zacznij poszukiwania zaginionych koników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Witam.Mam pytanko .. dzisiaj podlaczylem sprzet pod komputer i wyskoczyl bład przepływomierza powietrza.. objawy byly takie, ze podczas jazdy byl moment ze brakuje mocy. po wylaczeniu silnika bylo normalnie.. (przy rozgrzanym silniku dzialo sie tak )Rozebalem osłone filtra powietrza i byl w stanie beznadziejnym. Moze to byc przyczyna ?? Jaki koszt jest filtra do AFN oraz przepływomierza ? a diagnozowales podczas jazdy ??? prawdopodobnie przeplywka padla ( dosyc czesta przypadlosc) , albo N75,lub kierownice turbo ... dignoza podczas jazdy da jednoznaczna odpowiedz P.S jako ze napisales ze filtr powietrza byl w stanie beznadzienym to pewnie dlatego padl przeplywomierz ..... WYMIANA FILTRA POWIETRZA W TDI JEST BARDZO WAŻNA :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 koledzy co wy mowicie przeciez przepływka nie wprowadzi autka nigdy w tryb awaryjny!!!wiec to moze byc jedynie kierownice lub N75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ono 0 Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Ja to bym zaczol od wymiany filtra powietrza . Zawalony filtr potrafi dawać niesamowite efekty np dym z pod maski zero mocy do restartu dławienie silnika i ciekawe efekty dzwiękowe, wyjmij całkiem ten zasyfiony filtr przejedz sie to zobaczysz czy to to.Aha i zawalony filtr też moze spowodować błąd przepływki.Jak pamiętam to filtr kosztuje 74 zł w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 poczekamy na relacje z napraw samego zainteresowanego ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartass_1 0 Opublikowano 16 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Wiec tak. Filtr wymieniony.. dalej sie to dzieje, odłaczylem przepływomierz tak jak radzil Hugo i tryb awaryjny jest od zapalenia silnika (tzn nie ciagnie).. wiec przepływke trzeba wymienic?? [ Dodano: 2006-06-22, 17:32 ] przy predkości 110 km/h auto nie ciagnie.. nie chce wchodzic na obroty, dopiero po wylaczeniu silnika i ponownym odpaleniu jest ok, ale przy 110 km/ dzieje sie to samo [ Dodano: 2006-06-29, 20:22 ] wITAM. WYMIENILEM FILTR I PRZEPLYWOMIERZ I DALEJ NIE MA POPRAWY .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stokrotka 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Ja mialam bardzo podobnie i dalej tak mam ale wybieram sie do warsztatu. Podlaczylam go do kompa i wyszlo ze to jednak turbina. Tak wiec regeneracja albo wymiana. Mam nadzieje ze potem moc wroci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2626 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Skoro po odpięciu Lmm auto zupełnie straciło moc to nie jest jego wina. Zacznij od rozruszania sztangi od turbo jezeli to nie pomoze to N-75 do wymiany, na próbe mozesz podmienic zawór od EGR-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fahrenheit 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 wiem, ze zawor N091 ten przy pompie nie ma wiele wspolnego z moca, ale jakby mechanik mial na stanie to niech ci podmieni na dzien czy dwa, moze akurat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 a czy oprócz braku mocy masz jeszcze jakies inne objawy np dymienie jezeli tak to na jaki kolor ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 dynamiczne i statyczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Wiec tak. Filtr wymieniony.. dalej sie to dzieje, odłaczylem przepływomierz tak jak radzil Hugo i tryb awaryjny jest od zapalenia silnika (tzn nie ciagnie).. wiec przepływke trzeba wymienic?? [ Dodano: 2006-06-22, 17:32 ] przy predkości 110 km/h auto nie ciagnie.. nie chce wchodzic na obroty, dopiero po wylaczeniu silnika i ponownym odpaleniu jest ok, ale przy 110 km/ dzieje sie to samo [ Dodano: 2006-06-29, 20:22 ] wITAM. WYMIENILEM FILTR I PRZEPLYWOMIERZ I DALEJ NIE MA POPRAWY .. Panowie .. przeciez post jest z 2006 roku ... sam zainteresowany pewnie juz tu nie zaglada albo sprzedal furmanke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartass_1 0 Opublikowano 15 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Hehe.. Temat odkopany .. Zagląda zagląda, ale furka sprzedana jeździ 400m ode mnie i poszła w dobre ręce.. przyczyną był padnięty N75 po wymianie auto śmigało jak trzeba, z tego co mi wiadomo, przepływki PIERBURGA rzadko padają.. Ostatnio kolega, który kupił ode mnie A4 przyjechał, że mu auto nie ciągnie ;/ wiem, że jeździ nią 80km/h.. Dał mi pojeździć pare godzin i problem zniknął.. Zamulił auto ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzymek 0 Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 witaj miałem podobny problem najpier zrobilem turbine pomoglo chodzilo 1000 km super po ostatniej dluzszej trasie to samo tylko jak juz wylaczylo turbine to pozniej sie nie chciala uruchomic n zimnym silniku chodzi juz mialem przeplywomierz kupowac ale podpiolem do komputra i sie okazalo ze sterowanie silnika padlo nie wiem jakim cudem ale dostal sie tam olej przez wezyk odmy zmienilem komputra i jest ok tylko sprawdzam caly czas czy tam znowu olej nie poleci bo wtedy to juz tylko dobra wróżka mnie ratuje!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się