Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Świecą kontrolki ABS i ESP w A4 B6


lep

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Z góry zaznaczam że jestem laikiem.
Mam pewien problem z systemem abs esp w audi a4 z 2004r. Mianowicie w czasie jazdy samoistnie zapalają się kontrolki od tych systemów.Systemy te przestają działać. Byłem u mechanika, auto zostało podłączone pod komputer, który nie znalazł żadnych błędów w działaniu abs i esp.
Zasugerowano mi czyszczenie karcherem i jakaś chemią w okolicach czujników - na razie wstrzymałem się z jej wykonaniem.
Auto jest garażowane.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie kiedyś też tak się stało, że na chwilę się zapalił ABS i ESP

po zgaszeniu auta kontrolki gasły normalnie

sprawdziłem VAGIEM gdy się świeciły i był błod o niezrozumiałym sygnale z czujnika pedału hamulca

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Cały czas mam ten problem.

U mnie tez komputer znalazł bład zwiazany z działaniem czujnika hamulca, ale został on wykasowany.

Jak poradziłes sobie z tym problemem.

Wielkie dzieki.

ZDR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem trafił mi się jakieś 2 miesiące temu - ale tylko jednego dnia

wykasowałem go, narazie spokój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę, że tak ale dla pewności zapnij VAG, odczytaj błąd i wrzuć w ten wątek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedys miałem podobny problem,po nieudanej próbie odpowietrzenia pompy ABSu Vagiem-Vag stracił połączenie ze sterownikiem i potem wyskakiwaly takie cuda,jak u Ciebie-kontrolki ABS i ESP sie swiecily caly czas-myslalem,ze to wspomniany czujnik hamulca,ale postanowiłem na zgaszonym silniku "pompowac" kilkakrotnie hamulec.jakbys chcial odpowietrzyc układ -pomogło,kontrolki zgasły...sprobuj-to nic nie kosztuje,a moze pomoze ,jak u mnie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach