Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. ile za zestaw z montażem.
  3. Najlepiej od 100 do 200 km/h sam jestem ciekaw audi to ciężkie bydle
  4. Witam, Czy poleci ktoś firmę montującą podgrzewanie foteli? Najlepiej wschodnia Polska Pozdrawiam
  5. Cześć, potrzebuję numeru katalogowego listwy dolnej od drzwi kierowcy, jak na foto (jakiś tępy ch mi o nią zaczepił pod biedrą i jest zdrapana po części). Kolor szary (swing?). Jak ktoś ma namiary na taką to będę happy...
  6. Okej jeśli 51 wystarczy to zrobię i ja PS. A jak z tym maf sensorem wkładać z awx ?
  7. Cześć, zamówiłeś może ten zamiennik DME? Bo też jestem nim zainteresowany. Uważam że używka to loteria, bo w niej zaraz też może rypnąć sprężynka albo plastikowe zębatki i nie będzie odbijać...
  8. Pierwsza opcja 10000€ jest możliwa, chyba ze byla szkoda calkowita. Jak kupujesz bezpośrednio od właściciela na pewno ma dokladną wycenę ze zdjęciami - kostenvoranschlag. Może być z Audi, albo od rzeczoznawcy z innej firmy, na takiej podstawie ubezpieczyciel wypłaca odszkodowanie lub naprawia się bezgotówkowo.
  9. Dzięki kolego za opis,bo bez niego nigdy bym tego nie ściągnął.Pozdr
  10. Ja robie na 51 pod moc 270-300km
  11. Witam Panowie, może delikatny odkop ale do rzeczy Będę robił FMIC do mojej A4 B5 AJM 115 koni, intercooler zamówiłem już 550x230x65, a za dwa trzy tygodnie wpada GTB1756VK i pod to turbo chciałbym robić FMIC, orientuje się ktoś jaką średnice rur puścić od turbo do ic ? 55 będzie okej czy ładować może 60 ? I drugie pytanie MAP sensor będzie potrzebny od AWX ten 17 mm czy starczy mój z AJM ?
  12. W innym serwisie (autodna) wyszło, że szkoda była na 15 000 - 20 000 EURO. Na prawdę za lakierowanie błotnika w aucie wartym pewnie 20-30k są w stanie zapłacić 15 - 20 000 EURO ?
  13. siema, ma ktoś może w łodzi allroada c5 (wiem ze nie to forum ale czasem sie moze zdarzyć) obojętnie motor i napędy. chciałbym pokazać swojej takie auto przed decyzją czy szukamy tegoż czy nie
  14. mysle ze moge pomóc mam kable vag tacho, vag can15 i vaga do b5/c5
  15. Nie, P10 pokazuje z dokładnością 1um w zakresie 0-500, a P-11 dokładność 10um
  16. Dzisiaj
  17. Sprzedane
  18. Sprzedane
  19. Dzisiaj udało mi się ściągnąć tą osłonę słupka,gdyby nie opis na forum to nigdy bym tego nie zrobił i nie jest tak łatwo jak kolega pisał wyżej...Kostka na pasie sprawdzona ruszałem nią airbag ani nie mrugnął,wykręciłem pas pod nim ,gąbka nasiąknięta wodą ,pod gąbką czujnik lekko podmoknięty.Wyciągnąłem go, spryskałem contact spray -em wraz z kostką i dalej to samo airbag świeci ,więc ruszałem kostką ,też nie dało to żadnego efektu.Pod odpaleniu auta i przejechaniu kilku km airbag gaśnie i zapala się [tak jak wcześniej],nie raz poł dnia potrafi nie świecić . Aha teraz pas nie chcę się zwijać,jak go mam założyć z powrotem żeby działał?
  20. Diesel dymi. Więc różnie to może być.
  21. zamieszcze niedługo filmik, to zobaczysz, myślę, że seryjne S5 nie będzie miało startu
  22. Hi Czekam na pakę z deklami z avusa . Dam Ci znać co warte.
  23. Mam z b7 sedan 2006r
  24. Jedzie to jako!? Ładny wynik
  25. Tak, chyba strzał w dziesiątkę, po odłączeniu gazu, objawy ustąpiły, a jak go odkręciłem z powrotem, to nie wróciły co prawda od razu, ale stopniowo, robiło się coraz gorzej. Wydaje mi się, że membrana w reduktorze siadła, bo gaziarz mi właśnie mówił, że instalacja jest założona na 120 KM max i może wyciągać membranę, jak nie będzie wyrabiać.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
  • Nadchodzące wydarzenia

    Brak nadchodzących wydarzeń
  • Tematy