utaszz

Pasjonat
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O utaszz

    Informacje

    • Imię
      Łukasz
    • Lokalizacja
      Rzeszow

    Auto

    • Model
      Volkswagen
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2000
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      ANB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    22 wyświetleń profilu
    1. Witam, chciałbym wywalić cały układ wtórnego powietrza u mnie, przeczytałem cały temat i chciałbym podsumować ewentualnie jakieś podpowiedzi co jeszcze: 1. wywalam całą pompę wtórnego powietrza 2. wywalam zawór kombinowany razem z tą rurą metalową i przewodem harmonijkowym który idzie do pompy (zaślepiam miejsce po zaworze kombinowanym) 3. wywalam drugą rurkę która łączy airbox z pompą wtórną ( zaślepiam otwór w airbox) 4. wywalam przewód podciśnieniowy który idzie od zaworu kombinowanego do zaworu n112 i zaślepiam króciec, i teraz pytanie na rysunku widzę że ten przewód leci dalej do zaworu oznaczonego nr 25 u mnie nic dalej nie ma ? u mnie wygląda to tak jak na rysunku który załączyłem poniżej 5. w EUC wyłączam programowo to całe ustrojstwo i pytanie czy można to zaślepić w ten sposób żeby zrobić pętle do tego oryginalnie zaślepionego króćca ? proszę o informację czy to wszystko czy jeszcze coś pominąłem, dziękuję.