Skocz do zawartości

Galetto

Pasjonat
  • Postów

    674
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Galetto

Informacje

  • Imię
    Galetto
  • Miasto
    LUBLIN

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2019
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    INNY
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

11040 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Galetto

7

Reputacja

  1. Na jakiej podstawie wgrywałeś plik? Nie zgrałeś oryginalnego wsadu, żeby go poddać obróbce a następnie wgrać? Sterowniki posiadają rożne wersje sw hw i nie wszystkie są ze sobą kompatybilne.
  2. Jest MOD, ale bez problemu możesz na tym śmigać, zrobione z głową bez przesady.
  3. Kilku moim klientom serwis skrzyni ogarniał Marcin 514726611.
  4. Podaj swój nr SW, HW, kalibrację i można dobrać wsad lub podeślij to co zgrałeś to Ci dobiorę.
  5. Przede wszystkim to należałoby wykonać logi dynamiczne i wtedy można ocenić co i jak wygląda.
  6. Pojechać do tunera i zmienić w sofcie. Z tym, że zarówno ingerencja w ECU jak i sama zmiana limitera V-max może być powodem utraty gwarancji gdybyś miał w przyszłości potrzebę z takowej skorzystać.
  7. Podaj dane swojego ECU. Może być foto z VCDS lub plik, który masz to Ci podeślę właściwą serię.
  8. Najpierw to zapytaj czy ma czas. Jeśli chodzi o tfsi to ma je w jednym palcu i zna się jak mało kto na ich mechanice.
  9. Łukasz ogarnia. Facebook WWW.FACEBOOK.COM Смотрите публикации, фото и другие материалы на Facebook.
  10. Hamownia to nie wyrocznia. Nie patrz na cyfry tylko na przyrost. 44KM i 60Nm dla tego silnika to lajcik.
  11. Jesteś z Zamościa to zajrzyj na LPG Forum. Tam jest gosciu o nicku Mirosław. Ogarnia dobrze LPG, kilku moich klientów u niego montowało i wszystko jak należy.
  12. TUNE Serwis Ogorzelczyn.
  13. Galetto

    TVS-Engineering

    Faktycznie jechać do firmy XX, która nie ma pojęcia o tym co wgrywa (bo skoro wgrywa czyjeś softy to sami stroić nie umieją). I tak w drogiej cenie dwie firmy zarabia za gotowca, który Ty dostajesz. To, że każdy tuner, który robi cokolwiek sam to ma swoje schematy, doświadczenia i bez problemu może zrobić (jak nie ma w swojej bazie) taki dobry gotowiec. Dla mnie to jest śmieszne, że ludzie łapią się na taki marketing bo o kimś się naoglądali podrasowanych filmików i są w stanie 3 razy przepłacić, za coś co jeździ w wielu autach. Tylko, że auto z biegiem czasu i kilometrów jest autu nie równe i nawet wgrywając jeden i ten sam soft do 10 aut tej samej marki i silnika, każde na hamowni może wyjść inaczej. Robić soft to przede wszystkim tam gdzie tuner robi go sam bo wtedy zazwyczaj wie co robi. Robić tam gdzie wszystko jest poprzedzone diagnostyką, sprawdzeniem parametrów pracy silnika i pomiarów. Ponadto po wgraniu moda weryfikacja tych parametrów czy one zbyt nie obciążają silnika czy wszystko jest w normie i ewentualna korekta pod możliwości auta.
  14. Nr ECU + nr kalibracji podaj w innym przypadku możesz sobie tylko bajzlu narobić wgrywając pierwszy lepszy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...