Skocz do zawartości

Lukasz a4 Mława

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lukasz a4 Mława

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Ciechanów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

723 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Lukasz a4 Mława

0

Reputacja

  1. Dziwne że w 130 km awx/avf i masz takie małe doładowanie zadane. Coś tam było kombinowane.
  2. Można zrobić 250 i nawet więcej. To zależy od finansów
  3. Dokładnie jak wyżej mówią chłopaki. Wkładaj brd na dwumasie i będzie służyć długo. Sztywne koło wkłada się powyżej 550 nm. U mnie AVF na sprzęgle z BRD i obita tarcza znosi 250 km i 500 nm. Ps. Do 6 biegowej skrzyni nie poleca się sztywnego koła.
  4. Już mam dorobione ale dzięki za info. Gdyby ktoś szukał to pisać.
  5. Witam. Będę miał możliwość zrobienia na drukarce 3d trybików do regulacji świateł bix w naszych b6, z racji tego że sam szukałem i ciężko znaleźć wziąłem się za zrobienie tego z tworzywa abs. Narazie jeszcze jest faza testowa i dopracowanie żeby było lepsze jak ori. Materiał o wiele twardszy więc sądzę że nie będzie pękać. Jak temat będzie dograny mogę zrobić dowolną ilość. Co do ceny jeszcze nie wiem ale majątku kosztować nie będzie.
  6. Kamil ja mam 3.45 wersję. Ale też korzystam z Wow-a bo też ma schematy. Ważne że problem rozwiązany
  7. Czyli jest coś nie tak. Podmień na 100% sprawny przepływomierz i wtedy sprawdź napięcia. A jak nie to szukaj. Na foto masz gdzie co idzie. b30 to przepływka
  8. Ciekawy temat. Chętnie bym zajrzał do tego auta. Podciśnienie jest i n75 działa bo odłączył turbo na logu bez przepływki. Będę w domu to wyśle Ci foto z napięciami i rezystancji sprawnej przepływki ( o ile będę miał w programie). Ta przepływka na 100 % była sprawna która podmienileś? Jak masz znajomego tunera jedz i niech Ci zróbi soft i dawkę wyznaczy po mapsensor doładowania wtedy auto będzie działać według mnie. Gdybyś był bliżej dałbym ci swoją bo u mnie dawka jest z map. W każdym razie wyśle Ci dane do sprawdzenia sygnału i napięcia na wtyczce przepływki. Miałem taki przypadek w corsie że był przerwany przewod sygnałowy od przepływki , po założeniu nowego przewodu do kompa auto zaczęło żyć. Co do zaślepki egr można spróbować.
  9. Dziwna sprawa.. według logów przepływomierz ucina. Zrób tak jak Kamil mówi. Masz logi 3,8,11 na innej przepływce? Na pierwszym logu widać jak przepływomierz pokazał prze z chwile większą wartość to i doładowanie wzrosło. Swoją przepływke zakładałeś do sprawnego auta i chodziło dobrze? Paliwa nie ma jak pisze Kamil. Zazwyczaj jak nie ma mocy a po odpaleniu wraca to jest problem z podcisnieniem ,ale mówisz że to wykluczasz. Wejdź w bloki weź 011 i włącz bs, podepnij vacu za n75 i zobacz jakie jest podciśnienie dla pewności , chociaż ja myślę że to przepływka. Przyjedź się bez przepływki całkiem i zrób logi. Wrzuć będziemy myśleć.
  10. Podmień przepływke i sprawdź czy moc wróci.
  11. Mateusz ma swoją wizję Lotki faktycznie brakuje..
  12. Przerabiałem u siebie msc temu dokładkę na s-line. Jest trochę zabawy ale do ogarnięcia. Kamil jak coś to mam kilka fot z montażu. Moja kobitka już mi marudzi, że ciągle coś robię. hehe więc nie narzekaj na swoją A brd pompuje w porywach do 1.9 programowo jest 1.75. Z czasem wpadnie pewnie jakieś gtb + AL-ki ale trzeba odłożyć trochę $$$.
  13. Ładnie po modzone i widzę ze nie przestajesz. Też muszę przedstawić w końcu swoją. Ale zawsze brak czasuuuu na wszystko.. U mnie na brd pokazało 200ps i 430 nm. Soft zrobił Juby_P Vfiz widziałem na fb jak się pochwaliłeś :P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...