Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. Fajnie, że o tym piszesz. Na pewno jak jutro będę z nim rozmawiał zapytam go o to.
  3. Jakbyś zrobił logi dynamiczne grup 2+33 3+20 i 115+118 to można by coś wywróżyć, a na pewno stwierdzić jak działa i ładuje turbo. Tylko do tego trzeba mieć kabel i vag'a.
  4. Mam 519 567 732
  5. Tzn.. ja czuję doładowanie - nie kopci ani nic, osobiście w moich odczuciach wszystko jest OK tylko jest spore spalanie. Mechanik wytłumaczył to tak, że turbina działa, buja samochodem ale w pewnym momencie przestaje i samochód pomaga paliwem.. prawdę mówiąc logicznie mi to nie pasuje do końca, bo przecież samochód nie ma jak się doładować paliwem w sposób podobny jak robi to turbina.. chociaż znów mogę się mylić i tylko zakręcam się w wirze głupot Jutro będę wiedział więcej. Byłbym wdzięczny, gdybyś wraz ze swoim bagażem doświadczeń tu jutro zajrzał. W godzinach obiadowych powinien pojawić się tu mój post z informacjami od mojego wujasa, elektryka samochodowego, który polecił mi tego u którego audi aktualnie stała. Wziąłem ją dziś.. inaczej się jeździ.. kurcze z wiedzą, że coś jest nie tak zupełnie inna jazda
  6. Nie pamiętam wymiarów. Zobacz w katalogu LM do zawieszenia sportowego. Gdzieś w tym wątku pisaliśmy o ich wymiarach...
  7. Wystarczy minimalnie podnieść auto na lewarku od strony kierowcy i bez problemu można zrobić adaptacje. Podczas jazdy wszystko działa normalnie. Wysłane z OP3T
  8. Wygląda całkiem podobnie jak mój a4. Wieszszaki to nie problem. Może być róznica w długości tak jak z tłumikiem od A5. Chodzi o inną długość redukcji
  9. A kodowanie? Masz zakodowane dwa poziomy komputera? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Nie wysyłam bo nawet niewiem jak by to zapakowac Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
  11. Oj tam chłopaki czepiacie się....Może po prostu furka miała dzwona przy dwustu z pociągiem
  12. Witam wlasnie zrobilem regeneracje swoich świateł w audi a 4b6 2003 .Regeneracja polegala na zalozeniu zregenerowanych odbłyśników i nowych zarnikow d 1 s osram night breaker +70% .Tak wyglada swiatlo w jednej z lamp po regeneracji (po lewej )a po prawej stare .Różnica nie do opisania .Pozniej wstawie zdjecia ze swiatlem jak oswietla droge .
  13. Jak się to montuje ?
  14. https://www.olx.pl/i2/oferta/audi-a4-2-0-turbo200km-2xs-line-quattro-bixenon-navi-mmi-alu-18-skora-CID5-IDp2OYF.html Oglądał ktoś ta audice z Radomia? Mimo że to Radom i tablice Szwajcarskie "na których można wracać" Ma pakiet taki jakiego szukam a niestety takich dużo nie dodają ogłoszen.
  15. mam kompletny tunel ale moge go też rozsprzedać na cześci. Mam też różne oryginalne podłokietniki do a4 b6 i b7 Jak coś to zapraszam na PW lub 602-721-177
  16. Hmmm A może ktos powie jakie kodowanie powinno być do b6 na ośke? ?
  17. Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 B8 i chciałbym je nieco "ulepszyć". Posiadam Radio Chorus, czerwony wyświetlacz, czerwony FIS i brak komputera w Manetce spryskiwacza. Chciałbym mieć wszystko w kolorze, NAVI mi nie potrzebne, wstawić komputer w FIS i wyjście AUX i bluetooth. I teraz moje pytania: -Co muszę kupić? -Co muszę zrobić? -Czy jest z tym bardzo dużo roboty?
  18. Tak tak. Gdziekolwiek nie wejdę mogę się tylko przełączać między 1 i 2 wierszem i z 2 od razu przeskakuje na 1 zamiast na 3.
  19. Soczewki i lustra założone w BDB stanie łącznie z wiązką pod żarówki H7 bo lampy były przekładane z xenonu bo przetwornice były szmelc.
  20. Dzięki za radę. A co z tym wspólnego mają spryskiwacze?
  21. Mam kompletne ale miały spawane uchwyty, są kompletne. Oddam za 240zł z KW po przedpłacie.
  22. Nie wyślesz ??
  23. Witam, ostatnio wymieniłem u mechanika czujnik temp. wody (na oryginalny audi), a przy okazji wymienił mi płyn chłodniczy i tu może jest problem. Auto poszło do góry, odpięty wąż od chłodnicy, spuszczenie płynu. Następnie przypięcie węża, auto w dół. Wlał ze 3-4 litry koncentratu nierozcieńczonego. Później odpaliliśmy auto, klima na full ogrzewanie i dolał jeszcze z 1l wody jak ubyło. Auto na początku trochę nie równo pracowało ale po chwili było ok. Powrót do domu (ok. 20km) bez żadnych problemów. Wieczorem dolalem jeszcze z 1l wody. Na drugi dzień już katastrofa. Auto szarpie, śmierdzi benzyną ( szczególnie na zimnym silniku przy pierwszym odpaleniu). To samo dzieje się na gazie. Pyrka jak seicento. Przy puszczeniu gazu na sekunde jest poprawa ale naciśnięcie go od razu powoduje że auto praktycznie staje w miejscu. Czy jest opcja, że mechanik popełnił błąd wlewając nierozcieńczony koncentrat, co spowodowało przytkanie całego układu, niewłaściwego obiegu co z kolei powoduje za niskie odczyty temperatury na czujniku wody, a w konsekwencji prowadzi do zalewania silnika?? Proszę pomóżcie bo za tydzień wyjeżdżam ( ponad 270km ), a takim autem to nawet 5km do przedszkola po syna to jest masakra.
  24. Nie nie widzilem Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  25. CNWNSNX3L dzięki !
  26. Dzisiaj
  27. Tyś widział zdupione dsg ... ja Tyś widział
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
  • Nadchodzące wydarzenia

    Brak nadchodzących wydarzeń
  • Tematy