Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Nr. katalogowy pompy oleju i popychacze problem


krg1

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problemik ostatnio zauważyłem ze moj klekocik ma take metaliczne cykanie na wolnych obrotach tak ogólnie ładnie chodzi jak by nie ten metaliczny dzwiek. Byłem u mechanika posłuchał pomierzył cisnienie oleju i powiedział ze jest za małe. Teraz moje pytanko dlaczego jest za małe co moglo sie stac jakie ewentualne koszty naprawy itd.

proszę o stosowanie 2 punktu regulaminu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic sie nie zapala, koles ktory to sprawdzal powiedzial ze nie jest dobrze ani tez nie jest zle, powiedzial tez zeby zmienic olej na pol syntetyk aktualnie jest full syntetyk castrol 5w/40. Jak jest koszt takich panewek?? Czy po wymianie cisnienie bedzei ok?? Koles cos wspominał o regulatorach czy cos takiego zeby ten metaliczny dzwiek sie stracił ale najpierw te cisnienie oleju by musiało byc git?? [br]Dopisany: 20 Lipiec 2007, 19:30 _________________________________________________Czy nikt nie wie o co mi chodzi??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Często są to popychacze -jak napisał kolega, w żadnym wypadku nie słuchaj głupot, nie zmieniaj syntetyka! A następnym razem to co, powie Ci żebyś wlał mineralny, bo jest jeszcze gęstszy? Owszem najgęstszym olejem jest minerał potem pół-, a najrzadszym syntetyk - ale w opakowaniu w temp. pokojowej, a nie w pracującym silniku!!! Niech mądry mechanik podgrzeje oleje do 90 stopni i podda je działaniu ciśnienia jakie panuje na trących o siebie elementach silnika a potem wyrazi swoją opinię. Skończmy wreszcie z ciemnogrodem dotyczącym przechodzenia po jakimś przebiegu na coraz gorsze oleje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problemik ostatnio zauważyłem ze moj klekocik ma take metaliczne cykanie na wolnych obrotach tak ogólnie ładnie chodzi jak by nie ten metaliczny dzwiek.

Czy to metaliczne cykanie występuje tez na zimnym silniku i czy nie stało się to czasami po wymianie oleju ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten metaliczny dzwiek to hydrauliczne regulatory luzu zaworowego.prawdopodobnie ktorys nie trzyma ci cisnienia.

Też na to stawiam. Niech doswiadczony mechanik posłucha pracy silnika i oceni jezeli stwierdzi zużycie hydraulicznych popychaczy zaworów ''szklanek'' to zleć mu naprawę[wymiane wszytskich 8 szt.] bo jak bedziesz tak jeździł uszkodzi się silnik-napręzenia udeżeń rozwalą zawory i będziesz miał ''kebab'' z silnika :confused4:

W moim AVG też to nastąpiło i już zakasam rękawy do wymiany razem z olejem ,filtrami ,uszczelniaczami wałka ,pokrywy... :wallbash:

Jeździj na dobrym oleju nie zmienaj na gorszy!!!!

Podaj przebieg jaki wiesz ,że masz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To słychać na zimnym i ciepłym a czy po wymianie oleju to chyba nie. Na liczniku jest 120 000 a po robieniu logów fachowcy z forum oceniaja na 200 000 - 250 000. Jaka jest cena takiej imprezy?? A moze ktoś może polecić jakiegoś fachowca z okolic żor??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popychacze firmy INA kosztują w hurtowni motoryzacyjnej około 25zł za sztukę x 8 ,koszt robocizny jak za wymianę rozrządu powinien być wzięty maxymalnie.

Co do przebiegu to maja racje u mnie przy takim właśnie usterka ta wystąpiła.

Podstawa to doswiadczony mechanik który zdiagnozuje tę usterke a nie będzie bładził wymienijąc wszystko po kolei bez rządanego efektu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec stawiasz na ta usterke i ze po tej wymianie cisnienie oleju wroci do normy?? Piszesz firmy ina to jakas dobra firma czy sa lepsze ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec stawiasz na ta usterke i ze po tej wymianie cisnienie oleju wroci do normy?? Piszesz firmy ina to jakas dobra firma czy sa lepsze ??

Stawiam na mechanika który ogarnie Ten temat - jezeli stukot po odpalaniu trwa chwile i ustaje to wygłada na popychacze.Ciśnienie oleju jest jakiej wartość ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Metaliczny dzwiek jest caly czas, cisnienie jest w graniczach 1,5. Idzie obejrzec cisnienie na vagu?? jak tak to gdzie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 2000 obr./min powinno nie spadać poniżej 1,9 bara.-tak trzeba sprawdzić.temperatura silnika min 85st.C

Uszkodzony popychacz stukac może nonstop podczas pracy silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK a czy przez uszkodzony popychacz moze byc takie male cisnienie i czy po wymianie cinienie sie podniesie?? A na vagu idzie to zobaczyc??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez uszkodzony popychacz może spaść ciśnienie ale minimalnie.

Nie wiem czy VAGiem się da?????

Sprawdz profesjonalnie u mechanika niech się tym zajmie na forum tego nie naprawisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki w najbliszym czasie sie wybiore i napisze co i jak.

Dzieki i pozdrawiam[br]Dopisany: 01 Sierpień 2007, 20:04 _________________________________________________A wiec tam byłem u mechanika i sprawdziły sie wasze przypuszeczenia do wymiany popychacze ale gość powiedział takze zeby wymienic odrazu pompe oleju ze tak sie powinno robic. Za robote chce 560 zł czy to duzo?? Czy koles chce mnie naciagna z ta pompa??

Podał mi tez ceny częsci i za pompe z febi 570 zl a orginalna 710 zł czy to duzo?? czy sa iakies tansze zamieniki rownie dobre??

Za popychacze z luk 31 zł a za ruville 31. Czy sa jeszcze jakies inne firmy dobre ??

A jesli zabieze sie do roboty to co jeszcze przy okazji wymienic?? Kolega motor np. wyminienia uszczelniacze walka czy tez tak powinnnienem postapic i cos jeszcze??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wymieniasz popychacze i pompe oleju to gościu rozbiera cały przód ,rozrząd, miskę dużo pracy wiec cena ok. ale warto wymienić też uszczelniacz wału korbowego,wałka rozrządu ,wszystkie uszczelki ,które zdemontuje.-jeżeli rozrząd ma wiecej niż 5 lat lub przebieg ponad 60.000km lub nie wiadmo nic o nim NIECH WYMIENIA po kosztach tej naprawy.Co do ceny częsci to taniej się da kupić jak się ma rabat.

Pamiętaj ,że w A4 co kolwiek trzeba zrobić przy przodzie silnika to mechanik musi wyjechać z całym przodem auta co jest pracochłonne i drogie.[looknij foto-A4]

zdjcie031wy1.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ta pompe nalezy tez wymienic?? Bo tak w sumie koles tylko posluchal silnika i powiedzial o tych popychaczach i ze odrazu tez pompe sie wymienia. Z tego co wiem to popychacze sie wymienia od gory silnika a popme trzeba miske olejowa zdemontowac a wiec jedna praca z druga nie ma nic wspolnego a wiec czy tak powinno sie robic czy to tylko jego nad gorliwosc?? A z tym cisnieniem to jestes pewien ze w moim silniczku przy 2000 obrotach ma byc powyzej 1,9.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ciśnienie za małe to trzeba wymienić.Co do wartości ciśnienia to tak zaleca Audi. Zapytaj w ASO i sprawdź.Ja mam takie dane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...