Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Devil`owe wozidło [-60/-40, 17"....]


horny devil

Rekomendowane odpowiedzi

No cóż opiszę i swoją A4 chociaż nie ma się czym chwalić i dość sporo czasu minęło nim się przemogłem do napisania nowego tematu. Nie zajmując dużo czasu przedstawię historię mojego audi.
Rocznik 1995 Pierwszy właściciel to jakiś stary niemiec, który generalnie autem za dużo nie jeździł co najwyżej na zakupy o czym świadczy gigantyczna ilość rys parkingowych na zderzaku i bokach samochodu.
Następnie z ogłoszenia prywatnego kupił ją mój kuzyn z niemcowni. Autem nabił trochę km głównie na trasie Monachium - Koln bo tam studiował.
W sierpniu 2012 postanowił sprzedać A4 i kupił BMW. I tak oto ja stałem się właścicielem mojego LZ5T. Do pl auto zjechało 20.08.2012 z przebiegiem 204tyś
Auto ma bardzo udokumentowane serwisy łącznie z rachunkami za żarówki od samego początku :).
Jest nowe sprzęgło kompletnie (nie znam się na niemcu ale chyba też to dwumas jest) + nowa przekładnia z zeszłego roku. Jakieś tam czujniki nowe oleju ale wszystko w serwisie audi :)
Kolor niebieski LZ5T
silnik 1,8
Lista wyposażenia:
2 jaśki
Klimatronik
elektryczne szyby x4
Grzane lustra elektryczne (bez składania)
prawdopodobnie grzane spryski
Składana tylna kanapa z rękawem na narty
Licznik z dodatkowymi wskaźnikami
8 grajków
Centralny
elektryczny szyber
Nie ori wyposażenie
hak
podłokietnik :/
radio pionek :P
Pilot do centralnego

Plany & Mody:
PDC w ori dokładce :good:
Tapicerka w bagażnik :good: + klamry
Kratki z polifta :good:
Pakiet oświetlenie (nóg :good: + drzwi + słupki C :good:)
Tylna półka z roletą :good:
Licznik fis :good:
Wyleciały oznaczenia z klapy :good:
Czujnik poziomu sprysku :good:
prawe duze lustro :good: + malowanie obudowy luster :good:+klamek
domykanie i otwieranie szyb z pilota
Alu 17'' RS4 repliki wpadły :good: Sezon 2014 kolorek dipem
Może gwint, Eibach prokit + amorki przód Koni sport regulowane, tył Optimal utwardzone Bilstein B4 ale kto wie co to jeszcze wyjdzie :good:Czekają -60/-40 :thumbup1:
czarna podsufitka z pakietem oświetlenia
Rozpórka G+D :thumbup1:
Przód 312mm
Tablica przód bez ramki :good:
Kubły poliftowe z elektrycznymi lędźwiami :good:
Tylne lampy led w poliftowym stylu :good: Zespolenie kierunków z wstecznym
Zdesio s



Auto w niemcowni:
83b7_27.JPG
853b_27.JPG
868b_27.JPG
88c2_27.JPG
89af_27.JPG

Oko w oko z C4 ojca:
WP_000036.jpg

Auto w PL:
262827_439505196092919_1671424973_n.jpg
423931_439505009426271_196721428_n.jpg

Oczywiście wpadły ramki klubowe na tył. W międzyczasie okazało się, iż prowadniczka w lewym tylnym zacisku się zapiekła i wymieniałem.

Mody które już dokonałem:
Światła tył z międzylifta (jeszcze w niemcowni :D)
Białe kierunki boczne
7c880cfa711401b9d7a27d2c2582f08636fe6da7
Podszybie z polifta
416926_479698268740278_1763528851_n.jpg
Kluczyk scyzory (niestety nie ori dorobiłem grot do już dodanego)

30.01.13 PDC
WP_000241.jpg
13.02.13
WP_000247.jpg
27.02.2013 - 23.12.2013
20131223_122711.jpg
20131223_175457.jpg
18.04.2013
Kratki
WP_000276.jpg
22.04.2013
Wyleciały znaczki
WP_000285.jpg

12.07.2013 -30 Eibach prokit + amorki przód koni sport regulowane tył Optimal utwardzone (edit: amorki bilstein B4 1.10.2013)
Remont tylnych hebli zrobiony
IMG_0074.JPG
20.10.2013 Pakiet światło nogi przód i tylne słupki



Chwilowy stan obecny:
IMG_1277.JPG

IMG_1267.JPG
IMG_1281.JPG

Edytowane przez horny devil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm...mnie też się podoba Q, ale pierdzielę to, mam pewne auto i zostanie ze mną aż zgnije:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zresztą Mojej Ż powiedziałem, że prędzej Jej auto zostanie zmienione na jakieś ałdi, ale moje zostaje:decayed:

:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie, ale w planach jest ino 17":kwasny:

:polew:

Bo na razie muszę służbowo jeździć prywatnym a większa felga w śmiganiu na co dzień nie wchodzi w grę. Podobnie się ma gwint.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z silnika nic nie wymyśli się więc zostaje jak i u mnie cieszyć oko detalami po rezaniu Jeśli już to lampy przód polift, jakiś bogatszy twój :grin:

Bezawaryjnośći

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z silnika nic nie wymyśli się więc zostaje jak i u mnie cieszyć oko detalami po rezaniu Jeśli już to lampy przód polift, jakiś bogatszy twój :grin:

Bezawaryjnośći

No właśnie silnik to adr i opcja rozwoju jest lipna. co do przodu to się zastanawiam ale koszty spore na to co bym chciał :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie, ale w planach jest ino 17":kwasny:

:polew:

Bo na razie muszę służbowo jeździć prywatnym a większa felga w śmiganiu na co dzień nie wchodzi w grę. Podobnie się ma gwint.

No niestety nasze polskie drogi, powodzenia:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie, ale w planach jest ino 17":kwasny:

:polew:

Bo na razie muszę służbowo jeździć prywatnym a większa felga w śmiganiu na co dzień nie wchodzi w grę. Podobnie się ma gwint.

No niestety nasze polskie drogi, powodzenia:wink:

oj tam, oj tam...widziałeś jak ja jeżdżę i się da:decayed: no chyba, że gdzieś po drodze się trafi jakiś ponadwymiarowy próg:facepalm: a na zimę jest ustawione na -60:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie, ale w planach jest ino 17":kwasny:

:polew:

Bo na razie muszę służbowo jeździć prywatnym a większa felga w śmiganiu na co dzień nie wchodzi w grę. Podobnie się ma gwint.

No niestety nasze polskie drogi, powodzenia:wink:

oj tam, oj tam...widziałeś jak ja jeżdżę i się da:decayed: no chyba, że gdzieś po drodze się trafi jakiś ponadwymiarowy próg:facepalm: a na zimę jest ustawione na -60:wink:

Taaa i potem mnie jak co niektórych będzie ratował koleś A3 z hasłem mam q to cię wyciągnę z zaspy :P:polew::polew::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie, ale w planach jest ino 17":kwasny:

:polew:

Bo na razie muszę służbowo jeździć prywatnym a większa felga w śmiganiu na co dzień nie wchodzi w grę. Podobnie się ma gwint.

No niestety nasze polskie drogi, powodzenia:wink:

oj tam, oj tam...widziałeś jak ja jeżdżę i się da:decayed: no chyba, że gdzieś po drodze się trafi jakiś ponadwymiarowy próg:facepalm: a na zimę jest ustawione na -60:wink:

Sam to planuję, więc i ja pewnie dam rade na tym jeździć, ale jak kolega używa auta jako służbówki to się nie dziwię :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie trzeba mieć Q aby wyciągać kogoś z zasp:whistling:

Wiem, wiem, to anegdota tylko była

Dzisiaj dotarł kolejny fant. Szkoda, że pogoda nie sprzyja modom.

https://picasaweb.google.com/lh/photo/WxjQ3PdidanG_oGiUnV3PD1_rJHui-eWcM0qh81zLuM?feat=directlink

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpadła już ori dokładka PDC i czujniki wpasowałem w sklepie bez problemu pod wymiar. Wprawdzie bawiłem się z tym od 14:30-17:30 ale ślizg zderzaka nie chciał odpuścić. Obeszło się bez demontażu haka i wszystko zaśmigało od pierwszego strzała. Jutro wrzucę jakieś foto i ogarnę kable w bagażniku bo było już za ciemno a robiłem pod chmurką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...