• Hugo
    Hugo
    0

    "TT 20 years" - limitowana edycja rocznicowego modelu

      Ostrzejsze, mocniejsze i lepiej wyposażone: Audi rozpoczyna dziś sprzedaż zaawansowanych serii TT. 20 lat po debiucie pierwszego modelu TT, kompaktowy samochód sportowy ma teraz bardziej dopracowany wygląd zewnętrzny, mocniejsze silniki i wyposażenie standardowego. Limitowana edycja rocznicowego modelu "TT 20 years" to hołd złożony sukcesowi Audi TT.

      A188472_medium.jpg
      Rocznicowy model jest ograniczony do 999 sztuk. Jego detale inspirowane są modelem koncepcyjnym TTS Roadster, które miało swoją premierę w 1995 roku na Tokyo Motor Show. Fotele, panele drzwiowe i konsola centralnego tunelu są tapicerowane skórą Nappa w kolorze brązowym, natomiast paski ze skóry dekoracyjnej z kontrastowymi elementami Panuka. Szwy są nowoczesną interpretacją oryginalnego wnętrza auta pokazowego. Emblemat  z unikalnym numerem seryjnym oraz plakietkami "TT 20 years" na kierownicy i gałce dźwigni zmiany biegów, zdobią kokpit. 19-calowe aluminiowe felgi w błyszczącej metalicznej szarości, specjalnie zaprojektowane rury wydechowe oraz tylne światła Matrix OLED, podkreślają wygląd zewnętrzny. "TT 20 years" jest dostępny jako Coupé i Roadster.

      A188451_medium.jpg
      Od 20 lat Audi TT jest synonimem przyjemności z jazdy - a dzięki tej wersji, dla której rozpoczyna się sprzedaż, Audi poprawiło sportowy charakter trzeciej generacji.  Audi oferuje dwa silniki benzynowe z wtryskiem bezpośrednim do nowego TT: 197 K w 40 TFSI jako nowy silnik podstawowy i 245 KM w 45 TFSI. Oba silniki zapewniają więcej mocy niż ich poprzednicy. Silniki mają również filtr cząstek stałych. Dzięki nowemu siedmio biegowej skrzyni S-tronic, niższe biegi mają teraz krótszy przełożenie dla lepszej dynamiki jazdy. W 40 TFSI, zużycie paliwa to 6,1l/100km, a przyśpieszenie TT Coupé od 0 do 100 km/h wynosi 6,6 sekundy, podczas gdy w 45 TFSI zużycie paliwa to  6,6l/100km i przyśpieszenie do 100km/h w zaledwie 5,9 sekundy. Dla mocniejszego silnika Audi oferuje również opcję napędu quattro, zapewniającą jeszcze lepszą przyczepność i dynamikę jazdy.

      A188445_medium.jpg
      Wygląd zewnętrzny nowego TT jest teraz bardziej agresywny i ostrzejszy. Krata chłodnicy Singleframe jest bardzo wyrzeźbiona, a duże boczne wloty powietrza podkreślają stabilne trzymanie się drogi . Z tyłu poziome linie podkreślają także szerokość kompaktowego samochodu sportowego. Opcjonalnie można zamówić reflektory w technologii LED lub Matrix LED oraz dynamiczne kierunkowskazy. Opcjonalny pakiet zewnętrzny S-line, podkreśla sportowy charakter Audi TT . Uzupełnieniem jest pakiet sportowy S-line ze sportowymi siedzeniami S i nadwoziem obniżonym o 10 milimetrów. Trzy nowe kolory zostały dodane do palety lakierów: cosmos blue, pulse  orange oraz turbo blue (S line). W przypadku wnętrza, specjalne elementy, takie jak wewnętrzne pierścienie otworów wentylacyjnych, są dostępne w nowych kolorach: satin orange and turbo blue.

      A188476_medium.jpg
      Nawet podstawowa wersja nowego Audi TT jest wyposażona w system dynamiki jazdy. Kierowca może sterować wszystkimi funkcjami audio-nawigacyjnymi i sterowaniem głosowym za pomocą kierownicy wielofunkcyjnej. Wyświetlacze pojawiają się w wirtualnym kokpicie Audi, gdzie kierowca może wybrać pomiędzy dwoma różnymi widokami. We wszystkich wersjach urządzenia takie jak smartfony mogą być podłączone przez podświetlone gniazdo USB i przez Bluetooth. Dostawy rozpoczynają się w pierwszym kwartale 2019 r.

      Źródło i zdjęcia: Audi AG


        0


        Opinie użytkowników

        Rekomendowane komentarze

        Brak komentarzy do wyświetlenia