Jump to content
1 1

czarny avant BFB, kat off, DP, 2 SMIC, 320cc + soft (Tune-up Gdansk) na 200KM i 333Nm

Price: 26,500.00 PLN
  • Submitted (Updated: )

Seller information

dawajrapa

  • 0
  • 0
  • 0

About this offer

update 28.07 / wlasnie zadzwonil sprzedajacy moje niedoszle nowe audi i przeprosil, 'ale musi mi zwrocic zaliczke, bo wlasnie sprzedal audi komu innemu..' 

rece mi opadly... przestalem wierzyc w ludzi. 

tym samym a4 zostaje z nami do czasu, kiedy znajde cos rozsadnego, a to pewnie potrwa kolejne kilka miesiecy... 

OGLOSZENIE NIEAKTUALNE.

 

czesc,

z racji, ze wlasnie wplacilem zaliczke na kolejne (bedzie to juz moje 5te:) Audi (tym razem troche mocniejsza i mlodsza benzyna w Q :) - wystawiam, poki co tylko tu na forum, swoja A4. 

jest to moja 4ta audi, i ta jak i wszystkie poprzednie zostala kupiona przeze mnie (bez posrednikow, sprowadzaczy i innych magikow) od pierwszego wlasciciela w DE spod przyslowiowego domu. Nigdy nie kupilem i nie kupie auta z komisu i/lub handlarza.

Obecnej A4, ktora planuje oddac w dobre rece, szukalem ok 4 m-cy, ogladajac przy tym kilka trupow i ulepow (pomimo, ze prywatne ogloszenia od poczciwych sasiadow zza miedzy). Raz pojechalem nawet z gotowka za Hamburg po BEXa w Q, ale na miejscu okazalo sie, ze to jakis dramat, smutek i zal, takze wrocilem wqrwiony do Szczecina.

Long story short- auto z koncowki serii B6, tj listopad 2004, ma dzis przejechane lekko ponad 166k km (jutro wpisze dokladny przebieg), i UWAGA ;) - jest to przebieg prawdziwy, nie cofany etc. Na codzien jezdze autem sluzbowym i wszystkie dluzsze wycieczki odbywaja sie wlasnie w tym aucie, a audi jest uzywane przez moja zone w miescie i okolicach, plus okazjonalne wypady nad jezioro i nad morze, zeby ja 'przegonic'. Samochod uzywany z glowa, zgodnie ze sztuka i dobrym sznytem motoryzacyjnym- nie palowane na zimnym, zawsze studzone po bardziej dynamicznej jezdzie itd, itp. 

Samochod kupilem w na poczatku marca 2015 roku, wiec jest w moich rekach ponad 4 lata,  i pewnie jeszcze troche by z nami zostala, gdyby nie chec na cos mocniejszego i trafienia wlasnie kolejnej, pewnej sztuki (odbieram we wtorek 30.07 i ew. ogledziny A4 po tym terminie). 

Samochod jezdzil od nowosci w okolicach Poczdamu (wyjatkowo blisko, bo zdazalo mi sie jezdzic po poprzednie audi w okolice NRW- pod holenderska granice, czy tez daleko na poludnie Niemiec). Poprzedni wlasciciel sprzedal A4, bo kupil sobie nowe Q5, ale pod domem mial jeszcze A4 w cabrio i 2 motocykle- fan marki, olej w A4 wymienial co 8 tys km, nie jezdzil nia duzo, na co mam cala teczke dokumentow z przegladow, serwisow, faktur z roznych napraw etc.

W czasie zakupu miala nalatane ok 130k km, a zona robi srednio ok 8k km rocznie - nie mam nic do ukrycia, udostepniam VIN i cala reszte, mozna zajrzec do CEPIKu i historii ASO. 

Krotko po zakupie audi trafila do Roberta z Tune-up Gdansk (w czasach, kiedy jeszcze nie byl slynnym youtuberem i mozna bylo sie do niego dostac w terminie kilkumiesiecznym, nie jak dzis... ;) - a chwile przed wizyta w Gdansku wycielismy kata, dostala DP z kwasowki (z zamowienia grupowego z tego forum), wtryski 320cc z BEXa, 2gi boczny IC (nota bene wyjety z B5 2,5TDI- pasuje idealnie) i Robert napisal jej program pod moje preferencje, czyli poszlismy bardziej w moment, a nie moc. Wyszlo to, co w temacie, czyli 200KM i 333Nm - jezdzi bardzo przyjemnie. Prosze nie sugerowac sie moim avatarem- byl to krotki, autostradowy przelot chwile po zrobieniu programu, i auto nie bylo nigdy przeze mne (ani przez zone) palowane, dojezdzane, upalane etc. 

Mechanicznie na autach nigdy nie oszczedzalem, wszystko robione ze sztuka, na czas, na dobrych czesciach, u zaufanego i pewnego mechanika, ktory dba o moje samochody od lat. 
Autem przez ostatnie 4 lata jezdzila moja zona i 2ka naszych dzieci, wiec nie pozwolilbym zeby kobiety mego zycia jezdzily jakims niesprawnym ulepem... ;)  

I tak juz poplynalem z iloscia tekstu, takze nie bede plynal juz dalej wymieniajac jakies fantazje z mojej slabej pamieci, tylko na dniach wypisze konkrety, co i kiedy zostalo zrobione (magiczny zeszyt u mechanika, mi zabraklo po roku serca do notowania dupereli typu wymiana oleju czy przegubu... Z grubszych rzeczy zrobiony kompletny rozrzad, wymieniona na nową pompa oleju- wyczyszczony przy okazji smok i miska olejowa, nowy akumulator itp.) 

Mody- jest to fabryczny, wewnetrzny S-line bez zadnego badylarstwa i przeklejania podsufitek....

Oryginalnie audi mialo radio 2-din, wiec bez wiekszej gimnastyki, krotko po zakupie, wjechalo RNS-E. 

Zmienilem tez soczewki w fabrycznym bixie, na takie od B8 (kupione tu od kogos z forum- swieca lepiej niz w kilkuletnim pezocie 3008 ze skretnym bixem. 

auto posiada FABRYCZNE WEBASTO i z tym bedzie najbardziej ciezko nam sie rozstac- nie garazujemy go, stoi pod domem na ulicy- gdzie zima Webasto jest niedocenionym dobrodziejstwem :) mozna je ustawic z poziomu menu wewnatrz auta, lub tez fabrycznym pilotem. 

Teraz bolączki: audi mialo niegrozna przygode (lewy tylny blotnik) za czasow poprzedniego wlasciciela, naprawiona w Audi Poczdam, a za mojej kadencji zaliczyla kilka przecierek parkingowych, takze byla lakierowana w paru miejscach- mam MASE zdjec, ktore zaraz udostepnie w chmurze... byly to rzeczy czysto kosmetyczne. Mieszkamy na koncu slepej i dosc waskiej ulicy, i kilkukrotnie trafil sie jakis dzban, ktory mial problem z wyjazdem tylem, i probujac zawracac zahaczyl zaparkowane obok audi... nauczony doswiadczeniem zdarzylo mi sie zrobic czasem fote obcym samochodom zaparkowanym w tym miejscu, co raz zaowocowalo sciagieciem odszkodowania z OC sprawcy- patrz chmura... 
Od niedawna nie dziala parktronik (po wbiciu wstecznego jest dluzszy, ciagly sygnal- nie mam juz serca, zeby sie za to teraz zabrac, bo trzeba zrzucic tylny zderzak, a zeby to zrobic, to trzeba rozebrac boczki w bagazniku itp- do ogarniecia przez nowego wlasciciela, pewnie padl ktorys z czujnikow PDC.

Auto zadbane, niewyplakowane, z czysta niewytarta tapicerka, warte swojej ceny.

Stoi na fabrycznych 17' felgach S-line w niezlym stanie, z rocznymi Uniroyalami Rainsport 2. Na zime komplet 16' alu z oponami nokian - obydwa komplety widoczne na zdjeciach w chmurze. 

Z gory uprzejma prosba o wstrzymanie sie z komentarzami nt ceny- osobom poruszonym czy niezadowolonym z moich oczekiwan finansowych za ten egzemplarz polecam handlarzy z Radomia, lub tez zadbane sztuki ze Szwajcarii z 3x takim przebiegiem, czy tez piekne BEXy w quattro ze Szwecji z podwoziem w fabrycznym wrecz stanie... Cena jest do niewielkiej negocjacji, w granicach zdrowego rozsadku, po ogledzinach i jezdzie probnej autem. Okazjonalnym ogladaczom, gawedziarzom etc z gory dziekuje za zainteresowanie- szanujmy swoj czas. 

Jesli natomiast ktos szuka takiego modelu, i jest zmeczony stanem aut uzywanych, ktore dotychczas obejrzal, zapewniam, ze moje audi jest do zabrania, co prawda jak ktos jest pedantem, to uprzedzam, ze jest kilka kosmetycznych kwestii przy karoserii, ktore mi osobiscie juz nie przeszkadzaja (drasniety tylny zderzak na srodku- plastikowa czesc, takze byc moze polerka i lekki 'wprysk' zalatwi sprawe), koniec koncow, jest to 15-letni samochod, uzywany przez ostatnie kilka lat do latania wokol przyslowiowego komina- wiec sila rzeczy, nie wyglada jak kolekcjonerski, wyciagniety spod koca youngtimer... ;) przy odrobinie pracy i serca, bedzie to naprawde 'laleczka' lub tez bardzo dobry material na grubsze mody. 

Juz dawno nie sprzedawalem auta, takze sorry za forme tego ogloszenia. Moje 3 poprzednie audi sprzedaly sie bardzo szybko i kazde zabieral pierwszy, ogladajacy je kupiec. 

Jesli chodzi o sentyment i zamilowanie do marki- polecam zerknac na date mojej rejestracji na tym forum ;)

 

poki co- zainteresowanych zapraszam na priv, wtedy ew. podam nr telefonu, bo nie zawsze moge rozmawiac, a pewnie nie beda to krotkie rozmowy, bo chetnie wszystko opowiem... Auto do obejrzenia w Szczecinie. 

chyba tyle. 

czesc. 

 

1 1


×
×
  • Create New...