Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Problem z wentylatorem chłodnicy (WISKOZA)


MATIUS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem dzisiaj wymieniałem pompę wspomagania odkreciłęm całą łapę aluminiową łacznie z wiskozą

jak również wentylator od niej ten plastikowy...

problem polega na tym iż

wiskoza kręci się jak szalona im większe obroty tym kręci się jak szalona nie zależnie od temperatury

temperatura silnika dobra na zegarach 90 na climie 92-95 auto chodziło na postoju z 15min

w dodatku wentylator stawia opór tzn zakręcę i zaraz staje...można by powiedzieć że zakręce i odrazy staje..

wentylator nie da się zatrzymać na zimnym silniku bo cały czas szybko się kręci możńa go zatrzymać ale przed uruchomieniem silnika i go trzymać.... jak powinno działać prawidłowo wisko??

bo jak dodam na obroty silnik np 4000 ob to wisko tak wyje jak szalone i z tego pędu odleciało mi kawałek plastiku od wentylatora...wcześńiej nie miałem takich objawów tzn dodawałem gazu 3-5 tys obrotu na ciepłym silniku i wiatrak chodził normalnie a nie tak jak teraz że bardzo szybko się kręci...

drodzy przyjaciele z góry dziękuje za odpowiedzi jestem w kropce auto stoi w garażu i niewiem co robić... :(:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wisko powinno się "zasprzęglić" gdy temp. będzie wynosić ~94oC, możliwe że padło i jest "zasprzęglone" cały czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...