Ileev 0 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Cześć, postanowiłem dzisiaj ustawić kąt synchronizacji jako iż wg. VAGa wartość ta była poza normą (3.9). Zrobiłem wszystko tak jak zrobić powinienem. Osłony silnika, rozrządu, poluzować 3 śruby i kluczem 19 delikatnie poprawić kąt. Tak zrobiłem, zszedłem do wartości (-0.6) aczkolwiek samochód nie odpala. Kręci, kręci i tyle. Co jest nie tak? Mogę dać wszystkie logi itd. jeśli będzie taka potrzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Wartosc -0.6 to odczytales w czasie krecenia przy probie odpalenia? Sprobuj powrocic do poprzedniej wartosci i sprawdz, czy odpali? Do sprawdzenia tez czujnik G40, czy przypadkiem nie byl ruszony, bo wtedy ECU nie bedzie widziec 1-szego cylindra i bedzie problem z odpaleniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ileev 0 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Dobra, debilem jestem. Okazało się, że wyjechałem poza skalę i pojawił się błąd, którego wcześniej nie zauważyłem. Po omacku ustawiłem tak, że odpalił, a później tylko poprawiłem i jest 0.0 - 0.6 co mnie cieszy. Aczkolwiek dziękuję Ci Lukasz_N za naprowadzenie mnie na dobry trop(czujnik). Temat do zamknięcia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się