wesz82 79 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Już udało mi się go ładnie zrównać z linią błotnika po przez rozwiercenie ślizgów w ten sposób by ślizgi poszły wyżej ale dalej odstaje mi 5 mm od błotnika. Macie jakieś sprawdzone metody na to??? Trzeba wymienić ślizgi czy mogę coś pokombinować. Może tzw księżycami coś wyreguluje??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 zdejmujesz zderzak, zdejmujesz slizgi i w miejscu gdzie slizgi przykrecasz do blachy stukasz młoteczkiem aż wygniesz blache tak jak powinna być. Odkształca sie ona na zewnątrz w momencie jak wyrywa sie zderzak ze ślizgu i tak juz zostaje. Ja tak spasowałem zderzak na piczy kłak. 10 minut roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 19 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 W tym miejscu mam jakieś plastikowe białe zaślepki to o nich piszesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 nie pamietam czy byly jakies zaslepki. poprostu młoteczkiem albo ręką wpychasz tą blache. ślizgi niepotrzebnie wierciłeś bo jak sie tą blache wpycha głębiej to jednoczesnie ona idzie do góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 19 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Robiłeś to w tym aucie co masz w profilu??? a ja mam takie coś: https://www.google.pl/search?q=b%C5%82otnik+audi+a4+lift+b5&client=firefox-a&hs=Uad&rls=org.mozilla:pl:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=whREVLmiCoLaaoaFgLgF&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=657#facrc=_&imgdii=_&imgrc=h32vTtE9b3SXeM%253A%3BqhJav5qJDpRlsM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.auto11.pl%252Fenvironment%252Fcache%252Fimages%252F0_0_productGfx_c626fdfda4f5ee626143929e59fb0b5f.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.auto11.pl%252Fpl%252Fp%252FBlotnik-Prawy-AUDI-A4-B5-lift-Zielony-AZ6L-%252F1388%3B800%3B600 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 No to nie zaślepki tylko te fleki w które wkręca sie śrube, nie? Całą blache razem z nimi trzeba wgiąć głębiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 19 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Czyli biorę 2 młotki,jeden przystawiam do blachy z błotnika czonkiem a drugim naparzam i doginam blachę do środka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Nie no nie jest to aż taka misja żeby to wygiąć, to delikatna blaszka, nawet bez błotka pewnie da rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Ogarnąłem jest dużo lepiej jeszcze muszę wyregulować na księżycu ale to juz pikus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 No i super:) szczegóły są najważniejsze, odrazu inaczej się front prezentuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Miałem zgrzyt bo co dnia przechodzę koło bepiątki z ładnie spasowanym zderzakiem Teraz trzeba tylko na krawężniki uważać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibol48 0 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Miałem zgrzyt bo co dnia przechodzę koło bepiątki z ładnie spasowanym zderzakiem Teraz trzeba tylko na krawężniki uważać Albo zdemontować dokładkę, bo tez mam problem z tymi krawężnikami. Wjechać łatwo a przy zjeżdżaniu zderzak się zadziera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Teraz trzymam sie od krawężników z dala i jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łukasz14bn 0 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 o co chodzi z tymi księżycami ? do rególowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 o co chodzi z tymi księżycami ? do rególowania? Na końcu ślizgu tego co przykreczasz do błotnika masz tzw pół ksiezyc który jest regulowane na 3 śruby. Mi zderzak strasznie cieżko zachodził na samych rogach to podkreciłem na tych pół ksiezycach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łukasz14bn 0 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Dzięki jak rozbiore to to ogarne bo też mi strasznie chamsko zderzak odstaje:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się