Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHH] Rozrząd -parę pytań


Kurak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

Kupiłem tydzień temu audi a4 b5 silnik ahh. Podobno w miarę możliwości wszystko było wymieniane a rozrząd jest jeszcze na ponad 10 tysięcy jednak postanowiłem zmienić wszystkie tego typu rzeczy aby mieć spokojne sumienie. Zastanawiam się nad częściami ruville. I właśnie chciałem się Was zapytać co jeszcze mógłbym wymienić aby wszystko było ok, ponieważ ja za bardzo się na tym wszystkim nie znam. Zamierzam wymienić 2 rolki + pasek rozrządu i do tego pompa wody. Czy jeśli chodzi o rozrząd i rzeczy z nim związane jest to wystarczające? Czy może jeszcze warto w coś zainwestować? Czytałem o jakichś paskach wielorowkowych napinaczach itp itd. Jednak tak jak wspomniałem nie znam się za bardzo na tym więc nie wiem w co i w jakie firmy zainwestować. Oprócz tego będą wymiany mam nadzieję wszystkich plynów i filtrów. Jeżeli moglibyście pomóc i doradzić co i jak to będę wdzięczny

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz posprawdzać wszystko, jak pierwszy raz wymieniałem rozrzad partacz nie powiedział mi ze mam zatarty napinacz paska alternatora, po 3tygodniach jak byłem na wakacjach 500km od domu urwał sie i wkręcił w rozrząd przestawiając go ;( . naszcęście nic sie nie stało. sprawdz napinacz,ja płaciłem 180, pasek alternatora wielorowkowy 50, ewentualnie pasek klimy bo jak coś sie urwie to może naprawde wiele szkud narobić, czasem lepiej wymienić pasek jak jest wątpliwy bo może być niezły zonk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach